Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Trzęsienie ekranem gracza - inaczej niż ScreenShake


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 26.08.2015 10:36

Witam, czy da się jakoś zrobić trzęsienie ekranu bez ScreenShake?

Wszelkie propozycje mile widziane :)


  • +
  • -
  • 0

#2 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 26.08.2015 10:51

Zainstaluj graczowi silnik wibracyjny z tyłu monitora i uruchamiaj zdalnie z AMXX :)

 

Nie, nie da się.


  • +
  • -
  • 3

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark


#3 Asiap

    Wszechpomocny

  • Girl

Reputacja: 171
Profesjonalista

  • Postów:323
  • Lokalizacja:Kętrzyn
Offline

Napisano 26.08.2015 11:17

da sie poprzez ustawieni odpowiedniego velocity

mozna zrobi tak aby ekran wygladal tak jak po updaku z wysokosci


  • +
  • -
  • 1

#4 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 26.08.2015 11:19

Sluzy do tego bodajze pev_punchangle
  • +
  • -
  • 0

#5 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 26.08.2015 12:41

Z silnikiem już myślałem, ale to zbyt kosztowne...

 

 

 

pev_punchangle?

 

Jakiś przykład jak tego używać?


  • +
  • -
  • 0

#6 Asiap

    Wszechpomocny

  • Girl

Reputacja: 171
Profesjonalista

  • Postów:323
  • Lokalizacja:Kętrzyn
Offline

Napisano 26.08.2015 16:31

punchangle odpada

jak juz to viewangle

 

coś w stylu

static Float:fViewAngle[3];
for(new i; i < 3; i++)
{
	fViewAngle[i] = random_float(-5.0, 5.0);
}
set_pev(id, pev_viewangle, fViewAngle);

  • +
  • -
  • 0

#7 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 26.08.2015 17:32

Rozumiem że to w jakimś tasku czy coś? Tak?
  • +
  • -
  • 0

#8 Asiap

    Wszechpomocny

  • Girl

Reputacja: 171
Profesjonalista

  • Postów:323
  • Lokalizacja:Kętrzyn
Offline

Napisano 26.08.2015 20:48

najlepiej co mniej niz sekunde aby byl najlepszy efekt


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych