siema ![]()
wiem, że z tematu za dużo nie zrozumiecie i od razu z góry Was za to przepraszam "
"
chodzi mi o to, że mam np. AK47 i strzelam z niej jakimiś piorunami czy coś, moglibyście mnie pokierować lub dać przykładowy plugin?
pozdrawiam ![]()
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Najlepsza odpowiedź Asiap, 27.08.2015 20:06
przykladowy plugin
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
new g_pSprite;
public plugin_precache()
{
g_pSprite = engfunc(EngFunc_PrecacheModel, "sprites/nazwa_sprite.spr");
}
public plugin_init()
{
register_plugin("Sprite Attack", "1.0", "asiap");
new szName[24];
for(new i = CSW_P228; i <= CSW_P90; i++)
{
if(!((1<<CSW_KNIFE|1<<CSW_HEGRENADE|1<<CSW_SMOKEGRENADE|1<<CSW_FLASHBANG|1<<CSW_C4) & 1<<i) && get_weaponname(i, szName, 23))
{
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, szName, "WeaponPrimaryAttack", 1);
}
}
}
public WeaponPrimaryAttack(iEnt)
{
if(!get_pdata_int(iEnt, 51, 4))
{
return;
}
static Float:vecOrigin[3];
pev(get_pdata_cbase(iEnt, 41, 4), pev_origin, vecOrigin);
engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, vecOrigin, 0);
write_byte(TE_SPRITE);
engfunc(EngFunc_WriteCoord, vecOrigin[0]);
engfunc(EngFunc_WriteCoord, vecOrigin[1]);
engfunc(EngFunc_WriteCoord, vecOrigin[2]);
write_short(g_pSprite);
write_byte(5);
write_byte(255);
message_end();
}
Przejdź do postu
Napisano 25.08.2015 10:03
siema ![]()
wiem, że z tematu za dużo nie zrozumiecie i od razu z góry Was za to przepraszam "
"
chodzi mi o to, że mam np. AK47 i strzelam z niej jakimiś piorunami czy coś, moglibyście mnie pokierować lub dać przykładowy plugin?
pozdrawiam ![]()
Pluginy, które opublikowałem na forum (nie koniecznie jestem ich autorem):
1) Nowy wygląd wybuchu HE - znaleziony na tym forum w temacie.
Napisano 25.08.2015 13:13
patrzyłem i jedyne co znalazłem to tylko i wyłącznie ten wycinek:
Pluginy, które opublikowałem na forum (nie koniecznie jestem ich autorem):
1) Nowy wygląd wybuchu HE - znaleziony na tym forum w temacie.
Napisano 27.08.2015 19:28
umiesz czytać ze zrozumieniem?
Pluginy, które opublikowałem na forum (nie koniecznie jestem ich autorem):
1) Nowy wygląd wybuchu HE - znaleziony na tym forum w temacie.
Napisano 27.08.2015 20:06 Najlepsza odpowiedź
przykladowy plugin
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
new g_pSprite;
public plugin_precache()
{
g_pSprite = engfunc(EngFunc_PrecacheModel, "sprites/nazwa_sprite.spr");
}
public plugin_init()
{
register_plugin("Sprite Attack", "1.0", "asiap");
new szName[24];
for(new i = CSW_P228; i <= CSW_P90; i++)
{
if(!((1<<CSW_KNIFE|1<<CSW_HEGRENADE|1<<CSW_SMOKEGRENADE|1<<CSW_FLASHBANG|1<<CSW_C4) & 1<<i) && get_weaponname(i, szName, 23))
{
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, szName, "WeaponPrimaryAttack", 1);
}
}
}
public WeaponPrimaryAttack(iEnt)
{
if(!get_pdata_int(iEnt, 51, 4))
{
return;
}
static Float:vecOrigin[3];
pev(get_pdata_cbase(iEnt, 41, 4), pev_origin, vecOrigin);
engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, vecOrigin, 0);
write_byte(TE_SPRITE);
engfunc(EngFunc_WriteCoord, vecOrigin[0]);
engfunc(EngFunc_WriteCoord, vecOrigin[1]);
engfunc(EngFunc_WriteCoord, vecOrigin[2]);
write_short(g_pSprite);
write_byte(5);
write_byte(255);
message_end();
}
Użytkownik Asiap edytował ten post 27.08.2015 20:08
Napisano 28.08.2015 23:22
Napisano 03.09.2015 13:26
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych