Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Problem z pluginem, dodanie opcji /modele


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 ives`

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:11
Offline

Napisano 06.04.2016 09:55

Witam. Jest opcja żeby do tego pluginu dodać komende /modele, w której możesz zmienić modele wł/wył? 

Z góry dzięki. ;) 

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <engine>

#define Flaga ADMIN_LEVEL_H

public plugin_init()
{
	
	// nasluchiwacze
	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1");
}

public plugin_precache(){
	// Wczytanie modeli broni
		precache_model("models/vip/v_awpvip.mdl");
		precache_model("models/vip/v_ak47vip.mdl");
		precache_model("models/vip/v_m4a1vip2.mdl");
		precache_model("models/vip/v_deaglevip2.mdl");
		precache_model("models/vip/v_knifevip.mdl");
		precache_model("models/vip/v_uspvip.mdl");
		precache_model("models/vip/v_glock18vip.mdl");
		precache_model("models/vip/v_p90vip.mdl");

}

public CurWeapon(id)
{

	new weapon = read_data(2);

	if(get_user_flags(id) & Flaga && weapon == CSW_AWP)
	{
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_awpvip.mdl")
	}
	
	if(get_user_flags(id) & Flaga && weapon == CSW_AK47)
	{
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_ak47vip.mdl")
	}
	
	if(get_user_flags(id) & Flaga && weapon == CSW_M4A1)
	{
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_m4a1vip2.mdl")
	}
	
	if(get_user_flags(id) & Flaga && weapon == CSW_DEAGLE)
	{
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_deaglevip2.mdl")
	}
	
	if(get_user_flags(id) & Flaga && weapon == CSW_KNIFE)
	{
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_knifevip.mdl")
	}
	
	if(get_user_flags(id) & Flaga && weapon == CSW_USP)
	{
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_uspvip.mdl")
	}
	
	if(get_user_flags(id) & Flaga && weapon == CSW_GLOCK18)
	{
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_glock18vip.mdl")
	}
	
	if(get_user_flags(id) & Flaga && weapon == CSW_P90)
	{
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_p90vip.mdl")
	}
}

  • +
  • -
  • 0

#2 NEQU#

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:239
  • Lokalizacja:Just-Frags.eu
Online

Napisano 06.04.2016 11:10

Sprawdź czy działa.

 

Załączony plik  comdele.sma   2,33 KB  32 Ilość pobrań
  comdele.amxx


Użytkownik NEQU# edytował ten post 06.04.2016 11:22

  • +
  • -
  • 1
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

#3 ives`

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:11
Offline

Napisano 06.04.2016 15:09

Działa, dzięki

cls.


  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 08.04.2016 22:20

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych