Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Ocena kodu, czy jest optymalny?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 oeN.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 78
Zaawansowany

  • Postów:274
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 09.09.2015 19:02

Czy ten kod jest optymalny?

public on_damage(id)
{
	static damage;
	damage = read_data(2)
	
	pDamage[id] += damage;
	
	while(pDamage[id] >= 10) {
		pDamage[id] -= 10;
		cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)+1, 0);
	}
}

Czemu while? A no chciałbym żeby nie dodawało kasy tylko wtedy jeśli zadamy obrażenia większe bądź równe 10 a żeby za każde 10 obrażeń była kasa, czyli waląc raz za 100 dostanie $10 a nie $1 bo zadaliśmy ponad 10 obrażeń. Dlaczego pytam czy jest optymalny? Jest to event Damage, funkcja on_damage wykonuje się za każdym razem gdy zadamy obrażenia więc taka pętla while może się długo wykonywać gdy np. mamy nieskończoność ammo i ciągle walimy w kogoś kto ma kilka tysięcy HP.


Użytkownik oeN. edytował ten post 09.09.2015 19:06

  • +
  • -
  • 0

#2 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 09.09.2015 19:06

Podziel obrażenie przez 10 z resztą -> https://pl.wikipedia.org/wiki/Modulo, a potem je wyzeruj, obejdzie się bez while ;)
  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#3 Asiap

    Wszechwidzący

  • Girl

Reputacja: 139
Zaawansowany

  • Postów:275
  • Lokalizacja:Kętrzyn
Offline

Napisano 09.09.2015 19:52

wykona sie nawet wtedy gdy gracz ma godmoda


  • +
  • -
  • 0

#4 oeN.

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 78
Zaawansowany

  • Postów:274
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 09.09.2015 20:08

wykona sie nawet wtedy gdy gracz ma godmoda

Nie używam godmoda.

 

Temat do zamknięcia..


  • +
  • -
  • 0

#5 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 09.09.2015 23:08

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych