Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Naprawienie

best_player.amxx - error logi

naprawienie

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 michal7840

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:334
  • Imię:Michał
Offline

Napisano 26.10.2015 12:34

Witam. Plugi zaczął wywalać jakieś error logi, patrzcie niżej:

L 10/26/2015 - 06:08:19: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "best_player.amxx")
L 10/26/2015 - 06:08:19: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds 
L 10/26/2015 - 06:08:19: [AMXX]    [0] colorchat.inc::ColorChat (line 75)
L 10/26/2015 - 06:08:19: [AMXX]    [1] best_player_3056689.sma::pokaz_staty (line 50)

Jeśli ktoś mógłby to naprawić leci +

 

.sma:

#include <amxmodx>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "Best player"
#define VERSION "0.5a"
#define AUTHOR "Sebul"


new RoundNumber, cvar_round, cvar_frags_multi, g_MaxPlayers, MapName[32];

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

	register_event("SendAudio", "pokaz_staty", "a", "2&%!MRAD_terwin", "2&%!MRAD_ctwin");
	register_event("TextMsg", "round_begin", "a", "2&#Game_C", "2&#Game_will_restart_in");

	cvar_frags_multi = register_cvar("amx_frags_multi", "1.5");
	cvar_round = register_cvar("amx_number_round", "5");

	g_MaxPlayers = get_maxplayers();
	get_mapname(MapName, 31);
}

public round_begin() RoundNumber = 0;

public pokaz_staty() {
	new ile_rund = get_pcvar_num(cvar_round);
	if(++RoundNumber > ile_rund) {
		RoundNumber = ile_rund;
		new Float:fragi = -20.0, Float:bilans, Float:zabojstwa;
		new Float:mnoznik = get_pcvar_float(cvar_frags_multi);
		new index, i;

		for(i=1; i<=g_MaxPlayers; ++i) {
			if(!is_user_connected(i) || is_user_bot(i) || is_user_hltv(i)) continue;

			zabojstwa = get_user_frags(i)*mnoznik;
			bilans = zabojstwa-get_user_deaths(i);
			if(zabojstwa > 0 && fragi < bilans) {
				fragi = bilans;
				index = i;
			}
		}
		if(is_user_connected(index)) {
			new name[48], user_team;
			get_user_name(index, name, 47);
			user_team = get_user_team(index);
			ColorChat(0, user_team == 1 ? RED : user_team == 2 ? BLUE : GREY, "^4[%s]^3 %s^1 prowadzi w grze z^3 %i^1 fragami i^3 %i^1 zgonami", MapName, name, get_user_frags(index), get_user_deaths(index));
		}
		else ColorChat(0, GREY, "^4[%s]^1 Brak prowadzacego w grze", MapName);
	}
}







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: naprawienie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych