Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CS:GO

Jak dodać kilka rodzai dmg do klasy

cs:go

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 bas233

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:191
  • Imię:kamper
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 23.08.2015 17:37

Siema jak dodać kilka rodzai dmg do tej klasy np 1/1 z He oraz 1/5 ze scar . 

if(klasa_gracza[attacker] == Price)
		{
			if(StrEqual(weapon, nazwy_broni[36]) && damagetype & DMG_BLAST && GetRandomInt(1, 2) == 1) 
				if(StrEqual(weapon, nazwy_broni[30]) && damagetype & DMG_BULLET && GetRandomInt(1, 5) == 1)
					
			{
				if(klasa_gracza[victim] != Obronca && informacje_itemu_gracza[victim][0] != 30)
				{
					dmg += GetClientHealth(victim)+1;
					zabicie = 1;
				}
			}
		}


Serwer CS Go Cod Mod 501 lvl [Free Knife][FreeSkins][Unikat]

 

banner.jpg?1442845665

 

 IP:178.32.201.165:30033


#2 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 492
Wszechobecny

  • Postów:1436
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 25.08.2015 08:09

W sourcemodzie nie przypiszesz natychmiastowego zabicia z he w takedamage. Wzoruj sie na itemie "Tajemnica Generala".
  • +
  • -
  • 0

#3 bas233

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:191
  • Imię:kamper
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.08.2015 13:15

Dzięki :) , Do zamknięcia . 


Serwer CS Go Cod Mod 501 lvl [Free Knife][FreeSkins][Unikat]

 

banner.jpg?1442845665

 

 IP:178.32.201.165:30033


#4 bas233

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:191
  • Imię:kamper
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.08.2015 13:44

W sourcemodzie nie przypiszesz natychmiastowego zabicia z he w takedamage. Wzoruj sie na itemie "Tajemnica Generala".

 

Albo i nie do zamknięcia xD . Znalazłem takie coś :

 

"Tajemnica Generala", // 33

	if(informacje_itemu_gracza[attacker][0] == 33)
		{
			if(informacje_itemu_gracza[victim][0] != 29)
				dmg += informacje_itemu_gracza[attacker][1];
		}

Serwer CS Go Cod Mod 501 lvl [Free Knife][FreeSkins][Unikat]

 

banner.jpg?1442845665

 

 IP:178.32.201.165:30033


#5 plx211

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 218
Profesjonalista

  • Postów:391
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 26.08.2015 07:52

@Linux'

w zwyklym hook'u wystarczy pobrac nazwe broni i:

if (StrEqual(zmiennaPrzechowujacaBron, "hegrenade")) {
    //zmianna dmg
}

w sdkhook:

if (damagetype & DMG_BLAST) {
    //zmianna dmg
}

p.s

nie wiem ktorego hooka uzywasz :)

 

 


  • +
  • -
  • 0

#6 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 492
Wszechobecny

  • Postów:1436
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 26.08.2015 09:32

@Linux'

w zwyklym hook'u wystarczy pobrac nazwe broni i:

if (StrEqual(zmiennaPrzechowujacaBron, "hegrenade")) {
    //zmianna dmg
}

w sdkhook:

if (damagetype & DMG_BLAST) {
    //zmianna dmg
}

p.s

nie wiem ktorego hooka uzywasz :)

 

No wiadomo jak sie chce to wszystko mozna ale nie jest to dobra opcja :). Bedzie sie bugowac z obrazeniami z innych wybuchow (c4, rakiet, min itp itd). Lepiej pobrac pozycje granata i ustawic zasiegowe obrazenia.


  • +
  • -
  • 0

#7 plx211

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 218
Profesjonalista

  • Postów:391
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 26.08.2015 09:39

W przypadku sdkhook (w zwyklym hooku niema tego problemu) da sie zabezpieczyc:
Paka - tu nie bedzie dzialac (o ile sprawdzasz czy attacker ma klase/item)
Rakiety - drobna zabawa i da sie stworzyc natyw (a nawet dac inny damagetype) do sprawdzania czy szlo przez rakiete
Miny to samo co rakiety

@edit zamiast ustawiac zasieg nie lepiej ustawic m_fdamage (pisze z pamieci) lub m_imagnitude w propach bytu?

Użytkownik plx211 edytował ten post 26.08.2015 09:40

  • +
  • -
  • 0

#8 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 492
Wszechobecny

  • Postów:1436
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 26.08.2015 09:49

W przypadku sdkhook (w zwyklym hooku niema tego problemu) da sie zabezpieczyc:
Paka - tu nie bedzie dzialac (o ile sprawdzasz czy attacker ma klase/item)
Rakiety - drobna zabawa i da sie stworzyc natyw (a nawet dac inny damagetype) do sprawdzania czy szlo przez rakiete
Miny to samo co rakiety

@edit zamiast ustawiac zasieg nie lepiej ustawic m_fdamage (pisze z pamieci) lub m_imagnitude w propach bytu?

 

Sloneczko moje :). Jezeli przypiszesz typ obrazen DMG_BLAST to nie zaleznie od tego czy atakujacy/ofiara ma klase lub item to i tak bedzie dostawal obrazenia od wszystkich wybuchow. Jak rozumiem chcialbys pobrac bron atakujacego, i jezeli ten trzyma granat i ofiara dostanie obrazenia od wybuchu to wykona sie funkcja? To nie zadziala, poniewaz w momencie wyrzucenia granatu gracz go juz nie trzyma. Mozna by wprawdzie w momencie wybuchu pobrac osobe ktora wyrzucila granat i obrazenia przypisac w takedamage ale moja wersja podoba mi sie bardziej.

 

Ps: Nie ma co sie rozdrabniac, kazdy ma swoj styl i tego sie trzymajmy :P
 


  • +
  • -
  • 0

#9 plx211

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 218
Profesjonalista

  • Postów:391
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 26.08.2015 10:48

Dmg_blast jest przypisane juz do wybuchu, jesli paka wybucha dmg idzie od swiata nie od gracza ktory podlozyl, wystarczy ustawic rakieta/mina bit 32 na true (daje to jako przyklad) i w takedamage:

if (damagetype & 1<<32) Plugin_Continue;

To rozwiazanie co podalem ma jeszcze 1 zalete: mozliwosc stworzenia odpornosci na rakiety/miny

Pisane z fona
  • +
  • -
  • 0

#10 bas233

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:191
  • Imię:kamper
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.08.2015 11:34

eee xD . Czyli co mam dodać :D


Serwer CS Go Cod Mod 501 lvl [Free Knife][FreeSkins][Unikat]

 

banner.jpg?1442845665

 

 IP:178.32.201.165:30033


#11 bas233

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:191
  • Imię:kamper
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.08.2015 07:49

pomoże ktoś ? 


Serwer CS Go Cod Mod 501 lvl [Free Knife][FreeSkins][Unikat]

 

banner.jpg?1442845665

 

 IP:178.32.201.165:30033


#12 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 492
Wszechobecny

  • Postów:1436
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 28.08.2015 11:41

pomoże ktoś ? 

 

Czytasz to co wyzej? Nie oczekuj, ze ktos to zrobi za ciebie.


  • +
  • -
  • 0

#13 bas233

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:191
  • Imię:kamper
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.08.2015 15:00

nom czytałem i wiem tylko coś o jakiś hook'sach 


Serwer CS Go Cod Mod 501 lvl [Free Knife][FreeSkins][Unikat]

 

banner.jpg?1442845665

 

 IP:178.32.201.165:30033






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cs:go

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych