siema ![]()
wiem, że z tematu za dużo nie zrozumiecie i od razu z góry Was za to przepraszam " 
 "
chodzi mi o to, że mam np. AK47 i strzelam z niej jakimiś piorunami czy coś, moglibyście mnie pokierować lub dać przykładowy plugin?
pozdrawiam ![]()
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  | 
             
	
	
	
	
	Najlepsza odpowiedź Asiap, 27.08.2015 20:06
przykladowy plugin
 
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
new g_pSprite;
public plugin_precache()
{
	g_pSprite = engfunc(EngFunc_PrecacheModel, "sprites/nazwa_sprite.spr");
}
public plugin_init()
{
	register_plugin("Sprite Attack", "1.0", "asiap");
	new szName[24];
	for(new i = CSW_P228; i <= CSW_P90; i++)
	{
		if(!((1<<CSW_KNIFE|1<<CSW_HEGRENADE|1<<CSW_SMOKEGRENADE|1<<CSW_FLASHBANG|1<<CSW_C4) & 1<<i) && get_weaponname(i, szName, 23))
		{
			RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, szName, "WeaponPrimaryAttack", 1);
		}
	}
}
public WeaponPrimaryAttack(iEnt)
{
	if(!get_pdata_int(iEnt, 51, 4))
	{
		return;
	}
	static Float:vecOrigin[3];
	pev(get_pdata_cbase(iEnt, 41, 4), pev_origin, vecOrigin);
	engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, vecOrigin, 0);
	write_byte(TE_SPRITE);
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, vecOrigin[0]);
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, vecOrigin[1]);
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, vecOrigin[2]);
	write_short(g_pSprite);
	write_byte(5);
	write_byte(255);
	message_end();
}
 
		
				
			
			Przejdź do postu 
	
	Napisano 25.08.2015 10:03
siema ![]()
wiem, że z tematu za dużo nie zrozumiecie i od razu z góry Was za to przepraszam " 
 "
chodzi mi o to, że mam np. AK47 i strzelam z niej jakimiś piorunami czy coś, moglibyście mnie pokierować lub dać przykładowy plugin?
pozdrawiam ![]()
Pluginy, które opublikowałem na forum (nie koniecznie jestem ich autorem):
1) Nowy wygląd wybuchu HE - znaleziony na tym forum w temacie.
Napisano 25.08.2015 13:13
patrzyłem i jedyne co znalazłem to tylko i wyłącznie ten wycinek:
Pluginy, które opublikowałem na forum (nie koniecznie jestem ich autorem):
1) Nowy wygląd wybuchu HE - znaleziony na tym forum w temacie.
Napisano 27.08.2015 19:28
umiesz czytać ze zrozumieniem?
Pluginy, które opublikowałem na forum (nie koniecznie jestem ich autorem):
1) Nowy wygląd wybuchu HE - znaleziony na tym forum w temacie.
Napisano 27.08.2015 20:06 Najlepsza odpowiedź
przykladowy plugin
 
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
new g_pSprite;
public plugin_precache()
{
	g_pSprite = engfunc(EngFunc_PrecacheModel, "sprites/nazwa_sprite.spr");
}
public plugin_init()
{
	register_plugin("Sprite Attack", "1.0", "asiap");
	new szName[24];
	for(new i = CSW_P228; i <= CSW_P90; i++)
	{
		if(!((1<<CSW_KNIFE|1<<CSW_HEGRENADE|1<<CSW_SMOKEGRENADE|1<<CSW_FLASHBANG|1<<CSW_C4) & 1<<i) && get_weaponname(i, szName, 23))
		{
			RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, szName, "WeaponPrimaryAttack", 1);
		}
	}
}
public WeaponPrimaryAttack(iEnt)
{
	if(!get_pdata_int(iEnt, 51, 4))
	{
		return;
	}
	static Float:vecOrigin[3];
	pev(get_pdata_cbase(iEnt, 41, 4), pev_origin, vecOrigin);
	engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, vecOrigin, 0);
	write_byte(TE_SPRITE);
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, vecOrigin[0]);
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, vecOrigin[1]);
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, vecOrigin[2]);
	write_short(g_pSprite);
	write_byte(5);
	write_byte(255);
	message_end();
}
					
					Użytkownik Asiap edytował ten post 27.08.2015 20:08
Napisano 28.08.2015 23:22
Napisano 03.09.2015 13:26
 raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych