Witam, ze względu iż już nie mam czasu na prowadzenie serwera zamierzam w sumie pozostawić coś po swojej pracy i poszukiwaniach znajdą się tutaj moje klasy jak i klasy znalezione, daje je w całej paczce gdyż są bardzo fajne, klasy preferowane na 201 max lvl lub mniejszy. Wszystkie pliki są SMA. Pozdrawiam.
OPIS:
new const nazwa[] = "Zwinny Zolniez";
new const opis[] = "Tworzy klona majac mniej niz 50HP^n przy czym staje sie niewidzialny na 5s^n i zostaje bez broni,^nwtedy moze sie ukryc i po 5s dostaje bronie+50HP ! ^n RAZ NA RUNDE";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
new const nazwa[] = "Zamachowiec";
new const opis[] = "1/5 na przesuniecie ekranu wroga, 1/12 z HE";
new const bronie = 1<<CSW_SG552 | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new const nazwa[] = "Wyrzutnik";
new const opis[] = "Masz 1/5 szansy na wybicie wroga w powietrze oraz gdy on sie w nim znajduje zadajesz mu 2 razy wieksze dmg";
new const bronie = (1<<CSW_MAC10);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new const nazwa[] = "Weteran";
new const opis[] = "Posiada UMP45 które zamraza";
new const bronie = 1<<CSW_UMP45 | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new const nazwa[] = "Syber";
new const opis[] = "Ma 1/5 szans na zamrozenie wroga strzalem na 3 sekundy";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_GALIL);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
new const nazwa[] = "Super Szpieg";
new const opis[] = "Ma p228,noz. wpisujac /pomoc dowiesz sie jak grac ";
new const bronie = 1<<CSW_P228 | 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = -5;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
client_print(id,print_chat,"Prawym klawiszem myszki wlaczasz niewidzialnosc")
client_print(id,print_chat,"Masz 10 sekund ale przy jakimkolwiek ataku jestes widzialny")
client_print(id,print_chat,"Masz 1/1 z noza gdy atakujesz z Tylu przeciwnika")
new const nazwa[] = "Spryciarz";
new const opis[] = "MP5 5 dmg + int, modul odrzutowy";
new const bronie = (1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_HE);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
#define nazwa "SAS"
#define opis "Przytrzymaj shift aby pobiec sprintem!"
new const bronie = 1<<CSW_M3;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 15;
new const nazwa[] = "Profesjonaista [Premium]";
new const opis[] = "Ma 1/6 na podpalenie gracza z AK47.^n Ma 1/2 z AWP. 65 int 1/1, 2 skoki";
new const bronie = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_AK47)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 5;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 20;
new const nazwa[] = "Powstaniec";
new const opis[] = "33% szans na zatrucie przeciwnika z kazdej broni. Zatrucie zabiera 10HP(+int) przez 4 sekundy";
new const bronie = (1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_HEGRENADE);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new const nazwa[] = "Policjant";
new const opis[] = "Ciche kroki + TARCZA + DGL.";
new const bronie = (1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 5;
new const kondycja = 5;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 15;
new const nazwa[] = "Narodowiec";
new const opis[] = "Wysysa hp dodajac je sobie, +3 dmg z GALIL.";
new const bronie = (1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_GALIL)|(1<<CSW_HEGRENADE);
new const zdrowie = 35;
new const kondycja = 5;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new const nazwa[] = "Gunner (Premium)";
new const opis[] = "Posiada bezlik na XM1014 oraz ma zmienna widocznosc co 2 sekundy";
new const bronie = 1<<CSW_XM1014;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new const nazwa[] = "Stzelec Wsparcia";
new const opis[] = "strzela o 50% szybciej, widzi niewidzialnych";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SG552);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
new const nazwa[] = "Regenerator";
new const opis[] = "Co 5 sekund regeneruje sie 5hp";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new const nazwa[] = "Predator";
new const opis[] = "Ma 5 sekund niewidzialnosci co runde, zadaje 10% wiecej obrazen z famasa, widzi niewidzilanych, mniejsza grawitacja";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 15;
#define nazwa "Specnazz"
#define opis "Po naladowaniu noza spowalniasz wroga o 60 procent"
#define bronie (1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_M4A1)
#define zdrowie 10
#define kondycja 10
#define wytrzymalosc 10
#define inteligencja 10
new const nazwa[] = "Partyzant";
new const opis[] = "Na E strzela zlotymi strzalami, ktore po trafieniu w przeciwnika zadaja mu 120 DMG +int/2.";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
new const nazwa[] = "Oficer";
new const opis[] = "Co runde dostaje losowa bron oraz umiejetnosc";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
APTECZKI, RAKIETY, NIEWIDZIALNOSC, MINY, SZKODY, predkosc chodzenia itp
new const nazwa[] = "Morderca[PREMIUM]";
new const opis[] = "Ma 2 skoki,1/2z HE, wbudowany eliminator rozrzutu,10+inta dmg z M4A1";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
new const nazwa[] = "Granaciarz";
new const opis[] = "Co 5 sekund dostaje HE.";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new const nazwa[] = "MasterSoldier";
new const opis[] = "Ma 1/10 na wyrzucenie broni, 3 miny, widzi niewidzialnych, no recoil, 2x wieksza szybkostrzelnosc.";
new const bronie = (1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_USP);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new const nazwa[] = "Demolitions";
new const opis[] = "Ma dynamit, 1/8 szans na oslepienie wroga.";
new const bronie = (1<<CSW_AUG)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 5;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 20;