Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak zablokowac resetowanie rundy?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 NiczegoWinien

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:215
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 21.01.2016 23:06

Chodzi mi dokladnie o to gdy przykladowo jest dwoch CT i wchodzi kolejny gracz i wybiera team TT. Chcialbym sie pozbyc resetu rundy i zrespieniu graczu.

Probowalem paru pluginów uniemozliwiajacych dolaczenie do obu teamow (chodzi mi o to aby mozna bylo dolaczyc do jednego teamu). Nie znalalzlem w tym pomocy poniewaz sa bugi na kazdym dostepnym takim pluginie i gracze nie zawsze ale sporadycznie widzialem ze byli w innym teamie. Jezeli nie moge w jedna strone to chce w druga aby po dolaczeniu gracza z przeciwnej druzyny kiedy nie ma tam nikogo nie resetowala sie runda.

 


  • +
  • -
  • 0

PokeMod na Sprzedaz. Wejdz i dowiedz sie wiecej.

http://www.poke-revolution.pl/

 

b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png


#2 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 23.01.2016 16:01

Też dawno temu kombinowałem z tym. Zdaje się, że trzeba zmienić team przy evencie bądź message jointeam, a następnie przy joinclass, gdyby bug wystąpił. Wydaje mi się, że u mnie to działało. Ponadto mp_limitteams 0 i mp_autoteambalance 0. 


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych