witam stworzyłem własny plugin (tak prawie) rzecz w tym ze nie chce się skomplikować
to pisze w kompilatorze
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Teambindy.sma(14) : error 029: invalid expression, assumed zerobindy.sma(14) : error 035: argument type mismatch (argument 3)bindy.sma(33) : warning 217: loose indentationbindy.sma(52) : warning 217: loose indentationbindy.sma(71) : warning 217: loose indentationbindy.sma(90) : warning 217: loose indentationbindy.sma(109) : warning 217: loose indentationbindy.sma(125) : warning 217: loose indentationbindy.sma(153) : warning 217: loose indentation2 Errors.Could not locate output file bindy.amxx (compile failed).
a tu macie kod sma
* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>#include <amxmisc>#define PLUGIN "Bindy"#define VERSION "1.0"#define AUTHOR "Tops"public plugin_init() {register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)register_clcmd("say /bind", "bindy", );}public bindy(id) {new menu = menu_create("\dMenu Bindow:", "nowemenuhandle");menu_additem(menu, "\d| \yBind na marker \d|", "0");menu_additem(menu, "\d| \rBind na menu\d|", "1");menu_additem(menu, "\d| \yBind na ruletke\d|", "2");menu_additem(menu, "\d| \yBind na czapki\d|", "3");menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "\d| \rWyjscie \d|");menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "\d| \yNastepna \d|");menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "\d| \yPoprzednia \d|");menu_display(id, menu);return PLUGIN_HANDLED;}public markerklawisz(id) {new menu = menu_create("\dMenu markera:", "klawiszhandle");menu_additem(menu, "\d| \ymarker na klawisz x \d|", "0");menu_additem(menu, "\d| \rmarker na klawisz z \d|", "1");menu_additem(menu, "\d| \ymarker na klawisz c \d|", "2");menu_additem(menu, "\d| \ymarker na klawisz v \d|", "3");menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "\d| \rWyjscie \d|");menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "\d| \yNastepna \d|");menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "\d| \yPoprzednia \d|");menu_display(id, menu);return PLUGIN_HANDLED;}public menuklawisz(id) {new menu = menu_create("\dMenu /menu:", "klawiszhandle");
menu_additem(menu, "\d| \ymenu na klawisz x \d|", "4");menu_additem(menu, "\d| \rmenu na klawisz z \d|", "5");menu_additem(menu, "\d| \ymenu na klawisz c \d|", "6");menu_additem(menu, "\d| \ymenu na klawisz v \d|", "7");menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "\d| \rWyjscie \d|");menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "\d| \yNastepna \d|");menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "\d| \yPoprzednia \d|");menu_display(id, menu);return PLUGIN_HANDLED;}public ruletkaklawisz(id) {new menu = menu_create("\dMenu /ruletki:", "klawiszhandle");menu_additem(menu, "\d| \yruletka na klawisz x \d|", "8");menu_additem(menu, "\d| \rruletka na klawisz z \d|", "9");menu_additem(menu, "\d| \yruletka na klawisz c \d|", "10");menu_additem(menu, "\d| \yruletka na klawisz v \d|", "11");menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "\d| \rWyjscie \d|");menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "\d| \yNastepna \d|");menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "\d| \yPoprzednia \d|");menu_display(id, menu);return PLUGIN_HANDLED;}public czapkiklawisz(id) {new menu = menu_create("\dMenu /czapki:", "klawiszhandle");menu_additem(menu, "\d| \yczapki na klawisz x \d|", "12");menu_additem(menu, "\d| \rczapki na klawisz z \d|", "13");menu_additem(menu, "\d| \yczapki na klawisz c \d|", "14");menu_additem(menu, "\d| \yczapki na klawisz v \d|", "15");menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "\d| \rWyjscie \d|");menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "\d| \yNastepna \d|");menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "\d| \yPoprzednia \d|");menu_display(id, menu);return PLUGIN_HANDLED;}public nowemenuhandle(id, menu, item) { // funkcja posiada trzy parametry, id gracza, uchwyt menu oraz klawisz/item/opcję, która została wybranaif(item == MENU_EXIT) {menu_destroy(menu);return PLUGIN_HANDLED;}switch(item) { // używamy switcha, pamiętamy, że wartość klawisza/itemu/opcji zaczyna się od 0case 0: markerklawisz(id);case 1: menuklawisz(id);case 2: ruletkaklawisz(id);case 3: czapkiklawisz(id);}menu_destroy(menu);return PLUGIN_HANDLED;}public klawiszhandle(id, menu, item) { // funkcja posiada trzy parametry, id gracza, uchwyt menu oraz klawisz/item/opcję, która została wybranaif(item == MENU_EXIT) {menu_destroy(menu);return PLUGIN_HANDLED;}switch(item) { // używamy switcha, pamiętamy, że wartość klawisza/itemu/opcji zaczyna się od 0case 0: client_cmd(id,"bind ^"x^" ^"+paint^"")case 1: client_cmd(id,"bind ^"z^" ^"+paint^"")case 2: client_cmd(id,"bind ^"c^" ^"+paint^"")case 3: client_cmd(id,"bind ^"v^" ^"+paint^"")case 4: client_cmd(id,"bind ^"x^" ^"say /menu^"")case 5: client_cmd(id,"bind ^"z^" ^"say /menu^"")case 6: client_cmd(id,"bind ^"c^" ^"say /menu^"")case 7: client_cmd(id,"bind ^"v^" ^"say /menu^"")case 8: client_cmd(id,"bind ^"x^" ^"say /ruletka^"")case 9: client_cmd(id,"bind ^"z^" ^"say /ruletka^"")case 10: client_cmd(id,"bind ^"c^" ^"say /ruletka^"")case 11: client_cmd(id,"bind ^"v^" ^"say /ruletka^"")case 12: client_cmd(id,"bind ^"x^" ^"say /czapki^"")case 13: client_cmd(id,"bind ^"z^" ^"say /czapki^"")case 14: client_cmd(id,"bind ^"c^" ^"say /czapki^"")case 15: client_cmd(id,"bind ^"v^" ^"say /czapki^"")}menu_destroy(menu);return PLUGIN_HANDLED;}/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }*/
z góry dzięki za pomoc (to moje pierwsze pluginy proszę nie ostro xdd)
tu macie sma bo ten cytat jest słabo czytelny
bindy.sma 5,08 KB 31 Ilość pobrań
bindy.amxx
Użytkownik Tops edytował ten post 22.02.2016 23:05