Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Inny

Prośba o dodanie do zabawy muzyki

inny

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 OnQuey

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:23
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Poznan
Offline

Napisano 26.12.2015 20:41

Witam!

Prosił bym o dodanie do zabawy killday muzyki.

 

Spoiler
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <jailbreak>
 
#define PLUGIN "[Jail] KillDay"
#define VERSION "1.0.7m"
#define AUTHOR "Cypis"
 
new const maxAmmo[31] = {0,52,0,90,1,31,1,100,90,1,120,100,100,90,90,90,100,120,30,120,200,31,90,120,90,2,35,90,90,0,100};
new const idWeapons[] = {3,5,7,8,12,13,14,15,18,19,20,21,22,23,27,28,30};
 
new id_killday;
 
#if!defined KILLDAY_DAY
#define KILLDAY_DAY PIATEK
#endif
 
 
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
 
id_killday = jail_register_game("KillDay");
}
 
public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{
static szTime[12];
if(day == KILLDAY_DAY || day == id_killday)
{
static szTimes[12];
format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-30);
format_time(szTimes, 11, "%M:%S", gTimeRound-60);
formatex(szInfo2, 511, "^n//////////////////////////////////////////////////^nZASADY:^n%s - wiezniowie dostaja bron^n%s - walka wiezniow miedzy soba^nGrupy moga byc maksymalnie 2 osobowe!^nOstatni wiezien ma zyczenie^n//////////////////////////////////////////////////", szTime, szTimes);
szInfo = "Dzisiaj jest KillDay";
 
jail_set_prisoners_micro(true, true);
jail_set_ct_hit_tt(true);
jail_set_god_ct(true);
 
setting[0] = 1;
setting[1] = 1;
setting[2] = 1;
setting[4] = 1;
setting[6] = 1;
setting[7] = 1;
}
}
 
public OnDayStartPost(day)
{
if(day == KILLDAY_DAY || day == id_killday)
{
jail_open_cele();
jail_set_game_hud(60, "Rozpoczecie zabawy za");
}
}
 
public OnGameHudTick(day, count)
{
if(count != 30)
return;
 
if(day != KILLDAY_DAY && day != id_killday)
return;
 
new nameweapon[24], wid = idWeapons[random(charsmax(idWeapons))];
get_weaponname(wid, nameweapon, 23);
 
for(new i=1; i<=MAX; i++)
{
if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_T)
continue;
 
strip_user_weapons(i);
give_item(i, "weapon_knife");
give_item(i, "weapon_glock18");
give_item(i, nameweapon);
 
cs_set_user_bpammo(i, wid, maxAmmo[wid]);
cs_set_user_bpammo(i, CSW_GLOCK18, maxAmmo[CSW_GLOCK18]);
}
}
 
public OnGameHudEnd(day)
{
if(day == KILLDAY_DAY || day == id_killday)
{
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 5.0);
show_hudmessage(0, "== TT vs TT ==");
 
jail_set_prisoners_fight(true, false, false);
}
}
 

Użytkownik OnQuey edytował ten post 26.12.2015 20:45

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: inny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych