Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
PokeMod

[ROZWIĄZANE] Errory native "pev"

pokemod

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Xeane

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 39
Życzliwy

  • Postów:129
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Chorzów
Offline

Napisano 10.02.2016 19:32

Dobry.

Na serwerze występują następujące errory

L 02/10/2016 - 17:59:31: [FAKEMETA] Invalid entity
L 02/10/2016 - 17:59:31: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "pokemod.amxx")
L 02/10/2016 - 17:59:31: [AMXX] Run time error 10: native error (native "pev")
L 02/10/2016 - 17:59:31: [AMXX]    [0] fakemeta_util.inc::fm_entity_range (line 58)
L 02/10/2016 - 17:59:31: [AMXX]    [1] other.inl::Pokemod_Alive (line 206)
L 02/10/2016 - 17:59:31: [AMXX]    [2] water.inl::check_wave (line 335)

 

Linijka z skilla surf(water.inl)

if( shortestDistance>=9999 || (Pokemod_Alive(id) && fm_get_entity_distance(id, ent)>1000)){

other.inl

Pokemod_Alive(id, bool:update=false)
 {
    if( ValidPlayer(id) ){
        if( update ) PlayerInfo[id][PL_ALIVE] = is_user_alive(id);
        return PlayerInfo[id][PL_ALIVE];
    }
    else if( pev_valid(id) ){
        new Float:takedamage;
        pev(id, pev_takedamage, takedamage);
        return floatround( takedamage );
    }
    return 0;
 }

  • +
  • -
  • 0

#2 mayday245

    Najwiekszy krol c++

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:292
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dzialdowo
Offline

Napisano 10.02.2016 19:57

Daj plugins ini


Witam. Znam sie glownie na amxx, sourcemod, PHP, C++.   Masz zlecenie? Potrzebujesz czegos do szkoly? Pisz smialo kolego !

Ps. sygnature zmieniam, iz nijakiemu gówniarzowi zachcialo sie hejtowac :)

 


#3 sNH.

    Czy MisieQ ukradł ciasteczko?

  • Power User

Reputacja: 297
Wszechwidzący

  • Postów:1070
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 10.02.2016 19:59

Te linijki nic ci nie dadzą, pokemod jest tak zbudowany, że jak sam nad nim pracowałem i zrobiłem powiedzmy błąd w skillu to sypało po innych plikach. Najlepsza metoda? Cofnij to co zrobiłeś, ew kod który napisałeś skoryguj, po tym co wstawiłeś nic prawdopodobnie nie naprawisz :D

 

Może się mylę, i coś się zmieniło :P

 

EDIT: Robiłeś skilla na podstawie fali/edytowałeś falę? Daj kod

 

 


  • +
  • -
  • 0

#4 Xeane

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 39
Życzliwy

  • Postów:129
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Chorzów
Offline

Napisano 10.02.2016 20:35

fala według hib

+ pluginy na serwerze

 public Surf(id, skill, prop)
 {
    new level = SkillLevel(id, skill)
    new Float:surf_origin[3]
    new surf_ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"))
    set_pev(surf_ent, pev_classname, "pokemod_ent")
    set_pev(surf_ent, pev_owner, id)
    set_pev(surf_ent, pev_iuser1, 5+SkillLevel(id, skill))
    set_pev(surf_ent, pev_iuser2, skill)

    //lets use origin multiple times for the heck of not creating more variables (and im lazy)
    pev(id, pev_origin, surf_origin)
    engfunc(EngFunc_SetOrigin, surf_ent, surf_origin)

    pev(id, pev_angles, surf_origin)
    surf_origin[1] -=90            //my stupidity when making the model, so lets rotate it so it looks correct
    if(surf_origin[1]<-180)
        surf_origin[1] += 360
    surf_origin[0] = 0.0
    surf_origin[2] = 0.0
    set_pev(surf_ent, pev_angles, surf_origin)

    velocity_by_aim(id, 100+level*4, surf_origin)
    surf_origin[2] = 0.0

    xs_vec_normalize(surf_origin, surf_origin)
    surf_origin[0] *= 100+level*4
    surf_origin[1] *= 100+level*4
/*
    new while_time = 0
    while(floatsqroot(surf_origin[0]*surf_origin[0] + surf_origin[1]*surf_origin[1])<100+level*4 && while_time<level){
        surf_origin[0] *= 1.1
        surf_origin[1] *= 1.1
        while_time++        //lets only do this so many times
    }
*/
    set_pev(surf_ent, pev_velocity, surf_origin)

    engfunc(EngFunc_SetModel, surf_ent, MODELS[MDL_SURF])

    set_pev(surf_ent, pev_movetype, MOVETYPE_NOCLIP)
    set_pev(surf_ent, pev_solid, SOLID_BBOX)

    set_pev(surf_ent, pev_maxs, Float:{100.0,100.0,30.0})
    set_pev(surf_ent, pev_mins, Float:{-100.0,-100.0,-30.0})

    set_task(0.1,"check_wave",surf_ent)
    return SKILL_USED;
 }
 public check_wave(ent)
 {
    if(!pev_valid(ent))
        return
    new id = pev(ent, pev_owner)

    new shortestDistance = 9999
    new distance, players[32], pnum
    new wave_dist = SURF_DISTANCE
    AddLvl(id, wave_dist)

    // Find all alive players
    poke_get_players(players, pnum, PLAYER_ALIVE|PLAYER_MORTAL)
    new aid

    // Find the closest enemy
    for( new i = 0; i < pnum; i++ ){
        aid = players[i]
        if(!pev_valid(ent))
            return
        if(!pev_valid(aid))
            continue

        #if SURF_DUCK==1
        if( pev(aid,pev_button) & IN_DUCK )
            continue
        #endif

        distance = fm_get_entity_distance(aid, ent)

        if( distance <= shortestDistance )
            shortestDistance = distance
        if( distance <= wave_dist )
            surf_touch(ent, aid)
    }
    if( shortestDistance>=9999 || (Pokemod_Alive(id) && fm_get_entity_distance(id, ent)>1000)){
        fm_remove_entity(ent)
        return
    }
    set_task(0.1, "check_wave", ent)
    poke_sound(ent, CHAN_VOICE, SND_WADE)
 }

Załączone pliki


Użytkownik Xeane edytował ten post 10.02.2016 20:37

  • +
  • -
  • 0

#5 sNH.

    Czy MisieQ ukradł ciasteczko?

  • Power User

Reputacja: 297
Wszechwidzący

  • Postów:1070
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 11.02.2016 14:38

Jak dobrze pamiętam hib nie poprawił jej kodu. Z podstawową wersją nie sypało? myślę, że tutaj trzeba przepisać parę rzeczy, jakbym jeszcze w tym siedział to bym pomógł, ew później zobaczę na tel czy mam kod mojej fali i ci podeślę, zmiana która nastąpiła w nowej wersji to brak kompatybilności z innymi modami niż cs

 

//Polecam ci korzystać z podstawowych kodów, bo te nowe to były "mieszanki wedlowskie" :P


  • +
  • -
  • 0

#6 Xeane

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 39
Życzliwy

  • Postów:129
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Chorzów
Offline

Napisano 11.02.2016 19:37

przerobiłem na tą fale od emp` zobaczymy czy bedzie dalej error :)


  • +
  • -
  • 0

#7 Xeane

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 39
Życzliwy

  • Postów:129
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Chorzów
Offline

Napisano 14.02.2016 21:08

Po edycji nie wystąpił error tak więc dla kogoś komu się to przytrafiło a nie potrafi tego rozwiązać :

public Surf(id, skill, prop)
 {
new level = SkillLevel(id, skill)
new Float:surf_origin[3]
new surf_ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"))
set_pev(surf_ent, pev_classname, "pokemod_ent")
set_pev(surf_ent, pev_owner, id)
set_pev(surf_ent, pev_iuser1, 5+SkillLevel(id, skill))
set_pev(surf_ent, pev_iuser2, skill)
 
//lets use origin multiple times for the heck of not creating more variables (and im lazy)
pev(id, pev_origin, surf_origin)
engfunc(EngFunc_SetOrigin, surf_ent, surf_origin)
 
pev(id, pev_angles, surf_origin)
surf_origin[1] -=90 //my stupidity when making the model, so lets rotate it so it looks correct
if(surf_origin[1]<-180)
surf_origin[1] += 360
surf_origin[0] = 0.0
surf_origin[2] = 0.0
set_pev(surf_ent, pev_angles, surf_origin)
 
velocity_by_aim(id, 100+level*4, surf_origin)
surf_origin[2] = 0.0
 
xs_vec_normalize(surf_origin, surf_origin)
surf_origin[0] *= 100+level*4
surf_origin[1] *= 100+level*4
/*
new while_time = 0
while(floatsqroot(surf_origin[0]*surf_origin[0] + surf_origin[1]*surf_origin[1])<100+level*4 && while_time<level){
surf_origin[0] *= 1.1
surf_origin[1] *= 1.1
while_time++ //lets only do this so many times
}
*/
set_pev(surf_ent, pev_velocity, surf_origin)
 
engfunc(EngFunc_SetModel, surf_ent, MODELS[MDL_SURF])
 
set_pev(surf_ent, pev_movetype, MOVETYPE_NOCLIP)
set_pev(surf_ent, pev_solid, SOLID_BBOX)
 
set_pev(surf_ent, pev_maxs, Float:{100.0,100.0,30.0})
set_pev(surf_ent, pev_mins, Float:{-100.0,-100.0,-30.0})
 
set_task(0.1,"check_wave",surf_ent)
return SKILL_USED;
 }
 public check_wave(ent)
 {
if(!pev_valid(ent))
return
new id = pev(ent, pev_owner)
 
new shortestDistance = 9999
new distance, players[32], pnum
new wave_dist = SURF_DISTANCE
AddLvl(id, wave_dist)
 
// Find all alive players
poke_get_players(players, pnum, PLAYER_ALIVE|PLAYER_MORTAL)
new aid
 
// Find the closest enemy
for( new i = 0; i < pnum; i++ ){
aid = players[i]
if(!pev_valid(ent))
return
if(!pev_valid(aid))
continue
 
#if SURF_DUCK==1
if( pev(aid,pev_button) & IN_DUCK )
continue
#endif
 
distance = fm_get_entity_distance(aid, ent)
 
if( distance <= shortestDistance )
shortestDistance = distance
if( distance <= wave_dist )
surf_touch(ent, aid)
}
if( shortestDistance>=9999 || (is_user_alive(aid) && fm_get_entity_distance(aid, ent)>1000)){
fm_remove_entity(ent)
return
}
set_task(0.1, "check_wave", ent)
poke_sound(ent, CHAN_VOICE, SND_WADE)
 }

  • +
  • -
  • 0

#8 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.02.2016 14:58

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: pokemod

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych