Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prośba o klasę Faker i 5 innych.

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bonhart

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:38
Offline

Napisano 18.08.2015 21:06

Cześć, postanowiłem zacząć swoja przygodę z serwerem cs, a konkretnie cod mod i chciałbym prosić o waszą pomoc, z góry dziękuje. Za klasy daje plusiki 

 

 
[PremiumGold]Faker   flaga B
HP: 80
Inta:40
Wytrzyamlosc:45
kondycja : 50
Broń : M4 , USp
Opis : Posiada 1/1 hegrande , smokegrande , +15(+inta) z m4 , dostaje pelny magazynek i 15 hp za fraga 
ubranie wroga , 3 apteczki, które zwracają mu całe hp.
 
[PremiumGold]Darius flaba B
HP:40
INTA:25
Wytrzyamlosc : 55
Kondycja : 90
BRON : xm1014
Opis : Posiada 1/1 z noża, jego widoczność podczas kucania spada do 1. 
dostaje 15(+inteligencja) z krowy(nie znam nazwy), 2he, i 1/1 z nich
 
[PremiumUltra]Yorik flaga C
HP:55
INTA:20
Wytrzymalosc : 50
KONDYCJA : 45
BRON : hegrande , m4 , ak47 , dgl
Opis : Ma 10(+inta) dodatkowych obrazen z ak i m4 , 1/1 z he. 2 skoki w powietrzu
 
[PremiumMAX]Monster flaga C
HP:40
INTa:25
Wytrzyamlosc : 40
Kondycja : 50
BRON : glock , usp , flesch x2 , smokegrande x2
Opis : 1/1 scout ma 1/5 z dgl, zmniejszona grawitacja
 
[Premium]Rusek   flaga D
HP : 0
INTA : 10
KONDA : 10
Wytrzyamlosc : 20
Bron : AK 
Opis : Posiada dodatkowe 10(+inteligencja) z ak47
 
[Premium]Narkoman flaga D
HP : 40
INTA : 10
KONDA : 65
Wytrzyamlosc : 20
Bron : xm1014
Opis :posiada niekonczaca sie amunicje i 1/7 z xm1014
 
 
[ADMINISTRATOR] ( flaga dowolna proszę o napisanie na jaką została zrobiona)
 
HP : 180
INTA : 100
KONDA : 65
Wytrzyamlosc : 150
Bron : scout
Opis : 1/1 ze scouta, jego widocznosc spada do 1, 1/4 dgl, 2x he i 1/1 z nich

  • +
  • -
  • 0

#2 ShezoOMG

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:5
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 02.09.2015 17:44

Łapaj :) Monstera
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new const nazwa[]   = "Monster";
new const opis[]    = "1/1 scout ma 1/5 z dgl, zmniejszona grawitacja";
new const bronie    = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 40;
new const kondycja  = 50;
new const inteligencja = 25;
new const wytrzymalosc = 40;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);   
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Monster] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}

	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 450.0/800.0);
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	give_item(id, "weapon_smokegrenade");
	ma_klase[id] = true;

	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{

	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
	ma_klase[id] = false;

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
	if(ma_klase[id])
	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 450.0/800.0);
}


public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
	return HAM_IGNORED; 

	if(!ma_klase[idattacker])
	return HAM_IGNORED;

	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = CSW_DEAGLE && damage >  20.0 && random_num(1,5) == 1) 

		if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 && random_num(1,1) == 1) 
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

	}

	return HAM_IGNORED;
}

 


radim (05.09.2015 07:30):
Kod podajemy w odpowiednim BBCode. Poprawiłem.

  • +
  • -
  • -1

#3 lemiwiki

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:2
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.09.2015 19:27

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
 
#define DMG_BULLET (1<<1)
 
 
new const nazwa[]   = "ADMINISTRATOR";
new const opis[]    = "1/1 ze scouta, jego widocznosc spada do 1, 1/4 dgl, 2x he i 1/1 z nich";
new const bronie    = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_HEGRENADE);
new const zdrowie   = 180;
new const kondycja  = 65;
new const inteligencja = 100;
new const wytrzymalosc = 150;
 
new ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);   
 
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
 
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		client_print(id, print_chat, "[ADMINISTRATOR] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
 
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
	
	ma_klase[id] = true;
 
	return COD_CONTINUE;
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
 
	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
	
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	
	ma_klase[id] = false;
 
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_connected(idattacker))
                return HAM_IGNORED; 
        
        if(!ma_klase[idattacker])
                return HAM_IGNORED;
        
        if(damagebits & DMG_BULLET)
        {
                new weapon = get_user_weapon(idattacker);
                
                if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,4) == 1) 
                        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
                if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 && random_num(1,1) == 1) 
                        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	       if(weapon == CSW_HEGRENADE && damage > 20.0 && random_num(1,1) == 1) 
                        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
                        
        }
        
        return HAM_IGNORED;
}

Jest całość na fladze H


Użytkownik lemiwiki edytował ten post 11.09.2015 19:30

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych