public GetWeaponName(id, szReturn[], iLen)
{
new szName[24];
if(get_weaponname(get_user_weapon(id), szName, 23)) {
replace(szName, 23, "weapon_", "");
copy(szReturn, iLen, szName);
return PLUGIN_HANDLED;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
przyklad
new szWeapon[24];
GetWeaponName(id, szWeapon, 23);
ColorChat(id, RED, "^x04 *^x03 (%s)^x01 Zadales dotychczas^x03 %d^x01 obrazen.", szWeapon, Damage[id]);
Fajna funkcja tylko że nazwa będzie z małych liter 
Wyskrobałem co nieco 
#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "oeN."
new pWeapon[33][31], Damage[33][31], bool:pDamage[33];
new const playerWeapon[][] = {
"",
"P228",
"",
"SCOUT",
"HEGRENADE",
"XM1014",
"",
"MAC10",
"AUG",
"",
"ELITE",
"FIVESEVEN",
"UMP45",
"SG550",
"GALIL",
"FAMAS",
"USP",
"GLOCK18",
"AWP",
"MP5",
"M249",
"M3",
"M4A1",
"TMP",
"G3SG1",
"",
"DEAGLE",
"SG552",
"AK47",
"KNIFE",
"P90"
}
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /me", "cmdMe");
register_clcmd("say_team/me", "cmdMe");
register_logevent("NewRound", 2, "1=Round_Start");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "ForwardPlayerDmg", 1);
}
public NewRound() {
for(new id = 1; id<=32; id++){
if(!is_user_connected(id)) continue;
pDamage[id] = false;
for(new i=1;i<=31;i++){
Damage[id][i] = 0;
pWeapon[id][i] = 0;
}
}
}
public ForwardPlayerDmg(iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:fDamage, iDamageBits) {
pWeapon[iAttacker][get_user_weapon(iAttacker)] = get_user_weapon(iAttacker);
Damage[iAttacker][get_user_weapon(iAttacker)] += floatround(fDamage);
if(!pDamage[iAttacker]) pDamage[iAttacker] = true;
}
public cmdMe(id)
{
if(pDamage[id]){
for(new i=1;i<=31;i++){
if(pWeapon[id][i])
ColorChat(id, RED, "^x04*^x03(%s)^x01 Zadales dotychczas^x04 %d^x01 obrazen.", playerWeapon[pWeapon[id][i]], Damage[id][pWeapon[id][i]]);
}
}
else ColorChat(id, RED, "*^x01 Nie zadales obrazen przeciwnikowi.");
return PLUGIN_HANDLED;
}
pWeapon - zapisuje id broni jakiej użył gracz podczas zadawania obrażeń
Damage - zapisuje obrażenia danej broni (id broni)
pDamage - sprawdza czy gracz zadał obrażenia
Dzięki pWeapon możemy wypisywać z tablicy nazwy broni oraz ile z tej broni zadano obrażeń. Wszystko resetuje się przy nowej rundzie.
Sprawdź 
Użytkownik oeN. edytował ten post 14.08.2015 09:04