Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
JailBreak

[KOSZ] problem z zabawą

jailbreak

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Tops

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:78
  • Imię:Sylwester
Offline

Napisano 16.12.2015 22:20

witam
zbliżają się święta a ja chciałem zmienić pewnej zabawie dzień występowania ale nie wiem jak to zrobić...
łapcie kod sma

 

#include <amxmodx>

#include <fun>
#include <cstrike>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>
#include <jailbreak>
 
#define PLUGIN "Snowwar"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "cypis"
 
#define TASK_HUD 6781252
#define NADE_SNOW 3349
 
new id_zabawa;
 
new HamHook:hSpawn, HamHook:fHamKill, HamHook:fHamTakeDamage[2];
new fmClientDisconnect;
new HamHook:hItemDeployHE, fmSetModelGrenade, HamHook:hThinkGrenade, fmTouchGrenade;
 
new kolory[][] = {"Czerwony", "Zielony", "Niebieski", "Fioletowy", "Zolty", "Blekitny"};
new kolor_przydzial[][3] = {
{255,0,0}, //czerwony
{0,255,0}, //zielony
{0,0,255}, //niebieski
{255,0,255}, //fioletowy
{255,255, 0}, //zolty
{0,255,255} //blekitny
};
new max_przydzial, user_przydzial[33];
new g_trailSpr, blood1, blood2;
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
 
id_zabawa = jail_register_game("SnowWar");
}
 
new g_Models[][] = {
"models/jb_prosiak/sniezki/v.mdl",
"models/jb_prosiak/sniezki/w.mdl",
"models/jb_prosiak/sniezki/p.mdl"
}
 
new g_Dzwieki[][] = {
"jb_prosiak/swieta_zabawy/swieta1.mp3",
"jb_prosiak/swieta_zabawy/swieta2.mp3",
"jb_prosiak/swieta_zabawy/swieta3.mp3",
"jb_prosiak/swieta_zabawy/swieta4.mp3",
"jb_prosiak/swieta_zabawy/swieta5.mp3",
"jb_prosiak/swieta_zabawy/swieta6.mp3",
"jb_prosiak/swieta_zabawy/swieta7.mp3",
"jb_prosiak/swieta_zabawy/swieta8.mp3",
"jb_prosiak/swieta_zabawy/swieta9.mp3"
}
 
public plugin_precache()
{
for(new i=0; i<sizeof(g_Models); i++)
precache_model(g_Models[i]);
g_trailSpr = precache_generic("sprites/laserbeam.spr");
precache_model("models/player/swietamikolajjb/swietamikolajjb.mdl");
blood1 = precache_model("sprites/blood.spr");
blood2 = precache_model("sprites/bloodspray.spr");
for (new i=0; i<sizeof(g_Dzwieki); i++)
precache_sound(g_Dzwieki[i]);
}
 
public OnLastPrisonerShowWish(id)
{
if(jail_get_play_game_id() == id_zabawa)
{
OnRemoveData(id_zabawa);
 
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
 
fm_set_rendering(id);
}
}
 
public OnRemoveData(day)
{
if(day == id_zabawa)
{
SetZabawa(false);
client_cmd(0, "mp3 stop");
}
}
 
public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{
static szTime[12];
if(day == id_zabawa)
{
format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-30);
formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - walka wiezniow miedzy grupami^nOstatni wiezien ma zyczenie", szTime);
szInfo = "Dzisiaj jest SnowWar";
 
jail_set_prisoners_micro(true, true);
jail_set_ct_hit_tt(true);
jail_set_god_ct(true);
SetZabawa(true);
 
setting[0] = 1;
setting[1] = 1;
setting[2] = 1;
setting[4] = 1;
setting[6] = 1;
setting[7] = 1;
setting[8] = 1;
new losowa = random_num(0,sizeof(g_Dzwieki)-1)
client_cmd(0, "mp3 loop sound/%s", g_Dzwieki[losowa]);
}
}
 
new bool:koniec;
public OnDayStartPost(day)
{
if(day == id_zabawa)
{
koniec = false;
max_przydzial = IloscGraczy();
 
jail_open_cele();
jail_set_game_hud(30, "Rozpoczecie zabawy za");
 
for(new i=1; i<=MAX; i++)
{
UstawPrzydzial(i);
}
}
}
 
public OnGameHudEnd(day)
{
if(day == id_zabawa)
{
if(!koniec)
{
koniec = true;
jail_set_game_hud(300, "Koniec rundy za");
 
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 5.0);
show_hudmessage(0, "== BITWA ==");
 
jail_set_prisoners_fight(true, false, false);
}
else
{
koniec = false;
 
for(new i=1; i<=MAX; i++)
{
if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i))
continue;
 
if(get_user_team(i) != 1)
continue;
 
user_kill(i);
}
}
}
}
 
public fwSpawn(id)
{
UstawPrzydzial(id);
}
 
public UstawPrzydzial(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return;
 
if(get_user_team(id) != 1)
return;
cs_set_user_model(id, "swietamikolajjb");
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
 
static przydzial = 0;
user_przydzial[id] = przydzial;
fm_set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, kolor_przydzial[przydzial][0], kolor_przydzial[przydzial][1], kolor_przydzial[przydzial][2], kRenderNormal, 10);
 
if(++przydzial >= max_przydzial)
przydzial = 0;
}
 
public SetZabawa(bool:wartosc)
{
SetGrenade(wartosc);
if(wartosc)
{
if(!hSpawn)
hSpawn = RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn", 1);
else
EnableHamForward(hSpawn);
 
if(!fHamKill)
fHamKill = RegisterHam(Ham_Killed, "player", "SmiercGraczaPost", 1);
else
EnableHamForward(fHamKill);
 
if(!fHamTakeDamage[0])
fHamTakeDamage[0] = RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
else
EnableHamForward(fHamTakeDamage[0]);
 
if(!fHamTakeDamage[1])
fHamTakeDamage[1] = RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "TraceAttack");
else
EnableHamForward(fHamTakeDamage[1]);
 
if(!fmClientDisconnect)
fmClientDisconnect = register_forward(FM_ClientDisconnect, "fwClientDisconnect");
 
set_task(1.0, "PokazWiadomoscHud", TASK_HUD, .flags="b");
}
else
{
if(hSpawn)
DisableHamForward(hSpawn);
 
if(fHamKill)
DisableHamForward(fHamKill);
 
if(fHamTakeDamage[0])
DisableHamForward(fHamTakeDamage[0]);
 
if(fHamTakeDamage[1])
DisableHamForward(fHamTakeDamage[1]);
 
if(fmClientDisconnect)
{
unregister_forward(FM_ClientDisconnect, fmClientDisconnect);
fmClientDisconnect = 0;
}
 
if(task_exists(TASK_HUD))
remove_task(TASK_HUD);
}
}
 
public PokazWiadomoscHud(taskid)
{
utilAllHudColor();
}
 
stock utilAllHudColor()
{
static SyncHudObj;
if(!SyncHudObj)
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
 
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.05, 0.40, .holdtime=1.0);
for(new i=1; i<=32; i++)
{
if(!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i))
continue;
 
if(get_user_team(i) != 1)
continue;
 
ShowSyncHudMsg(i, SyncHudObj, "Kolor: %s", kolory[user_przydzial[i]]);
}
}
 
/////////////////////////////////
public TakeDamage(id, ent, attacker, Float:damage, damagebits)
return vTakeDamage(id, attacker);
 
public TraceAttack(id, attacker, Float:damage, Float:direction[3], tracehandle, damagebits)
return vTakeDamage(id, attacker);
 
vTakeDamage(id, attacker)
{
if(!is_user_connected(id) || !is_user_connected(attacker) || get_user_team(id) != 1 || get_user_team(attacker) != 1)
return HAM_IGNORED;
 
if(user_przydzial[attacker] == user_przydzial[id])
return HAM_SUPERCEDE;
 
return HAM_IGNORED;
}
 
public fwClientDisconnect(id)
{
SprawdzPrzydzial();
}
 
public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)
{
if(!is_user_connected(id) || get_user_team(id) != 1)
return;
 
SprawdzPrzydzial();
}
 
public SprawdzPrzydzial()
{
new ostatni_przydzial = -1;
for(new i=1; i<=MAX; i++)
{
if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i))
continue;
 
if(get_user_team(i) != 1)
continue;
 
if(ostatni_przydzial != -1 && ostatni_przydzial != user_przydzial[i]) //SPRAWDZENIE CZY SĄ INNE GRUPY
return 0;
 
ostatni_przydzial = user_przydzial[i];
}
if(ostatni_przydzial != -1)
{
if(fHamTakeDamage[0])
DisableHamForward(fHamTakeDamage[0]);
 
if(fHamTakeDamage[1])
DisableHamForward(fHamTakeDamage[1]);
 
return 1;
}
return 0;
}
 
//////////////////////////////////
public SetGrenade(bool:wartosc)
{
if(wartosc)
{
if(!hItemDeployHE)
hItemDeployHE = RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_hegrenade", "fwWeaponHE", 1);
else
EnableHamForward(hItemDeployHE);
 
if(!hThinkGrenade)
hThinkGrenade = RegisterHam(Ham_Think, "grenade", "fwThinkGrenade");
else
EnableHamForward(hThinkGrenade);
 
if(!fmSetModelGrenade)
fmSetModelGrenade = register_forward(FM_SetModel, "fwSetModelGrenade");
 
if(!fmTouchGrenade)
fmTouchGrenade = register_forward(FM_Touch, "fwTouchGrenade");
}
else
{
if(hItemDeployHE)
DisableHamForward(hItemDeployHE);
 
if(hThinkGrenade)
DisableHamForward(hThinkGrenade);
 
if(fmSetModelGrenade)
{
unregister_forward(FM_SetModel, fmSetModelGrenade);
fmSetModelGrenade = 0;
}
 
if(fmTouchGrenade)
{
unregister_forward(FM_Touch, fmTouchGrenade);
fmTouchGrenade = 0;
}
}
}
 
public fwWeaponHE(ent)
{
if(!pev_valid(ent))
return;
 
new id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4);
if(!is_user_alive(id) || get_user_team(id) != 1)
return;
 
set_pev(id, pev_viewmodel2, g_Models[0]);
set_pev(id, pev_weaponmodel2, g_Models[1]);
}
 
public fwThinkGrenade(ent)
{   
if(!pev_valid(ent)) 
return HAM_IGNORED;
 
new Float:dmgtime;
pev(ent, pev_dmgtime, dmgtime);
 
if(dmgtime > get_gametime())
return HAM_IGNORED;
 
if(pev(ent, pev_flTimeStepSound) == NADE_SNOW)
return HAM_SUPERCEDE;
 
return HAM_IGNORED;
}
 
public fwSetModelGrenade(ent, const model[])
{
if(!pev_valid(ent)) 
return HAM_IGNORED;
 
new Float:dmgtime;
pev(ent, pev_dmgtime, dmgtime);
 
if(dmgtime == 0.0)
return HAM_IGNORED;
 
if(!equal(model,"models/w_hegrenade.mdl"))
return HAM_IGNORED;
 
fm_entity_set_model(ent, g_Models[2]);
 
new id = pev(ent, pev_owner);
 
new Float:fVelocity[3]
velocity_by_aim(id, 1000, fVelocity);
set_pev(ent, pev_velocity, fVelocity);
set_pev(ent, pev_gravity, 0.4);
 
MakeTrail(ent, kolor_przydzial[user_przydzial[id]]);
set_pev(ent, pev_flTimeStepSound, NADE_SNOW);
 
if(is_user_alive(id))
cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 2);
 
return HAM_SUPERCEDE;
}
 
public fwTouchGrenade(ent, id)
{
if(!pev_valid(ent))
return;
 
new szClass[32];
pev(ent, pev_model, szClass, 31);
 
if(!equal(szClass, g_Models[2]))
return;
 
if(is_user_alive(id))
{
ExecuteHamB(Ham_TakeDamage, id, ent, pev(ent, pev_owner), 150.0, DMG_BULLET);
}
sw_effect(ent);
fm_remove_entity(ent);
}
 
stock IloscGraczy()
{
switch(get_playersnum(1))
{
case 0..10: return 2;
case 11..20: return 3;
case 21..32: return 4;
}
return 2;
}
 
stock sw_effect(ent)
{
new Float:Origin[3];
pev(ent, pev_origin, Origin);
 
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
write_byte(TE_BLOODSPRITE);
write_coord(floatround(Origin[0]));
write_coord(floatround(Origin[1]));
write_coord(floatround(Origin[2]));
write_short(blood2);
write_short(blood1);
write_byte(255);
write_byte(15);
message_end();
}
 
stock MakeTrail(ent, colors[3])
{
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
write_byte(TE_BEAMFOLLOW);
write_short(ent);
write_short(g_trailSpr);
write_byte(10);
write_byte(10);
write_byte(colors[0]);
write_byte(colors[1]);
write_byte(colors[2]);
write_byte(500);
message_end();
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
 

próbowałem sam to zrobić ale bez skutku chciał bym aby zabawa włączała się w piątek 

będę z góry wdzięczny za pomoc oczywiście odp pomocne otrzymają + ;)



#2 XXL

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 139
Zaawansowany

  • Postów:637
Offline

Napisano 17.12.2015 09:44

Łap, tylko musisz usunąć zabawę którą już masz w piątek np KillDay bo 2 zabawy 1-ego dnia nie zadziałają :D

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>
#include <jailbreak>
 
#define PLUGIN "Snowwar"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "cypis"
 
#define TASK_HUD 6781252
#define NADE_SNOW 3349
 
new id_zabawa;
 
new HamHook:hSpawn, HamHook:fHamKill, HamHook:fHamTakeDamage[2];
new fmClientDisconnect;
new HamHook:hItemDeployHE, fmSetModelGrenade, HamHook:hThinkGrenade, fmTouchGrenade;
 
new kolory[][] = {"Czerwony", "Zielony", "Niebieski", "Fioletowy", "Zolty", "Blekitny"};
new kolor_przydzial[][3] = {
{255,0,0}, //czerwony
{0,255,0}, //zielony
{0,0,255}, //niebieski
{255,0,255}, //fioletowy
{255,255, 0}, //zolty
{0,255,255} //blekitny
};
new max_przydzial, user_przydzial[33];
new g_trailSpr, blood1, blood2;
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
 
id_zabawa = jail_register_game("SnowWar");
}
 
new g_Models[][] = {
"models/jb_prosiak/sniezki/v.mdl",
"models/jb_prosiak/sniezki/w.mdl",
"models/jb_prosiak/sniezki/p.mdl"
}
 
new g_Dzwieki[][] = {
"jb_prosiak/swieta_zabawy/swieta1.mp3",
"jb_prosiak/swieta_zabawy/swieta2.mp3",
"jb_prosiak/swieta_zabawy/swieta3.mp3",
"jb_prosiak/swieta_zabawy/swieta4.mp3",
"jb_prosiak/swieta_zabawy/swieta5.mp3",
"jb_prosiak/swieta_zabawy/swieta6.mp3",
"jb_prosiak/swieta_zabawy/swieta7.mp3",
"jb_prosiak/swieta_zabawy/swieta8.mp3",
"jb_prosiak/swieta_zabawy/swieta9.mp3"
}
 
public plugin_precache()
{
for(new i=0; i<sizeof(g_Models); i++)
precache_model(g_Models[i]);
g_trailSpr = precache_generic("sprites/laserbeam.spr");
precache_model("models/player/swietamikolajjb/swietamikolajjb.mdl");
blood1 = precache_model("sprites/blood.spr");
blood2 = precache_model("sprites/bloodspray.spr");
for (new i=0; i<sizeof(g_Dzwieki); i++)
precache_sound(g_Dzwieki[i]);
}
 
public OnLastPrisonerShowWish(id)
{
if(jail_get_play_game_id() == id_zabawa)
{
OnRemoveData(id_zabawa);
 
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
 
fm_set_rendering(id);
}
}
 
public OnRemoveData(day)
{
if(day == id_zabawa)
{
SetZabawa(false);
client_cmd(0, "mp3 stop");
}
}
 
public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{
static szTime[12];
	if(day == PIATEK || day == id_zabawa)
{
format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-30);
formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - walka wiezniow miedzy grupami^nOstatni wiezien ma zyczenie", szTime);
szInfo = "Dzisiaj jest SnowWar";
 
jail_set_prisoners_micro(true, true);
jail_set_ct_hit_tt(true);
jail_set_god_ct(true);
SetZabawa(true);
 
setting[0] = 1;
setting[1] = 1;
setting[2] = 1;
setting[4] = 1;
setting[6] = 1;
setting[7] = 1;
setting[8] = 1;
new losowa = random_num(0,sizeof(g_Dzwieki)-1)
client_cmd(0, "mp3 loop sound/%s", g_Dzwieki[losowa]);
}
}
 
new bool:koniec;
public OnDayStartPost(day)
{
	if(day == PIATEK || day == id_zabawa)
{
koniec = false;
max_przydzial = IloscGraczy();
 
jail_open_cele();
jail_set_game_hud(30, "Rozpoczecie zabawy za");
 
for(new i=1; i<=MAX; i++)
{
UstawPrzydzial(i);
}
}
}
 
public OnGameHudEnd(day)
{
	if(day == PIATEK || day == id_zabawa)
{
if(!koniec)
{
koniec = true;
jail_set_game_hud(300, "Koniec rundy za");
 
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 5.0);
show_hudmessage(0, "== BITWA ==");
 
jail_set_prisoners_fight(true, false, false);
}
else
{
koniec = false;
 
for(new i=1; i<=MAX; i++)
{
if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i))
continue;
 
if(get_user_team(i) != 1)
continue;
 
user_kill(i);
}
}
}
}
 
public fwSpawn(id)
{
UstawPrzydzial(id);
}
 
public UstawPrzydzial(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return;
 
if(get_user_team(id) != 1)
return;
cs_set_user_model(id, "swietamikolajjb");
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
 
static przydzial = 0;
user_przydzial[id] = przydzial;
fm_set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, kolor_przydzial[przydzial][0], kolor_przydzial[przydzial][1], kolor_przydzial[przydzial][2], kRenderNormal, 10);
 
if(++przydzial >= max_przydzial)
przydzial = 0;
}
 
public SetZabawa(bool:wartosc)
{
SetGrenade(wartosc);
if(wartosc)
{
if(!hSpawn)
hSpawn = RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn", 1);
else
EnableHamForward(hSpawn);
 
if(!fHamKill)
fHamKill = RegisterHam(Ham_Killed, "player", "SmiercGraczaPost", 1);
else
EnableHamForward(fHamKill);
 
if(!fHamTakeDamage[0])
fHamTakeDamage[0] = RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
else
EnableHamForward(fHamTakeDamage[0]);
 
if(!fHamTakeDamage[1])
fHamTakeDamage[1] = RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "TraceAttack");
else
EnableHamForward(fHamTakeDamage[1]);
 
if(!fmClientDisconnect)
fmClientDisconnect = register_forward(FM_ClientDisconnect, "fwClientDisconnect");
 
set_task(1.0, "PokazWiadomoscHud", TASK_HUD, .flags="b");
}
else
{
if(hSpawn)
DisableHamForward(hSpawn);
 
if(fHamKill)
DisableHamForward(fHamKill);
 
if(fHamTakeDamage[0])
DisableHamForward(fHamTakeDamage[0]);
 
if(fHamTakeDamage[1])
DisableHamForward(fHamTakeDamage[1]);
 
if(fmClientDisconnect)
{
unregister_forward(FM_ClientDisconnect, fmClientDisconnect);
fmClientDisconnect = 0;
}
 
if(task_exists(TASK_HUD))
remove_task(TASK_HUD);
}
}
 
public PokazWiadomoscHud(taskid)
{
utilAllHudColor();
}
 
stock utilAllHudColor()
{
static SyncHudObj;
if(!SyncHudObj)
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
 
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.05, 0.40, .holdtime=1.0);
for(new i=1; i<=32; i++)
{
if(!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i))
continue;
 
if(get_user_team(i) != 1)
continue;
 
ShowSyncHudMsg(i, SyncHudObj, "Kolor: %s", kolory[user_przydzial[i]]);
}
}
 
/////////////////////////////////
public TakeDamage(id, ent, attacker, Float:damage, damagebits)
return vTakeDamage(id, attacker);
 
public TraceAttack(id, attacker, Float:damage, Float:direction[3], tracehandle, damagebits)
return vTakeDamage(id, attacker);
 
vTakeDamage(id, attacker)
{
if(!is_user_connected(id) || !is_user_connected(attacker) || get_user_team(id) != 1 || get_user_team(attacker) != 1)
return HAM_IGNORED;
 
if(user_przydzial[attacker] == user_przydzial[id])
return HAM_SUPERCEDE;
 
return HAM_IGNORED;
}
 
public fwClientDisconnect(id)
{
SprawdzPrzydzial();
}
 
public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)
{
if(!is_user_connected(id) || get_user_team(id) != 1)
return;
 
SprawdzPrzydzial();
}
 
public SprawdzPrzydzial()
{
new ostatni_przydzial = -1;
for(new i=1; i<=MAX; i++)
{
if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i))
continue;
 
if(get_user_team(i) != 1)
continue;
 
if(ostatni_przydzial != -1 && ostatni_przydzial != user_przydzial[i]) //SPRAWDZENIE CZY SĄ INNE GRUPY
return 0;
 
ostatni_przydzial = user_przydzial[i];
}
if(ostatni_przydzial != -1)
{
if(fHamTakeDamage[0])
DisableHamForward(fHamTakeDamage[0]);
 
if(fHamTakeDamage[1])
DisableHamForward(fHamTakeDamage[1]);
 
return 1;
}
return 0;
}
 
//////////////////////////////////
public SetGrenade(bool:wartosc)
{
if(wartosc)
{
if(!hItemDeployHE)
hItemDeployHE = RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_hegrenade", "fwWeaponHE", 1);
else
EnableHamForward(hItemDeployHE);
 
if(!hThinkGrenade)
hThinkGrenade = RegisterHam(Ham_Think, "grenade", "fwThinkGrenade");
else
EnableHamForward(hThinkGrenade);
 
if(!fmSetModelGrenade)
fmSetModelGrenade = register_forward(FM_SetModel, "fwSetModelGrenade");
 
if(!fmTouchGrenade)
fmTouchGrenade = register_forward(FM_Touch, "fwTouchGrenade");
}
else
{
if(hItemDeployHE)
DisableHamForward(hItemDeployHE);
 
if(hThinkGrenade)
DisableHamForward(hThinkGrenade);
 
if(fmSetModelGrenade)
{
unregister_forward(FM_SetModel, fmSetModelGrenade);
fmSetModelGrenade = 0;
}
 
if(fmTouchGrenade)
{
unregister_forward(FM_Touch, fmTouchGrenade);
fmTouchGrenade = 0;
}
}
}
 
public fwWeaponHE(ent)
{
if(!pev_valid(ent))
return;
 
new id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4);
if(!is_user_alive(id) || get_user_team(id) != 1)
return;
 
set_pev(id, pev_viewmodel2, g_Models[0]);
set_pev(id, pev_weaponmodel2, g_Models[1]);
}
 
public fwThinkGrenade(ent)
{   
if(!pev_valid(ent)) 
return HAM_IGNORED;
 
new Float:dmgtime;
pev(ent, pev_dmgtime, dmgtime);
 
if(dmgtime > get_gametime())
return HAM_IGNORED;
 
if(pev(ent, pev_flTimeStepSound) == NADE_SNOW)
return HAM_SUPERCEDE;
 
return HAM_IGNORED;
}
 
public fwSetModelGrenade(ent, const model[])
{
if(!pev_valid(ent)) 
return HAM_IGNORED;
 
new Float:dmgtime;
pev(ent, pev_dmgtime, dmgtime);
 
if(dmgtime == 0.0)
return HAM_IGNORED;
 
if(!equal(model,"models/w_hegrenade.mdl"))
return HAM_IGNORED;
 
fm_entity_set_model(ent, g_Models[2]);
 
new id = pev(ent, pev_owner);
 
new Float:fVelocity[3]
velocity_by_aim(id, 1000, fVelocity);
set_pev(ent, pev_velocity, fVelocity);
set_pev(ent, pev_gravity, 0.4);
 
MakeTrail(ent, kolor_przydzial[user_przydzial[id]]);
set_pev(ent, pev_flTimeStepSound, NADE_SNOW);
 
if(is_user_alive(id))
cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 2);
 
return HAM_SUPERCEDE;
}
 
public fwTouchGrenade(ent, id)
{
if(!pev_valid(ent))
return;
 
new szClass[32];
pev(ent, pev_model, szClass, 31);
 
if(!equal(szClass, g_Models[2]))
return;
 
if(is_user_alive(id))
{
ExecuteHamB(Ham_TakeDamage, id, ent, pev(ent, pev_owner), 150.0, DMG_BULLET);
}
sw_effect(ent);
fm_remove_entity(ent);
}
 
stock IloscGraczy()
{
switch(get_playersnum(1))
{
case 0..10: return 2;
case 11..20: return 3;
case 21..32: return 4;
}
return 2;
}
 
stock sw_effect(ent)
{
new Float:Origin[3];
pev(ent, pev_origin, Origin);
 
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
write_byte(TE_BLOODSPRITE);
write_coord(floatround(Origin[0]));
write_coord(floatround(Origin[1]));
write_coord(floatround(Origin[2]));
write_short(blood2);
write_short(blood1);
write_byte(255);
write_byte(15);
message_end();
}
 
stock MakeTrail(ent, colors[3])
{
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
write_byte(TE_BEAMFOLLOW);
write_short(ent);
write_short(g_trailSpr);
write_byte(10);
write_byte(10);
write_byte(colors[0]);
write_byte(colors[1]);
write_byte(colors[2]);
write_byte(500);
message_end();
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 1

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.12.2015 11:01

Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią.
Napisz ponownie temat nazywając go tak, aby każdy wiedział o co chodzi.

Jednoznacznie określ problematykę tematu, wyróżniając go spośród reszty.
Nie dodawaj zbędnych informacji, znaków, ani emotikon w nazwie tematu.

Ten temat w ciągu 24 godzin zostanie przeniesiony do kosza.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: jailbreak

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych