Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

jak zrobić aby mag mógł użwyać fireball'a co 2


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 kreteda

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Lokalizacja:czwoch
Offline

Napisano 03.10.2009 22:23

jak zrobić aby mag mógł użwyać fireball'a co 2 s a nie jak to jest 0.5 znalazłem taki wpis

if (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id]==0)) && is_user_alive(id) && !bow[id] && (on_knife[id] || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id])) && player_class[id]!=NONE && player_class[id]!=Nekromanta && invisible_cast[id]==0)
{
if(casting[id]==1 && halflife_time()>cast_end[id])
{
message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id ) 
write_byte( 0 ) 
write_byte( 0 ) 
message_end() 
casting[id]=0
call_cast(id)
}
else if(casting[id]==0)
{
new Float: time_delay = 5.0-(player_intelligence[id]/25.0)

if(player_class[id] == Ninja) time_delay*=2.0
else if(player_class[id] == Mag)
{
time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/25.0)
if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.5,4.0-(player_intelligence[id]/25.0))
}
else if(player_class[id] == Zabojca) time_delay*=2.0
else if(player_class[id] == Paladyn) time_delay*=1.4

cast_end[id]=halflife_time()+time_delay

new bar_delay = floatround(time_delay,floatround_ceil)

casting[id]=1

message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id ) 
write_byte( bar_delay ) 
write_byte( 0 ) 
message_end() 
}
}
else 
{ 
if(casting[id]==1)
{
message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id ) 
write_byte( 0 ) 
write_byte( 0 ) 
message_end() 
}
casting[id]=0 
}


jednak po podmianie
time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/25.0)
if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.5,4.0-(player_intelligence[id]/25.0))
na inną wartość serwer sie sypie i cofa lvl'e jak temu zaradzic ???
  • +
  • -
  • 0

#2 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 04.10.2009 08:42

Masz przerobione na więcej lvli?

time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/50.0) 
if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(1.5,4.0-(player_intelligence[id]/50.0))

Tak to czas = 4 - Int/50 dla 50 inta = 3 sek dal 100 inta = 2 sek
Z itemem czas= losowanie przedziału (1.5, 4-int/50) dla 50 int przedział od (1.5, 3) dla 100 (1.5, 2).

Jak chcesz mieć stałe 2 sekundy
time_delay=time_delay = 2.0

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych