Witam. Jak wykonać pętlę w Assemblerze, która będzie nieskończona i wykonywana co 50 milisekund ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|


Najlepsza odpowiedź plx211, 03.01.2016 15:05
malo pisalem w asm, ale nieskonczona petle uzyskasz przez skoki:
infinity: ;kod jmp infinity
co do opóźnienia, to jedyne co mi przychodzi to sprawdzanie czasu i wykonywanie odpowiedniego skoku
Przejdź do postu
#1
Napisano 03.01.2016 12:51
#2
Napisano 03.01.2016 15:05 Najlepsza odpowiedź
malo pisalem w asm, ale nieskonczona petle uzyskasz przez skoki:
infinity: ;kod jmp infinity
co do opóźnienia, to jedyne co mi przychodzi to sprawdzanie czasu i wykonywanie odpowiedniego skoku
#3
Napisano 03.01.2016 18:05
Wpadłem na troszkę inny pomysł. Każde wykonanie pętli ma jakieś opóźnienie, czyli można zrobić tak, że po np. 100 wykonaniu petli wykonuje skok do mojej funkcji
oto kod:
.data szFmt db "%#08x", 0 szColor db "00F0F0F0h", 0 szTak db "Zgadza sie", 0 .data? Buf db 12 d*p (?) .code mov al, 100 ; Ustawia 100 dla al infinity: inc bx ; zwiększa wartość bx o 1 cmp al, bx ; porównywanie al i bx je jest ; skok do "jest" jeśli równe jmp infinity jest: invoke GetDC, NULL invoke GetPixel, eax, 200, 200 invoke wsprintf, offset Buf, offset szFmt, eax cmp szColor, offset Buf je tak tak: invoke MessageBox, NULL, offset Buf, NULL, MB_OK
Dopiero zaczynam zabawę z assemblerem, więc chciałbym sie dowiedzieć czy czegoś tam brakuje, jest coś nieoptymalnie zrobione itd.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: inny
Inny
Kupię Paczke DeathrunNapisany przez benko345, 18.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
Inny
Kupię gotową paczkę DiabloMod bez BUGÓW!Napisany przez Mefedroniarz, 26.11.2024 ![]() |
|
![]() |
|||
Inny
AMX-X Bans - Nowoczesny rework standardowego AmxbansaNowy skrypt AMX-X Bans Napisany przez Mesharsky, 18.11.2024 ![]() |
|
![]() |
|||
Inny
Kasowanie statystyk BF2 po kompilacji.Napisany przez kaszkaj, 08.11.2024 ![]() |
|
![]() |
|||
Inny
Velocity do różnych broni Paintball i dodanie shotgun'a jako markerPaintball Napisany przez Arki, 29.10.2024 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych