Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[KOSZ] problem z komplikacją pluginu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Tops

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:78
  • Imię:Sylwester
Offline

Napisano 22.02.2016 23:03

witam stworzyłem własny plugin (tak prawie) rzecz w tym ze nie chce się skomplikować 

to pisze w kompilatorze 

 

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.

Copyright © 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
 
bindy.sma(14) : error 029: invalid expression, assumed zero
bindy.sma(14) : error 035: argument type mismatch (argument 3)
bindy.sma(33) : warning 217: loose indentation
bindy.sma(52) : warning 217: loose indentation
bindy.sma(71) : warning 217: loose indentation
bindy.sma(90) : warning 217: loose indentation
bindy.sma(109) : warning 217: loose indentation
bindy.sma(125) : warning 217: loose indentation
bindy.sma(153) : warning 217: loose indentation
 
2 Errors.
Could not locate output file bindy.amxx (compile failed).

a tu macie kod sma 

 

* Plugin generated by AMXX-Studio */

 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
 
#define PLUGIN "Bindy"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Tops"
 
 
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
 
register_clcmd("say /bind", "bindy", );
}
public  bindy(id) {
 
 
new menu = menu_create("\dMenu Bindow:", "nowemenuhandle");
 
menu_additem(menu, "\d| \yBind na marker \d|", "0");
menu_additem(menu, "\d| \rBind na menu\d|", "1");
menu_additem(menu, "\d| \yBind na ruletke\d|", "2");
menu_additem(menu, "\d| \yBind na czapki\d|", "3");
 
 
 
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "\d| \rWyjscie \d|");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "\d| \yNastepna \d|");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "\d| \yPoprzednia \d|");
menu_display(id, menu);
 
            return PLUGIN_HANDLED;
}
public  markerklawisz(id) {
 
 
new menu = menu_create("\dMenu markera:", "klawiszhandle");
 
menu_additem(menu, "\d| \ymarker na klawisz x \d|", "0");
menu_additem(menu, "\d| \rmarker na klawisz z \d|", "1");
menu_additem(menu, "\d| \ymarker na klawisz c \d|", "2");
menu_additem(menu, "\d| \ymarker na klawisz v \d|", "3");
 
 
 
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "\d| \rWyjscie \d|");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "\d| \yNastepna \d|");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "\d| \yPoprzednia \d|");
menu_display(id, menu);
 
            return PLUGIN_HANDLED;
}
public  menuklawisz(id) {
 
 
new menu = menu_create("\dMenu /menu xD:", "klawiszhandle");
 
menu_additem(menu, "\d| \ymenu na klawisz x \d|", "4");
menu_additem(menu, "\d| \rmenu na klawisz z \d|", "5");
menu_additem(menu, "\d| \ymenu na klawisz c \d|", "6");
menu_additem(menu, "\d| \ymenu na klawisz v \d|", "7");
 
 
 
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "\d| \rWyjscie \d|");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "\d| \yNastepna \d|");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "\d| \yPoprzednia \d|");
menu_display(id, menu);
 
            return PLUGIN_HANDLED;
}
public  ruletkaklawisz(id) {
 
 
new menu = menu_create("\dMenu /ruletki:", "klawiszhandle");
 
menu_additem(menu, "\d| \yruletka na klawisz x \d|", "8");
menu_additem(menu, "\d| \rruletka na klawisz z \d|", "9");
menu_additem(menu, "\d| \yruletka na klawisz c \d|", "10");
menu_additem(menu, "\d| \yruletka na klawisz v \d|", "11");
 
 
 
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "\d| \rWyjscie \d|");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "\d| \yNastepna \d|");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "\d| \yPoprzednia \d|");
menu_display(id, menu);
 
            return PLUGIN_HANDLED;
}
public  czapkiklawisz(id) {
 
 
new menu = menu_create("\dMenu /czapki:", "klawiszhandle");
 
menu_additem(menu, "\d| \yczapki na klawisz x \d|", "12");
menu_additem(menu, "\d| \rczapki na klawisz z \d|", "13");
menu_additem(menu, "\d| \yczapki na klawisz c \d|", "14");
menu_additem(menu, "\d| \yczapki na klawisz v \d|", "15");
 
 
 
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "\d| \rWyjscie \d|");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "\d| \yNastepna \d|");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "\d| \yPoprzednia \d|");
menu_display(id, menu);
 
            return PLUGIN_HANDLED;
}
public  nowemenuhandle(id, menu, item) { // funkcja posiada trzy parametry, id gracza, uchwyt menu oraz klawisz/item/opcję, która została wybrana
if(item == MENU_EXIT) {
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
switch(item) { // używamy switcha, pamiętamy, że wartość klawisza/itemu/opcji zaczyna się od 0
case 0: markerklawisz(id);
case 1: menuklawisz(id);
case 2: ruletkaklawisz(id);
case 3: czapkiklawisz(id);
  }
 
menu_destroy(menu);
            return PLUGIN_HANDLED;
}
public  klawiszhandle(id, menu, item) { // funkcja posiada trzy parametry, id gracza, uchwyt menu oraz klawisz/item/opcję, która została wybrana
if(item == MENU_EXIT) {
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
switch(item) { // używamy switcha, pamiętamy, że wartość klawisza/itemu/opcji zaczyna się od 0
case 0: client_cmd(id,"bind ^"x^" ^"+paint^"")
case 1: client_cmd(id,"bind ^"z^" ^"+paint^"")
case 2: client_cmd(id,"bind ^"c^" ^"+paint^"")
case 3: client_cmd(id,"bind ^"v^" ^"+paint^"")
case 4: client_cmd(id,"bind ^"x^" ^"say /menu^"")
case 5: client_cmd(id,"bind ^"z^" ^"say /menu^"")
case 6: client_cmd(id,"bind ^"c^" ^"say /menu^"")
case 7: client_cmd(id,"bind ^"v^" ^"say /menu^"")
case 8: client_cmd(id,"bind ^"x^" ^"say /ruletka^"")
case 9: client_cmd(id,"bind ^"z^" ^"say /ruletka^"")
case 10: client_cmd(id,"bind ^"c^" ^"say /ruletka^"")
case 11: client_cmd(id,"bind ^"v^" ^"say /ruletka^"")
case 12: client_cmd(id,"bind ^"x^" ^"say /czapki^"")
case 13: client_cmd(id,"bind ^"z^" ^"say /czapki^"")
case 14: client_cmd(id,"bind ^"c^" ^"say /czapki^"")
case 15: client_cmd(id,"bind ^"v^" ^"say /czapki^"")
  }
 
menu_destroy(menu);
            return PLUGIN_HANDLED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
 

z góry dzięki za pomoc (to moje pierwsze pluginy proszę nie ostro xdd)

tu macie sma bo ten cytat jest słabo czytelny 

Załączony plik  bindy.sma   5,08 KB  10 Ilość pobrań
  bindy.amxx  


Użytkownik Tops edytował ten post 22.02.2016 23:05


#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 23.02.2016 05:33

Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią.
Napisz ponownie temat nazywając go tak, aby każdy wiedział o co chodzi.

Jednoznacznie określ problematykę tematu, wyróżniając go spośród reszty.
Nie dodawaj zbędnych informacji, znaków, ani emotikon w nazwie tematu.

Ten temat w ciągu 24 godzin zostanie przeniesiony do kosza.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych