Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Zabezpieczenia.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mohylew

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:95
Offline

Napisano 13.08.2015 22:16

Cześć.

 

Chciałbym abyście mi poradzili jakie są najlepsze zabezpieczenia silnika HLDS i ogólnie serwera (cs 1.6) przed exploitami? 

Wiem, że do tego służą binarki ale, które są najnowsze? U siebie mam binarki 6153. Warte to coś?

 

Przy okazji zapytam czy Metamod v1.20-am to jest ten metamod-P? Jeżeli nie, to czy warto go aktualizować?

 

Dzięki za pomoc.
 


  • +
  • -
  • 0

#2 MaxioR

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:306
  • GG:
  • Steam:steam
Offline

Napisano 14.08.2015 08:22

 

 

 

Exploit UnUTF8Chars
Konsekwencje: Serwer zawiesi się z błędem: Values must be valid utf8 text
Rozwiązanie: Zainstaluj dproto_0_9_534 

Exploit FragmBuf
Konsekwencje: Przy połączeniu nowego gracza serwer wywala się z błędem SZ_GETSPACE: Overflow without FSB_ALLOWOVERFLOW set on net_message
Rozwiązanie: Zainstaluj Dproto dproto_0_9_534 

Exploit Fake Players
Konsekwencje: Połączenie dużej liczby botów które lagują serwer
Rozwiązanie: Dodać plugin który zakaże na łączenie więcej niż X graczy z tego samego IP
banip_fakes

Ochrona przed # w nazwie gracza oraz na czacie
Konsekwencje: Gracze zostaną rozłączeni z serwera z błędem Reliable Channel Overflowed
Rozwiązanie: Wgrać plugin dla metamoda
localizebugfix_2_3

darcode.com exploit
Konsekwencje: Exploit polega na łączeniu się bota z serwerem który poprzez wysyłanie odpowiednich zapytań crashuje serwer.
Rozwiązanie: Ustawić cvar (sv_allow_dlfile 0) dodając go do server.cfg

 

Exploit Buffer Overload v2
Konsekwencje: Serwer spamuje w konsoli i zawiesza się z błędem Ignoring invalid custom decal from *
Rozwiązanie: Wgrać plugin dla metamoda
cf_fix

Exploit Buffer Overload v3
Konsekwencje: Do serwera łączy się bot, serwer zaczyna lagować aż padnie.
Rozwiązanie: Wgrać plugin dla metamoda

fullupd_patch_mm_i386

 

 

 

oraz różnica miedzy wersjami metamoda mam nadzieję że nadal aktualna 

 

 

 

Różnice

MetaMod jest rozwijany przez kodera o pseudonimie willday. Aktualnie wersja 1.19 pojawiła się po MetaMod-P i jest ulepszona niż MetaMod-P, między innymi jest rekomendowana dla użytkówników korzystających z PODBota.

MetaMod-P jest ulepszoną wersją Metamod'a. Posiada funkcję dynamicznego linkowania obiektów i wykrywania modu, posiada kilkanaście innych ulepszeń, które pozwalają mu na pracę z przyszłymi aktualizacjami silnika Half-Life oraz pojawiających się nowych modów. Metamod-P jest rozwijany przez kodera o pseudonimie hullu, evilspy (Jussi Kivilinna).

Co jest takiego specjalnego w MetaMod-P?

  • Statycznie przypisane linki do obiektów zostały zastąpione dynamicznymi linkami - dzięki temu nie trzeba aktualizować MetaMod-P jak wychodzą nowe wersje tego samego moda.
  • Dodatkowe miejsca na funkcje silnika, przeznaczone na przyszłe aktualizacje silnika Half-Life (raczej mało prawdopodobne bo Valve jest bardziej zainteresowane w Source). Żeby MetaMod-P się zeaktualizował, Valve musiałoby odać ekstra 128 nowych funkcji do silnika Half-Life, a to jest masa.
  • Automatycznie wykrywa gamedll dla niezanych/nowych modów, dzięki czemu nie musisz używać metamod-config aby zmusić metamod'a do działania z tymi pluginami.
  • Z powodu powyższych zmian nie musisz aktualizować MetaMod-P gdyby wyszły nowe wersje modów gry Half-Life.
  • Lepsza wydajność - niższe użycie CPU, niż oryginalnego MetaMod'a.
  • Niestety nie posaida paru ulepszeń jakie ma MetaMod 1.19, który pojawił się po MetaMod-P, i brakuje mu kilku funkcji porawionych dla CS 1.5, i nie nadaje się zbytnio właśnie do CS 1.5 (szczególnie z botami).

Informacje z http://hlds.pl/MetaMod

 

Wszystkie pliki o których mowa w pierwszej części masz gotowe w paczce która ci zrobiłem

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

92121813474871012949.png

 

 

 

 

 


#3 Mohylew

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:95
Offline

Napisano 14.08.2015 09:08

 

 

 

 

Exploit UnUTF8Chars
Konsekwencje: Serwer zawiesi się z błędem: Values must be valid utf8 text
Rozwiązanie: Zainstaluj dproto_0_9_534 

Exploit FragmBuf
Konsekwencje: Przy połączeniu nowego gracza serwer wywala się z błędem SZ_GETSPACE: Overflow without FSB_ALLOWOVERFLOW set on net_message
Rozwiązanie: Zainstaluj Dproto dproto_0_9_534 

Exploit Fake Players
Konsekwencje: Połączenie dużej liczby botów które lagują serwer
Rozwiązanie: Dodać plugin który zakaże na łączenie więcej niż X graczy z tego samego IP
banip_fakes

Ochrona przed # w nazwie gracza oraz na czacie
Konsekwencje: Gracze zostaną rozłączeni z serwera z błędem Reliable Channel Overflowed
Rozwiązanie: Wgrać plugin dla metamoda
localizebugfix_2_3

darcode.com exploit
Konsekwencje: Exploit polega na łączeniu się bota z serwerem który poprzez wysyłanie odpowiednich zapytań crashuje serwer.
Rozwiązanie: Ustawić cvar (sv_allow_dlfile 0) dodając go do server.cfg

 

Exploit Buffer Overload v2
Konsekwencje: Serwer spamuje w konsoli i zawiesza się z błędem Ignoring invalid custom decal from *
Rozwiązanie: Wgrać plugin dla metamoda
cf_fix

Exploit Buffer Overload v3
Konsekwencje: Do serwera łączy się bot, serwer zaczyna lagować aż padnie.
Rozwiązanie: Wgrać plugin dla metamoda

fullupd_patch_mm_i386

 

 

 

oraz różnica miedzy wersjami metamoda mam nadzieję że nadal aktualna 

 

 

 

Różnice

MetaMod jest rozwijany przez kodera o pseudonimie willday. Aktualnie wersja 1.19 pojawiła się po MetaMod-P i jest ulepszona niż MetaMod-P, między innymi jest rekomendowana dla użytkówników korzystających z PODBota.

MetaMod-P jest ulepszoną wersją Metamod'a. Posiada funkcję dynamicznego linkowania obiektów i wykrywania modu, posiada kilkanaście innych ulepszeń, które pozwalają mu na pracę z przyszłymi aktualizacjami silnika Half-Life oraz pojawiających się nowych modów. Metamod-P jest rozwijany przez kodera o pseudonimie hullu, evilspy (Jussi Kivilinna).

Co jest takiego specjalnego w MetaMod-P?

  • Statycznie przypisane linki do obiektów zostały zastąpione dynamicznymi linkami - dzięki temu nie trzeba aktualizować MetaMod-P jak wychodzą nowe wersje tego samego moda.
  • Dodatkowe miejsca na funkcje silnika, przeznaczone na przyszłe aktualizacje silnika Half-Life (raczej mało prawdopodobne bo Valve jest bardziej zainteresowane w Source). Żeby MetaMod-P się zeaktualizował, Valve musiałoby odać ekstra 128 nowych funkcji do silnika Half-Life, a to jest masa.
  • Automatycznie wykrywa gamedll dla niezanych/nowych modów, dzięki czemu nie musisz używać metamod-config aby zmusić metamod'a do działania z tymi pluginami.
  • Z powodu powyższych zmian nie musisz aktualizować MetaMod-P gdyby wyszły nowe wersje modów gry Half-Life.
  • Lepsza wydajność - niższe użycie CPU, niż oryginalnego MetaMod'a.
  • Niestety nie posaida paru ulepszeń jakie ma MetaMod 1.19, który pojawił się po MetaMod-P, i brakuje mu kilku funkcji porawionych dla CS 1.5, i nie nadaje się zbytnio właśnie do CS 1.5 (szczególnie z botami).

Informacje z http://hlds.pl/MetaMod

 

Wszystkie pliki o których mowa w pierwszej części masz gotowe w paczce która ci zrobiłem

 

 

Tylko szefie mógłbyś jeszcze napisać gdzie te pliki muszę wrzucić? : )
 


  • +
  • -
  • 0

#4 MaxioR

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:306
  • GG:
  • Steam:steam
Offline

Napisano 14.08.2015 09:28

Pliki z rozszerzeniem .so dodajemy do addons

Przykład

/cstrike/addons/zabezpieczenia   ;ten folder sam tworzysz i może się nazywać jak chcesz 

I do folderu zabezpieczenia dodajemy wybrane pliki np localizebugfix_mm_i386.so

 

następnie w katalogu addons jest podkatalog "metamod" otwierasz go i znajduje się tam plik plugins.ini

 

edytowujesz go i dodajesz odpowiednie linijki 

 

np linux addons/zabezpieczenia/localizebugfix_mm_i386.so

każde nowe zabezpieczenie musi zostać dopisane do tego pliku 

 

jak wszystko dodasz restartujesz serwer i w konsoli wpisujesz "meta list"

tak ci wyskoczy informacja czy wszystko poprawnie dodałeś


  • +
  • -
  • 1

92121813474871012949.png

 

 

 

 

 


#5 Mohylew

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:95
Offline

Napisano 14.08.2015 09:46

Ok, dzięki za pomoc!


  • +
  • -
  • 0

#6 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 14.08.2015 10:27

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych