Otóż mam skill moda, które dodaje obrażenia z skilla "Większe obrażenia"
Dodałem też broń, w której zwiększam obrażenia lecz w zależności jak ustawie return'a to albo działa z tego albo z tego.
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && moze[idattacker] == true)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 1.5)
}
if( is_user_alive( idattacker ) )
{
SetHamParamFloat(4,damage+(damage*(dmg_level[idattacker]*0.01)))
}
Na końcu publika return HAM_HANDLED
W ten sposób działa tylko to 2-gie.
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && moze[idattacker] == true)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 1.5)
return HAM_HANDLED
}
if( is_user_alive( idattacker ) )
{
SetHamParamFloat(4,damage+(damage*(dmg_level[idattacker]*0.01)))
return HAM_HANDLED
}
Tak również nie działa, tu próbowałem na końcu HAM_HANDLED i HAM_IGNORED i w efekcie działało tylko z 1-szego.


Dodatki SourceMod













