Prosiłbym o perki
Moc Opiekuna Serwera
Dostajesz FAMASa, + 15 z niego
Deagle zguby
Dostajesz Deagla, +20 z niego, 1/5 z niego. Perk trudny do zdobycia
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  | 
             
	
Najlepsza odpowiedź Misiaczek ;c, 09.10.2015 22:20
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
new const Nazwa[ ] = "Deagle Zguby";
new const Opis[ ] = "Dostajesz Deagla + 20 obrazen wiecej, 20% szans na natychmiastowe zabicie!.";
new bool:Perk[ 33 ];
public plugin_init( ) {
	
	register_plugin( Nazwa, "1.0", "Misiaczek ;c");
	
	cod_register_perk( Nazwa,  Opis);
	
	RegisterHam( Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage" );
}
public cod_perk_enabled( id ) {
	
	cod_give_weapon( id, CSW_DEAGLE );
	Perk[ id ] = true;
}
public cod_perk_disabled( id ) {
	
	cod_take_weapon( id, CSW_DEAGLE );
	Perk[ id ] = false;
}
public fwTakeDamage( this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits ) {
	
	if( !is_user_alive( idAtt ) || !Perk[ idAtt ] )
		return HAM_IGNORED;
		
	if( get_user_weapon( idAtt ) == CSW_DEAGLE && dmgBits & (1<<1) )
		return HAM_IGNORED;
		
	if( get_user_team( this ) != get_user_team( idAtt ) )
		return HAM_IGNORED;
		
	if( random_num( 1, 5 ) != 1 ) {
		cs_set_user_armor( this, 0, CS_ARMOR_NONE);
		cod_inflict_damage( idAtt, this, float( get_user_health( this ) + 1 ), 0.0, idInf, dmgBits );
	}
	else {
		cod_inflict_damage( idAtt, this, 20.0, 1.0, idInf, dmgBits );
	}
	return HAM_HANDLED;
}
 
		
				
			
			Przejdź do postu 
	
	Napisano 06.10.2015 22:50
Prosiłbym o perki
Moc Opiekuna Serwera
Dostajesz FAMASa, + 15 z niego
Deagle zguby
Dostajesz Deagla, +20 z niego, 1/5 z niego. Perk trudny do zdobycia
Napisano 07.10.2015 09:11
Moc Opiekuna Serwera
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
 
#define DMG_BULLET (1<<1)
 
new const perk_name[] = "Moc Opiekuna Serwera";
new const perk_desc[] = "Dostajesz Famasa + 15 obrazen z wiecej.";
 
new bool:ma_perk[33];
 
public plugin_init() 
{
        register_plugin(perk_name, "1.0", "ArCAno");
        
        cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
 
public cod_perk_enabled(id)
{
        cod_give_weapon(id, CSW_FAMAS);
        ma_perk[id] = true;
}
 
public cod_perk_disabled(id)
{
        cod_take_weapon(id, CSW_FAMAS);
        ma_perk[id] = false;
}
        
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_connected(idattacker))
                return HAM_IGNORED;
        
        if(!ma_perk[idattacker])
                return HAM_IGNORED;
        
        if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_FAMAS && damagebits & DMG_BULLET)
                cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
                
        return HAM_IGNORED;
}
					
					Napisano 09.10.2015 16:54
Dziękuje, został tylko Deagle Zguby
Napisano 09.10.2015 22:20 Najlepsza odpowiedź
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
new const Nazwa[ ] = "Deagle Zguby";
new const Opis[ ] = "Dostajesz Deagla + 20 obrazen wiecej, 20% szans na natychmiastowe zabicie!.";
new bool:Perk[ 33 ];
public plugin_init( ) {
	
	register_plugin( Nazwa, "1.0", "Misiaczek ;c");
	
	cod_register_perk( Nazwa,  Opis);
	
	RegisterHam( Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage" );
}
public cod_perk_enabled( id ) {
	
	cod_give_weapon( id, CSW_DEAGLE );
	Perk[ id ] = true;
}
public cod_perk_disabled( id ) {
	
	cod_take_weapon( id, CSW_DEAGLE );
	Perk[ id ] = false;
}
public fwTakeDamage( this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits ) {
	
	if( !is_user_alive( idAtt ) || !Perk[ idAtt ] )
		return HAM_IGNORED;
		
	if( get_user_weapon( idAtt ) == CSW_DEAGLE && dmgBits & (1<<1) )
		return HAM_IGNORED;
		
	if( get_user_team( this ) != get_user_team( idAtt ) )
		return HAM_IGNORED;
		
	if( random_num( 1, 5 ) != 1 ) {
		cs_set_user_armor( this, 0, CS_ARMOR_NONE);
		cod_inflict_damage( idAtt, this, float( get_user_health( this ) + 1 ), 0.0, idInf, dmgBits );
	}
	else {
		cod_inflict_damage( idAtt, this, 20.0, 1.0, idInf, dmgBits );
	}
	return HAM_HANDLED;
}
					
					Napisano 10.10.2015 18:24
Dziękuje, lecą +, rozwiązane ![]()
		
	![]()  | 
	
		
		
		
			Perk
		
		[ROZWIĄZANE] Perk ktory pozostawia tylko knifeNapisany przez DenY, 01.02.2023  | 
	
		
  | 
	
		
			 | 
	
||
		
	![]()  | 
	
		
		
		
			Perk
		
		[ROZWIĄZANE] prozba o perk nidzisniewidocznychNapisany przez Anonimowy09, 28.01.2023  | 
	
		
  | 
	
		
			 | 
	
||
		
		
		
		Problem z perkiem Tarcza Swatnie dzialajaca tarcza Napisany przez neolagg, 23.07.2021  | 
	
		
  | 
	
		
			 | 
	
|||
		
	![]()  | 
	
		
		
		
			Perk
		
		[ROZWIĄZANE] Proszę o perkNapisany przez wubhcinj, 14.07.2021  | 
	
		
  | 
	
		
			 | 
	
||
		
		
		
			Perk
		
		Proszę o perkPerk: MP5 | połowa ammo w magazynku (15) | podwójny dmg Napisany przez therealfr0zen, 18.11.2020  | 
	
		
  | 
	
		
			 
		
		
	 | 
	
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych