Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CS:GO

Problem z kompilajcą pluginu

cs:go

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Wojtek11438

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:15
  • Lokalizacja:Localhost
Offline

Napisano 23.09.2015 08:58

Witam. Mam problem z kompilacja pluginu COD'A. Gdy dodaje to:

if(Position == Szpieg && !(GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_CUSTOM2) || Position == Mauser && !(GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_CUSTOM3))

To z kompilacja nie ma najmniejszego problemu. Jednak gdy chce dodać 4 klasy premium co wygląda następująco: 

if(Position == Szpieg && !(GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_CUSTOM2) || Position == Szturmen && !(GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_CUSTOM3 || Position == Mauser && !(GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_CUSTOM4 || Position == Rambo && !(GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_CUSTOM5)) 

To plugin nie chce się skompilować. Występuje taki o to błąd:

 /groups/sourcemod/upload_tmp/textYDo9oJ.sp(1349) : warning 219: local variable "classhandle" shadows a variable at a preceding level
/groups/sourcemod/upload_tmp/textYDo9oJ.sp(1392) : warning 219: local variable "classhandle" shadows a variable at a preceding level
/groups/sourcemod/upload_tmp/textYDo9oJ.sp(1651) : warning 219: local variable "classhandle" shadows a variable at a preceding level
/groups/sourcemod/upload_tmp/textYDo9oJ.sp(1672) : warning 219: local variable "classhandle" shadows a variable at a preceding level
/groups/sourcemod/upload_tmp/textYDo9oJ.sp(1700) : warning 219: local variable "classhandle" shadows a variable at a preceding level
/groups/sourcemod/upload_tmp/textYDo9oJ.sp(1735) : warning 217: loose indentation
/groups/sourcemod/upload_tmp/textYDo9oJ.sp(1738) : error 029: invalid expression, assumed zero
/groups/sourcemod/upload_tmp/textYDo9oJ.sp(1740) : warning 217: loose indentation
/groups/sourcemod/upload_tmp/textYDo9oJ.sp(1758) : warning 217: loose indentation
/groups/sourcemod/upload_tmp/textYDo9oJ.sp(1765) : error 010: invalid function or declaration
/groups/sourcemod/upload_tmp/textYDo9oJ.sp(1781) : warning 219: local variable "classhandle" shadows a variable at a preceding level
/groups/sourcemod/upload_tmp/textYDo9oJ.sp(1815) : warning 219: local variable "classhandle" shadows a variable at a preceding level
/groups/sourcemod/upload_tmp/textYDo9oJ.sp(2317) : warning 219: local variable "classhandle" shadows a variable at a preceding level
/groups/sourcemod/upload_tmp/textYDo9oJ.sp(1766) : warning 203: symbol is never used: "classhandle"

Proszę o szybką pomoc. Pozdrawiam :)


  • +
  • -
  • 0

#2 Wojtek11438

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:15
  • Lokalizacja:Localhost
Offline

Napisano 23.09.2015 11:28

Wybaczcie odpowiedź do własnego tematu jednak nie potrafię znaleźć opcji "Edytuj" A mam także problem z optymalizacją. Gdy wgrałem plugin COD'a a mianowicie: 

http://amxx.pl/topic/150045-codmod-stary-w-pelni-odwzorowany-cod-do-csgo/

Gdy strzelam do przeciwnika występują ogromne lagii. Nie idzie grać. Jest to na bank wina pluginu, pisałem do hostingu, nawet został przydzielony mi nowy serwer. Plugin zbyt obciąża serwer(pukawka, 128tick). Czy wszystko co przerobiłem w tym pluginie poszło na marne i jest do wywalenia czy idzie coś z tym zrobić?
Pozdrawiam.


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cs:go

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych