←  Prośby o Klasę/Perk

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Klasa
Prośba o klasę zamachowiec

  • +
  • -
DJ-Killer - zdjęcie DJ-Killer 19.02.2016

Witam. Bardzo bym prosił o klasę o nazwie Zamachowiec

Co by ona miała:

  • Przy naciścięciu USE (zwykle E) żeby była autodestrukcja
  • Ma mieć po 0 zdrowia, kondycji itd.
  • na stanie AK-47 i Glock
Odpowiedz

  • +
  • -
Balian3D - zdjęcie Balian3D 19.02.2016

Proszę.

 

Spoiler
Odpowiedz

  • +
  • -
DJ-Killer - zdjęcie DJ-Killer 19.02.2016

Bardzo Ci dziękuję, jednak nie działa autodestrukcja

Proszę.

 

 

P.S. Jak co możesz sprawdzić: 178.33.52.210:27190


Użytkownik DJ-Killer edytował ten post 19.02.2016 21:41
Odpowiedz

PomocnyJanusz - zdjęcie PomocnyJanusz 25.02.2016

Proszę 

 

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
 
new ma_klase[33];
new sprite_blast, sprite_white;
 
        
new const nazwa[]   = "Zamachowiec";
new const opis[]    = "Gdy zginie jest auto destrukcja";
new const bronie    = (1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
 
}
 
 
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
 
public plugin_precache()
 
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}
 
public DeathMsg()
{
new id = read_data(2);
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
 
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);
 
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<=2;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
 
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
 
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 200 );
write_coord( iOrigin[2] + 200 );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 );
write_byte( 0 );
write_byte( 10 );
write_byte( 10 );
write_byte( 255 );
write_byte( 255 );
write_byte( 100 );
write_byte( 100 );
write_byte( 128 );
write_byte( 0 );
message_end();
 
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(id, "player", 200.0 , entlist, 32);
 
for (new i=0; i <=numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
 
if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
cod_inflict_damage(id, pid, float(get_user_health(pid)), 0.0);
}
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Odpowiedz

  • +
  • -
DJ-Killer - zdjęcie DJ-Killer 27.02.2016

Nadal nie działa. Nie chodzi mi o autodestrukcję po zabiciu tylko ja sam decyduję kiedy chcę wybuchnąć - innymi słowy jestem granatem, który chodzi i wybucha na zawołanie

Odpowiedz

  • +
  • -
Alelluja - zdjęcie Alelluja 29.02.2016

Sprawdź ale nie wiem czy to działa. 

Załączone pliki

Odpowiedz