Skocz do zawartości


Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Jest możliwośc ulepszenia umiejętności w klasie?

cod nowy

Najlepsza odpowiedź ex0, 13.09.2015 17:48

Możesz wykorzystać tutaj kod z Diablo od Stacha i jego "Artefakty", bardzo podobna zasada działania do tego co chcesz osiągnąć. 

Tylko tam wykupujesz daną umiejętność i za odpowiednią walutę ją rozbudowujesz w dodatku na procentowej szansie wykonania tego, natomiast dodać warunek sprawdzający poziom czy wyciąć tylko wzmiankę na temat tego ulepszania na poziomie to chyba dla Ciebie nie problem? :)

Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dziobak?

    Wszechmogący

  • Power User

  • Reputacja: 271
    Wszechwidzący

  • Postów:645
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 13.09.2015 17:06

Tak jak w temacie :D

 

Mam klasę która ma 1/6 szansa na odrodzenie się na respie wroga. A chciałbym aby była np. możliwość wpisania komendy jeżeli oczywiście będziemy mieli odpowiedni poziom załóżmy 400 to będziemy mogli ulepszyć tą umiejętność za jakaś gotówkę, jest możliwość wykonania czegoś takiego bez korzystania z nvault?

 

przykład jeżeli ktoś nie wie o co chodzi:

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>


new bool: ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Szpieg";
new const opis[] = "1/5 szansa na zrespienie sie u wroga";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1|1<<CSW_MAC10;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 5;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;



public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "Play");
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);	
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
	register_clcmd("say /ulepsz", "ulepsz_umiejetnosc");
}
public cod_class_enabled(id){

	ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id){

	ma_klase[id] = false;
}

public Spawn(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return;
	
	if(!ma_klase[id])
		return;
	
	if(random_num(1,5) == 1)
	{
		new CsTeams:team = cs_get_user_team(id);
		
		cs_set_user_team(id, (team == CS_TEAM_CT)? CS_TEAM_T: CS_TEAM_CT);
		ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id);
		
		cs_set_user_team(id, team);
	}
}

public ulepsz_umiejetnosc(id)
{
	if(cod_get_user_level(id) < 400)
	{
		if(cs_get_user_money(id) >= 16000)
		{
			cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - 16000);
			
			
		}	
		client_print(id, print_chat,"nie masz wystarczajaco ilosci dolarow");
	}
	else
		client_print(id,print_chat,"nie masz wystarczającego poziomu");

}

@Edit

UWAGA !!!

Nie chodzi mi o awanse klas.


  • +
  • -
  • 0

#2 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

  • Reputacja: 684
    Wszechmogący

  • Postów:1 258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 13.09.2015 17:22

Ale jak wtedy chcesz potem sprawdzić, czy gracz zapłacił za ulepszenie umiejętności? (czyt. po rozłączeniu się serwera, zmianie mapy, wyjściu gracza etc.)


  • +
  • -
  • 0

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#3 ex0

    Wolny strzelec.

  • Power User

  • Reputacja: 383
    Wszechpomocny

  • Postów:1 127
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Żywiec
Offline

Napisano 13.09.2015 17:48   Najlepsza odpowiedź

Możesz wykorzystać tutaj kod z Diablo od Stacha i jego "Artefakty", bardzo podobna zasada działania do tego co chcesz osiągnąć. 

Tylko tam wykupujesz daną umiejętność i za odpowiednią walutę ją rozbudowujesz w dodatku na procentowej szansie wykonania tego, natomiast dodać warunek sprawdzający poziom czy wyciąć tylko wzmiankę na temat tego ulepszania na poziomie to chyba dla Ciebie nie problem? :)


  • +
  • -
  • 1

TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA


Zapraszam do mojego profilu ;)


#4 Dziobak?

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

  • Reputacja: 271
    Wszechwidzący

  • Postów:645
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 13.09.2015 19:06

Ale jak wtedy chcesz potem sprawdzić, czy gracz zapłacił za ulepszenie umiejętności? (czyt. po rozłączeniu się serwera, zmianie mapy, wyjściu gracza etc.)

 

No to akurat wiem, no ale na pewno wykorzystam to co mi polecił ex0.

 

Dziękować :)


  • +
  • -
  • 0




  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pro
Skiny do CS:GO za SMS, PSC, Przelew - CSGOPaka.com
Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
CSGO Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg 💸 SellYourSkins.com - Łatwo sprzedaj swoje skiny do CS:GO

Logowanie


  • Potrzebujesz konta? Zarejestruj się!