Czy ten kod jest optymalny?
public on_damage(id) { static damage; damage = read_data(2) pDamage[id] += damage; while(pDamage[id] >= 10) { pDamage[id] -= 10; cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)+1, 0); } }
Czemu while? A no chciałbym żeby nie dodawało kasy tylko wtedy jeśli zadamy obrażenia większe bądź równe 10 a żeby za każde 10 obrażeń była kasa, czyli waląc raz za 100 dostanie $10 a nie $1 bo zadaliśmy ponad 10 obrażeń. Dlaczego pytam czy jest optymalny? Jest to event Damage, funkcja on_damage wykonuje się za każdym razem gdy zadamy obrażenia więc taka pętla while może się długo wykonywać gdy np. mamy nieskończoność ammo i ciągle walimy w kogoś kto ma kilka tysięcy HP.
Użytkownik oeN. edytował ten post 09.09.2015 19:06