Witam. Postanowilem zrobic serwer codmod sourcemod zainstalowalem cod mod od plx'a zrobilem klase i skompilowalem. Wgralem na serwer zrestartowalem i tej klasy nie bylo. Wgralem plugin CodMod-Master , Klasa juz sie pojawiala, ale mozna ja bylo wybrac tylko raz na rozgrzewce i do tego nie bylo broni. Klasa robiona w .sp i .smx
KOD KLASY ( od PLX )
#include <sdktools>
#include <sdkhooks>
#include <sourcemod>
#include <cmod>
//Tworzymy zmienne przechowujące informacje o klasie oraz je wypełniamy
new const String:nazwaKlasy[] = "Buddysta";
new const String:opisKlasy[] = "Przy każdym użyciu skilla dostaje flash'a";
new const intKlasy = 22;
new const conKlasy = 10;
new const strKlasy = 33;
new const dexKlasy = 90;
//Tworzymy uchwyt dla adt_array (który będzie przechowywał liste broni)
new Handle:weapons;
public Plugin:myinfo = {
name = "Buddysta",
author = "PLX",
description = "Przy każdym użyciu skilla dostaj flash'a",
version = "1.0",
url = "RedTube.plx"
}
public OnPluginStart(){
//Tworzymy adt_array dla listy broni
weapons = CreateArray(32);
//Dodajemy bronie do adt_array
PushArrayString(weapons, "weapon_ak47");
PushArrayString(weapons, "weapon_tec9");
PushArrayString(weapons, "weapon_flashbang");
//Rejestrujemy klase w silniku
Cmod_RegisterClass(nazwaKlasy, opisKlasy, intKlasy, conKlasy, strKlasy, dexKlasy, weapons);
}
//Tworzymy funkcje, która będzie wywoływana podczas aktywacji skilla przez gracza
public Cmod_OnClientUseSkill(client){
//Dajemy graczu flash'a
GivePlayerItem(client, "weapon_flashbang");
}
Zalaczam screeny z konsoli