Witam. Da się zmienić model noża żeby dla CT i TT był inny? Chciałbym zrobić coś takiego jak w cs:go że ct mają inny nóż i tt też inny.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Jak zmienić model noża dla TT i CT?
Temat rozp.
michal7840
, 06.10.2015 14:10
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 06.10.2015 14:10
#2
Napisano 06.10.2015 14:54
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "HubertTM"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart");
register_event("CurWeapon","ZmianaBroni","be", "1=1");
}
public fwCmdStart(id){
new weapon = get_user_weapon(id);
new iButtons = get_user_button(id);
if(weapon == CSW_KNIFE && get_user_team(id) == 1 && iButtons & IN_ATTACK || IN_ATTACK2)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_modelTT.mdl")
//tu dajemy ścieżkę do nowego modeli v_
}
if(weapon == CSW_KNIFE && get_user_team(id) == 2 && iButtons & IN_ATTACK || IN_ATTACK2)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_modelCT.mdl")
//tu dajemy ścieżkę do nowego modeli v_
}
}
public ZmianaBroni(id)
{
if(!is_user_alive(id)){
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new weapon = read_data(2) // id broni = weapon_id
if(weapon == CSW_KNIFE && get_user_team(id) == 1)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_modelTT.mdl")
//tu dajemy ścieżkę do nowego modeli v_
}
if(weapon == CSW_KNIFE && get_user_team(id) == 2)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_modelCT.mdl")
//tu dajemy ścieżkę do nowego modeli v_
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
http://amxx.pl/topic...oża-dla-ct-i-t/
Jeśli czegoś potrzebujesz to Rozwiń spoiler:
Spoiler
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod













