witam stworzyłem własny plugin (tak prawie) rzecz w tym ze nie chce się skomplikować
to pisze w kompilatorze
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Teambindy.sma(14) : error 029: invalid expression, assumed zerobindy.sma(14) : error 035: argument type mismatch (argument 3)bindy.sma(33) : warning 217: loose indentationbindy.sma(52) : warning 217: loose indentationbindy.sma(71) : warning 217: loose indentationbindy.sma(90) : warning 217: loose indentationbindy.sma(109) : warning 217: loose indentationbindy.sma(125) : warning 217: loose indentationbindy.sma(153) : warning 217: loose indentation2 Errors.Could not locate output file bindy.amxx (compile failed).
a tu macie kod sma
* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>#include <amxmisc>#define PLUGIN "Bindy"#define VERSION "1.0"#define AUTHOR "Tops"public plugin_init() {register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)register_clcmd("say /bind", "bindy", );}public bindy(id) {new menu = menu_create("\dMenu Bindow:", "nowemenuhandle");menu_additem(menu, "\d| \yBind na marker \d|", "0");menu_additem(menu, "\d| \rBind na menu\d|", "1");menu_additem(menu, "\d| \yBind na ruletke\d|", "2");menu_additem(menu, "\d| \yBind na czapki\d|", "3");menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "\d| \rWyjscie \d|");menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "\d| \yNastepna \d|");menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "\d| \yPoprzednia \d|");menu_display(id, menu);return PLUGIN_HANDLED;}public markerklawisz(id) {new menu = menu_create("\dMenu markera:", "klawiszhandle");menu_additem(menu, "\d| \ymarker na klawisz x \d|", "0");menu_additem(menu, "\d| \rmarker na klawisz z \d|", "1");menu_additem(menu, "\d| \ymarker na klawisz c \d|", "2");menu_additem(menu, "\d| \ymarker na klawisz v \d|", "3");menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "\d| \rWyjscie \d|");menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "\d| \yNastepna \d|");menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "\d| \yPoprzednia \d|");menu_display(id, menu);return PLUGIN_HANDLED;}public menuklawisz(id) {new menu = menu_create("\dMenu /menu:", "klawiszhandle");
menu_additem(menu, "\d| \ymenu na klawisz x \d|", "4");menu_additem(menu, "\d| \rmenu na klawisz z \d|", "5");menu_additem(menu, "\d| \ymenu na klawisz c \d|", "6");menu_additem(menu, "\d| \ymenu na klawisz v \d|", "7");menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "\d| \rWyjscie \d|");menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "\d| \yNastepna \d|");menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "\d| \yPoprzednia \d|");menu_display(id, menu);return PLUGIN_HANDLED;}public ruletkaklawisz(id) {new menu = menu_create("\dMenu /ruletki:", "klawiszhandle");menu_additem(menu, "\d| \yruletka na klawisz x \d|", "8");menu_additem(menu, "\d| \rruletka na klawisz z \d|", "9");menu_additem(menu, "\d| \yruletka na klawisz c \d|", "10");menu_additem(menu, "\d| \yruletka na klawisz v \d|", "11");menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "\d| \rWyjscie \d|");menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "\d| \yNastepna \d|");menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "\d| \yPoprzednia \d|");menu_display(id, menu);return PLUGIN_HANDLED;}public czapkiklawisz(id) {new menu = menu_create("\dMenu /czapki:", "klawiszhandle");menu_additem(menu, "\d| \yczapki na klawisz x \d|", "12");menu_additem(menu, "\d| \rczapki na klawisz z \d|", "13");menu_additem(menu, "\d| \yczapki na klawisz c \d|", "14");menu_additem(menu, "\d| \yczapki na klawisz v \d|", "15");menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "\d| \rWyjscie \d|");menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "\d| \yNastepna \d|");menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "\d| \yPoprzednia \d|");menu_display(id, menu);return PLUGIN_HANDLED;}public nowemenuhandle(id, menu, item) { // funkcja posiada trzy parametry, id gracza, uchwyt menu oraz klawisz/item/opcję, która została wybranaif(item == MENU_EXIT) {menu_destroy(menu);return PLUGIN_HANDLED;}switch(item) { // używamy switcha, pamiętamy, że wartość klawisza/itemu/opcji zaczyna się od 0case 0: markerklawisz(id);case 1: menuklawisz(id);case 2: ruletkaklawisz(id);case 3: czapkiklawisz(id);}menu_destroy(menu);return PLUGIN_HANDLED;}public klawiszhandle(id, menu, item) { // funkcja posiada trzy parametry, id gracza, uchwyt menu oraz klawisz/item/opcję, która została wybranaif(item == MENU_EXIT) {menu_destroy(menu);return PLUGIN_HANDLED;}switch(item) { // używamy switcha, pamiętamy, że wartość klawisza/itemu/opcji zaczyna się od 0case 0: client_cmd(id,"bind ^"x^" ^"+paint^"")case 1: client_cmd(id,"bind ^"z^" ^"+paint^"")case 2: client_cmd(id,"bind ^"c^" ^"+paint^"")case 3: client_cmd(id,"bind ^"v^" ^"+paint^"")case 4: client_cmd(id,"bind ^"x^" ^"say /menu^"")case 5: client_cmd(id,"bind ^"z^" ^"say /menu^"")case 6: client_cmd(id,"bind ^"c^" ^"say /menu^"")case 7: client_cmd(id,"bind ^"v^" ^"say /menu^"")case 8: client_cmd(id,"bind ^"x^" ^"say /ruletka^"")case 9: client_cmd(id,"bind ^"z^" ^"say /ruletka^"")case 10: client_cmd(id,"bind ^"c^" ^"say /ruletka^"")case 11: client_cmd(id,"bind ^"v^" ^"say /ruletka^"")case 12: client_cmd(id,"bind ^"x^" ^"say /czapki^"")case 13: client_cmd(id,"bind ^"z^" ^"say /czapki^"")case 14: client_cmd(id,"bind ^"c^" ^"say /czapki^"")case 15: client_cmd(id,"bind ^"v^" ^"say /czapki^"")}menu_destroy(menu);return PLUGIN_HANDLED;}/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }*/
z góry dzięki za pomoc (to moje pierwsze pluginy proszę nie ostro xdd)