Cześć.
Prosiłbym o dodaniu flagi do pluginu czapki.
Chciałbym aby plugin był na flagę "s".
Tutaj podaję .sma pluginu
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <ColorChat>
#define PLUG_TAG "Czapki"
new g_HatEnt[33], g_NazwaAktualnej[33][128];
new const sciezka[] = "models/czapki/czapki_free.mdl"
public plugin_init()
{
register_plugin("Czapki", "0.1", "amxx");
register_clcmd("say /czapki", "cmd_czapki");
register_clcmd("say /hats", "cmd_czapki");
}
public plugin_precache()
{
precache_model(sciezka);
}
public client_disconnect(id)
{
Set_Hat(id, 0, id, "Brak");
}
public cmd_czapki(id)
{
new tytul[128], menu;
if(!strlen(g_NazwaAktualnej[id]))
formatex(tytul, 127, "Twoja aktualna czapka to: Brak^n^nWybierz czapke:");
else
formatex(tytul, 127, "Twoja aktualna czapka to: \r%s^n^n\yWybierz czapke:", g_NazwaAktualnej[id]);
menu = menu_create(tytul, "menu_handler");
menu_additem(menu, "\yZdejmij Czapke");
menu_additem(menu, "\dBrak");
menu_additem(menu, "Psycho");
menu_additem(menu, "Buzka");
menu_additem(menu, "Krowa");
menu_additem(menu, "Hello Kitty");
menu_additem(menu, "Jamajka");
menu_additem(menu, "Afro");
menu_additem(menu, "Kot W Butach");
menu_additem(menu, "Myszka");
menu_additem(menu, "TV");
menu_additem(menu, "Mikolaj");
menu_display(id, menu);
}
public menu_handler(id, menu, item)
{
new data[6], iName[64];
new access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback);
if(item == MENU_EXIT)
return PLUGIN_CONTINUE;
Set_Hat(id, item, id, iName);
formatex(g_NazwaAktualnej[id], 127, "%s", iName);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Set_Hat(player, imodelnum, targeter, const nazwa[])
{
new name[32];
get_user_name(player, name, 31);
if(imodelnum == 0)
{
if(g_HatEnt[player] > 0)
{
if(pev_valid(g_HatEnt[player]))
{
engfunc(EngFunc_RemoveEntity,g_HatEnt[player]);
g_HatEnt[player] = -1;
}
}
if(targeter != 0)
ColorChat(targeter, NORMAL, "[^x04%s^x01] Czapka zostala ci usunieta",PLUG_TAG);
}
else
{
if(g_HatEnt[player] < 1)
{
g_HatEnt[player] = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"));
if(g_HatEnt[player] > 0)
{
set_pev(g_HatEnt[player], pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW);
set_pev(g_HatEnt[player], pev_aiment, player);
set_pev(g_HatEnt[player], pev_rendermode, kRenderNormal);
engfunc(EngFunc_SetModel, g_HatEnt[player], sciezka);
set_pev(g_HatEnt[player], pev_body, imodelnum);
}
}
else
set_pev(g_HatEnt[player], pev_body, imodelnum);
if (targeter != 0)
ColorChat(targeter, NORMAL, "[^x04%s^x01] Ustawiles sobie czapke: ^x04%s",PLUG_TAG,nazwa);
}
}


Dodatki SourceMod















