Aktualnie plugin po uruchomieniu naprawy dla 1 perku całkiem przestaje działać. Proszę o dodanie naprawy 2 perku(bez losowania)
	Spoiler 
	
					
					
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <colorchat>
//#define NAPRAWAPERKU
#if defined NAPRAWAPERKU
native cod_set_perk_durability(id, wytrzymalosc); // Ustawia wytrzymalosc perku gracza.
native cod_get_perk_durability(id); // Pobiera wytrzymalosc perku gracza.
#endif
native cod_set_user_coins(id, wartosc);
native cod_get_user_coins(id);
new m_ibuprofen, m_fenacetyna, m_tramal, m_amfetamina, m_lotto, m_doswiadczenie, m_ruletka, m_ibuhp, m_fenhp, m_tramhp, m_expmin, m_expmax;
new c_ibuprofen, c_fenacetyna, c_tramal, c_amfetamina, c_lotto, c_doswiadczenie, c_ruletka, c_ibuhp, c_fenhp, c_tramhp, c_expmin, c_expmax;
new cvar_m_ibuprofen, cvar_m_fenacetyna, cvar_m_tramal, cvar_m_amfetamina, cvar_m_lotto, cvar_m_doswiadczenie, cvar_m_ruletka, cvar_m_ibuhp, cvar_m_fenhp, cvar_m_tramhp, cvar_m_expmin, cvar_m_expmax;
new cvar_c_ibuprofen, cvar_c_fenacetyna, cvar_c_tramal, cvar_c_amfetamina, cvar_c_lotto, cvar_c_doswiadczenie, cvar_c_ruletka, cvar_c_ibuhp, cvar_c_fenhp, cvar_c_tramhp, cvar_c_expmin, cvar_c_expmax;
new Float:m_gravity;
new Float:c_gravity;
new cvar_m_gravity;
new cvar_c_gravity;
#if defined NAPRAWAPERKU
new m_naprawa, c_naprawa, m_wytrzymalosc, c_wytrzymalosc
new cvar_m_naprawa, cvar_c_naprawa, cvar_m_wytrzymalosc, cvar_c_wytrzymalosc
#endif
public plugin_init() 
{
	register_plugin("Sklep", "1.2", "MieTeK");
	
	register_clcmd("say /sklep", "Sklep");
	register_clcmd("say /shop", "Sklep");
	
	// Cvar Money Cost
	cvar_m_ibuprofen = register_cvar("shop_money_ibuprofen", "4000");
	cvar_m_fenacetyna = register_cvar("shop_money_fenacetyna", "3000");
	cvar_m_tramal = register_cvar("shop_money_tramal", "6000");
	cvar_m_amfetamina = register_cvar("shop_money_amfetamina", "8000");
	cvar_m_lotto = register_cvar("shop_money_lotto", "10000");
	cvar_m_doswiadczenie = register_cvar("shop_money_doswiadczenie", "16000");
	cvar_m_ruletka = register_cvar("shop_money_ruletka", "10000");
	#if defined NAPRAWAPERKU
	cvar_m_naprawa = register_cvar("shop_money_naprawa", "10000");
	#endif
	// Cvar Money Ammount
	cvar_m_ibuhp = register_cvar("shop_money_ibuhp", "10");
	cvar_m_fenhp  = register_cvar("shop_money_fenhp", "25");
	cvar_m_tramhp = register_cvar("shop_money_tramhp", "50");
	cvar_m_gravity = register_cvar("shop_money_gravity", "0.50");
	cvar_m_expmin = register_cvar("shop_money_expmin", "25");
	cvar_m_expmax = register_cvar("shop_money_expmax", "150");
	#if defined NAPRAWAPERKU
	cvar_m_wytrzymalosc = register_cvar("shop_money_wytrzymalosc", "15");
	#endif
	
	// Cvar Coins Cost
	cvar_c_ibuprofen = register_cvar("shop_coins_ibuprofen", "3");
	cvar_c_fenacetyna = register_cvar("shop_coins_fenacetyna", "4");
	cvar_c_tramal = register_cvar("shop_coins_tramal", "6");
	cvar_c_amfetamina = register_cvar("shop_coins_amfetamina", "10");
	cvar_c_lotto = register_cvar("shop_coins_lotto", "15");
	cvar_c_doswiadczenie = register_cvar("shop_coins_doswiadczenie", "20");
	cvar_c_ruletka = register_cvar("shop_coins_ruletka", "10");
	#if defined NAPRAWAPERKU
	cvar_c_naprawa = register_cvar("shop_coins_naprawa", "10");
	#endif
	// Cvar Coins Ammount
	cvar_c_ibuhp = register_cvar("shop_coins_ibuhp", "10");
	cvar_c_fenhp  = register_cvar("shop_coins_fenhp", "25");
	cvar_c_tramhp = register_cvar("shop_coins_tramhp", "50");
	cvar_c_gravity = register_cvar("shop_coins_gravity", "0.50");
	cvar_c_expmin = register_cvar("shop_coins_expmin", "25");
	cvar_c_expmax = register_cvar("shop_coins_expmax", "150");
	#if defined NAPRAWAPERKU
	cvar_c_wytrzymalosc = register_cvar("shop_coins_wytrzymalosc", "15");
	#endif
}
public plugin_cfg()
{
	new lokalizacja_cfg[33];
	get_configsdir(lokalizacja_cfg, charsmax(lokalizacja_cfg));
	server_cmd("exec %s/codshop.cfg", lokalizacja_cfg);
	server_exec()
}
public Sklep(id)
{
	new tytul[25], money[25], coins[25];
	format(tytul, 24, "\rSklepik");
	formatex(money, 64, "Place \rDolarami");
	formatex(coins, 64, "Place \rMonetami");
	new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler");
	menu_additem(menu, money, "1");
	menu_additem(menu, coins, "1");
	menu_display(id, menu);
}
public Sklep_Handler(id, menu, item)
{
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			SklepMoney(id)
		}
		case 1:
		{
			SklepCoins(id)
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public SklepMoney(id)
{
	// Pobieranie cvar
	m_ibuprofen = get_pcvar_num(cvar_m_ibuprofen);
	m_fenacetyna = get_pcvar_num(cvar_m_fenacetyna);
	m_tramal = get_pcvar_num(cvar_m_tramal);
	m_amfetamina = get_pcvar_num(cvar_m_amfetamina);
	m_lotto = get_pcvar_num(cvar_m_lotto);
	m_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_m_doswiadczenie);
	m_ruletka = get_pcvar_num(cvar_m_ruletka);
	#if defined NAPRAWAPERKU
	m_naprawa = get_pcvar_num(cvar_m_naprawa);
	#endif
	m_ibuhp = get_pcvar_num(cvar_m_ibuhp);
	m_fenhp = get_pcvar_num(cvar_m_fenhp);
	m_tramhp = get_pcvar_num(cvar_m_tramhp);
	m_gravity = get_pcvar_float(cvar_m_gravity);
	m_expmin = get_pcvar_num(cvar_m_expmin);
	m_expmax = get_pcvar_num(cvar_m_expmax);
	#if defined NAPRAWAPERKU
	m_wytrzymalosc = get_pcvar_num(cvar_m_wytrzymalosc);
	#endif
	
	new tytul[25], ibu[65], fen[65], tra[65], amf[65], lot[65], dos[65], rul[65];
	#if defined NAPRAWAPERKU
	new nap[65];
	#endif
	format(tytul, 24, "\rSklepik");
	formatex(ibu, 64, "Ibuprofen \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", m_ibuhp, m_ibuprofen);
	formatex(fen, 64, "Fenacetyna \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", m_fenhp, m_fenacetyna);
	formatex(tra, 64, "Tramal \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", m_tramhp, m_tramal);
	formatex(amf, 64, "Amfetamina \r[Wyzej skaczesz] \yKoszt:\r %i$", m_amfetamina);
	formatex(lot, 64, "Lotto \r[Losowanie bonusow] \yKoszt:\r %i$", m_lotto);
	formatex(dos, 64, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy EXP] \yKoszt:\r %i$", m_doswiadczenie);
	formatex(rul, 64, "Ruletka \r[Dostajesz losowy perk] \yKoszt:\r %i$", m_ruletka);
	#if defined NAPRAWAPERKU
	formatex(nap, 64, "Naprawa Perku \r[Dostajesz +%i wytrzymalosci perku] \yKoszt: \r%i$", m_wytrzymalosc, m_naprawa);
	#endif
	
	new menu = menu_create(tytul, "SklepMoney_Handler");
	menu_additem(menu, ibu, "1");
	menu_additem(menu, fen, "1");
	menu_additem(menu, tra, "1");
	menu_additem(menu, amf, "1");
	menu_additem(menu, lot, "1");
	menu_additem(menu, dos, "1");
	menu_additem(menu, rul, "1");
	#if defined NAPRAWAPERKU
	menu_additem(menu, nap, "1");
	#endif
	menu_display(id, menu);
}
public SklepMoney_Handler(id, menu, item)
{
	
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	new zdrowie = get_user_health(id);
	new kasa = cs_get_user_money(id);
	new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100
	
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			if(kasa >= m_ibuprofen)
			{
				new nowe_zdrowie = (zdrowie+m_ibuhp);
				if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
				{
					cs_set_user_money(id, kasa-m_ibuprofen);
					set_user_health(id, nowe_zdrowie);
					ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", m_ibuhp);
				}
				if(nowe_zdrowie > maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
				{
					cs_set_user_money(id, kasa-m_ibuprofen);
					set_user_health(id, maxzdrowie);
					ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
				}
				
			}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!");
		}
		case 1:
		{
			if(kasa >= m_fenacetyna)
			{
				new nowe_zdrowie = (zdrowie+m_fenhp);
				if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
				{
					cs_set_user_money(id, kasa-m_fenacetyna);
					set_user_health(id, nowe_zdrowie);
					ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", m_fenhp);
				}
				if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
				{
					cs_set_user_money(id, kasa-m_fenacetyna);
					set_user_health(id, maxzdrowie);
					ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
				}
			}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!");
		}
		case 2:
		{
			if(kasa >= m_tramal)
			{
				new nowe_zdrowie = (zdrowie+m_tramhp);
				if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
				{
					cs_set_user_money(id, kasa-m_tramal);
					set_user_health(id, nowe_zdrowie);
					ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", m_tramhp);
				}
				if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
				{
					cs_set_user_money(id, kasa-m_tramal);
					set_user_health(id, maxzdrowie);
					ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
				}
			}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!");
		}
		case 3:
		{
			if(kasa >= m_amfetamina)
			{
				cs_set_user_money(id, kasa-m_amfetamina);
				set_user_gravity(id, m_gravity);
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Skaczesz wyzej!");
			}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!");
		}
		case 4:
		{
			if(kasa >= m_lotto)
			{
				cs_set_user_money(id, kasa-m_lotto);
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Trwa losowanie!");
				new totek = random_num(0, 10);
				
				switch(totek)
				{
					case 0:
					{
						new moneybonus = random_num(500,5000);
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03 Wygrales kase ^x01%i^x03$!", moneybonus);
						cs_set_user_money(id, moneybonus);
					}
					case 1:
					{
						new moneybonus = random_num(5000,16000);
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03 Wygrales super kase ^x01%i^x03$!", moneybonus);
						cs_set_user_money(id, moneybonus);
					}
					case 2:
					{
						set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.3);
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03 Wygrales nizsza grawitacje!");
					}
					case 3:
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03 Niestety nic nie wygrales!");
					case 4:
					{
						new bonusxp = random_num(m_expmin ,75);
						cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp);
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03 Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a !", bonusxp);
					}
					case 5:
					{
						cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03 Wygrales losowy perk!");
					}
					case 6:
					{
						new healthbonus = random_num(10,m_tramal);
						set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus);
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03 Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego HP!", healthbonus);
					}
					case 7:
					{
						new healthbonus = random_num(10,m_ibuprofen);
						set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus);
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Straciles ^x01%i^x03 HP!", healthbonus);
					}
					case 8:
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03 Niestety nic nie wygrales !");
					case 9:
					{
						new xpbonus = random_num(75,m_expmax);
						cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus);
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03 Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a!", xpbonus);
					}
					case 10:
					{
						cs_set_user_money(id, kasa+m_lotto);
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03 Nic nie wygrales, ale kasa sie zwrocila!");
					}
						
				}
			}		
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!");
		}
		case 5:
		{
			if(kasa >= m_doswiadczenie)
			{
				new exp = cod_get_user_xp(id);
				new losowy = random_num(m_expmin, m_expmax);
				cs_set_user_money(id, kasa-m_doswiadczenie);
				cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03 Dostales ^x01%i^x03 EXP'a!", losowy);
			}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03 Masz za malo monet!");
		}
		case 6:
		{
			if(kasa >= m_ruletka)
			{
				cs_set_user_money(id, kasa-m_ruletka);
				cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03 Kupiles losowy perk!");
			}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03 Masz za malo monet!");
		}
		#if defined NAPRAWAPERKU
		case 7:
		{
			if(kasa >=m_naprawa)
			{
				new uszkodzenia_perku = cod_get_perk_durability(id);
				if(uszkodzenia_perku+m_wytrzymalosc>=100)
				{
					cod_set_perk_durability(id, 100);
					ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03 Twoj perk jest w pelni naprawiony!", cod_get_perk_durability(id));
				}
				else
				{
					cod_set_perk_durability(id, uszkodzenia_perku+m_wytrzymalosc);
					ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Kupiles ^x01+%i^x03 wytrzymalosci perku!", m_wytrzymalosc);
					ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wytrzymalosc twojego perku wynosi ^x01%i", cod_get_perk_durability(id));
				}
				cs_set_user_money(id, kasa-m_naprawa);
			}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!");
		}
		#endif
				
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public SklepCoins(id)
{
	// Pobieranie cvar
	c_ibuprofen = get_pcvar_num(cvar_c_ibuprofen);
	c_fenacetyna = get_pcvar_num(cvar_c_fenacetyna);
	c_tramal = get_pcvar_num(cvar_c_tramal);
	c_amfetamina = get_pcvar_num(cvar_c_amfetamina);
	c_lotto = get_pcvar_num(cvar_c_lotto);
	c_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_c_doswiadczenie);
	c_ruletka = get_pcvar_num(cvar_c_ruletka);
	#if defined NAPRAWAPERKU
	c_naprawa = get_pcvar_num(cvar_c_naprawa);
	#endif
	c_ibuhp = get_pcvar_num(cvar_c_ibuhp);
	c_fenhp = get_pcvar_num(cvar_c_fenhp);
	c_tramhp = get_pcvar_num(cvar_c_tramhp);
	c_gravity = get_pcvar_float(cvar_c_gravity);
	c_expmin = get_pcvar_num(cvar_c_expmin);
	c_expmax = get_pcvar_num(cvar_c_expmax);
	#if defined NAPRAWAPERKU
	c_wytrzymalosc = get_pcvar_num(cvar_c_wytrzymalosc);
	#endif
	
	new tytul[25], ibu[65], fen[65], tra[65], amf[65], lot[65], dos[65], rul[65];
	#if defined NAPRAWAPERKU
	new nap[65];
	#endif
	format(tytul, 24, "\rSklepik");
	formatex(ibu, 64, "Ibuprofen \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %iM", c_ibuhp, c_ibuprofen);
	formatex(fen, 64, "Fenacetyna \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %iM", c_fenhp, c_fenacetyna);
	formatex(tra, 64, "Tramal \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %iM", c_tramhp, c_tramal);
	formatex(amf, 64, "Amfetamina \r[Wyzej skaczesz] \yKoszt:\r %iM", c_amfetamina);
	formatex(lot, 64, "Lotto \r[Losowanie bonusow] \yKoszt:\r %iM", c_lotto);
	formatex(dos, 64, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy EXP] \yKoszt:\r %iM", c_doswiadczenie);
	formatex(rul, 64, "Ruletka \r[Dostajesz losowy perk] \yKoszt:\r %iM", c_ruletka);
	#if defined NAPRAWAPERKU
	formatex(nap, 64, "Naprawa Perku \r[Dostajesz +%i wytrzymalosci perku] \yKoszt: \r%iM", c_wytrzymalosc, c_naprawa);
	#endif
	
	new menu = menu_create(tytul, "SklepCoins_Handler");
	menu_additem(menu, ibu, "1");
	menu_additem(menu, fen, "1");
	menu_additem(menu, tra, "1");
	menu_additem(menu, amf, "1");
	menu_additem(menu, lot, "1");
	menu_additem(menu, dos, "1");
	menu_additem(menu, rul, "1");
	#if defined NAPRAWAPERKU
	menu_additem(menu, nap, "1");
	#endif
	menu_display(id, menu);
}
public SklepCoins_Handler(id, menu, item)
{
	
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	new zdrowie = get_user_health(id);
	new kasa = cod_get_user_coins(id)
	new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100
	
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			if(kasa >= c_ibuprofen)
			{
				new nowe_zdrowie = (zdrowie+c_ibuhp);
				if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
				{
					cod_set_user_coins(id, kasa-c_ibuprofen);
					set_user_health(id, nowe_zdrowie);
					ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", c_ibuhp);
				}
				if(nowe_zdrowie > maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
				{
					cod_set_user_coins(id, kasa-c_ibuprofen);
					set_user_health(id, maxzdrowie);
					ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
				}
				
			}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!");
		}
		case 1:
		{
			if(kasa >= c_fenacetyna)
			{
				new nowe_zdrowie = (zdrowie+c_fenhp);
				if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
				{
					cod_set_user_coins(id, kasa-c_fenacetyna);
					set_user_health(id, nowe_zdrowie);
					ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", c_fenhp);
				}
				if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
				{
					cod_set_user_coins(id, kasa-c_fenacetyna);
					set_user_health(id, maxzdrowie);
					ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
				}
			}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!");
		}
		case 2:
		{
			if(kasa >= c_tramal)
			{
				new nowe_zdrowie = (zdrowie+c_tramhp);
				if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
				{
					cod_set_user_coins(id, kasa-c_tramal);
					set_user_health(id, nowe_zdrowie);
					ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", c_tramhp);
				}
				if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
				{
					cod_set_user_coins(id, kasa-c_tramal);
					set_user_health(id, maxzdrowie);
					ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
				}
			}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!");
		}
		case 3:
		{
			if(kasa >= c_amfetamina)
			{
				cod_set_user_coins(id, kasa-c_amfetamina);
				set_user_gravity(id, c_gravity);
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Skaczesz wyzej!");
			}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!");
		}
		case 4:
		{
			if(kasa >= c_lotto)
			{
				cod_set_user_coins(id, kasa-c_lotto);
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Trwa losowanie!");
				new totek = random_num(0, 10);
				
				switch(totek)
				{
					case 0:
					{
						new moneybonus = random_num(500,5000);
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03 Wygrales kase ^x01%i^x03$!", moneybonus);
						cs_set_user_money(id, moneybonus);
					}
					case 1:
					{
						new moneybonus = random_num(5000,16000);
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03 Wygrales super kase ^x01%i^x03$!", moneybonus);
						cs_set_user_money(id, moneybonus);
					}
					case 2:
					{
						set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.3);
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03 Wygrales nizsza grawitacje!");
					}
					case 3:
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03 Niestety nic nie wygrales!");
					case 4:
					{
						new bonusxp = random_num(c_expmin ,75);
						cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp);
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03 Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a !", bonusxp);
					}
					case 5:
					{
						cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03 Wygrales losowy perk!");
					}
					case 6:
					{
						new healthbonus = random_num(10,c_tramal);
						set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus);
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03 Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego HP!", healthbonus);
					}
					case 7:
					{
						new healthbonus = random_num(10,c_ibuprofen);
						set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus);
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03 Straciles ^x01%i^x03 HP!", healthbonus);
					}
					case 8:
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03 Niestety nic nie wygrales !");
					case 9:
					{
						new xpbonus = random_num(75,c_expmax);
						cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus);
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03 Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a!", xpbonus);
					}
					case 10:
					{
						cs_set_user_money(id, kasa+c_lotto);
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03 Nic nie wygrales, ale monety sie zwrocily!");
					}
						
				}
			}		
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!");
		}
		case 5:
		{
			if(kasa >= c_doswiadczenie)
			{
				new exp = cod_get_user_xp(id);
				new losowy = random_num(c_expmin, c_expmax);
				cod_set_user_coins(id, kasa-c_doswiadczenie);
				cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03 Dostales ^x01%i^x03 EXP'a!", losowy);
			}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!");
		}
		case 6:
		{
			if(kasa >= c_ruletka)
			{
				cod_set_user_coins(id, kasa-c_ruletka);
				cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Kupiles losowy perk!");
			}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!");
		}
		#if defined NAPRAWAPERKU
		case 7:
		{
			if(kasa >=c_naprawa)
			{
				new uszkodzenia_perku = cod_get_perk_durability(id);
				if(uszkodzenia_perku+c_wytrzymalosc>=100)
				{
					cod_set_perk_durability(id, 100);
					ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Twoj perk jest w pelni naprawiony!", cod_get_perk_durability(id));
				}
				else
				{
					cod_set_perk_durability(id, uszkodzenia_perku+c_wytrzymalosc);
					ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Kupiles ^x01+%i^x03 wytrzymalosci perku!", c_wytrzymalosc);
					ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wytrzymalosc twojego perku wynosi ^x01%i", cod_get_perk_durability(id));
				}
				cod_set_user_coins(id, kasa-c_naprawa);
			}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!");
		}
		#endif
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Użytkownik NEQU# edytował ten post 25.08.2015 11:25


 
Dodatki SourceMod



	








