Witam mam buga w pewnym perku, perk ogólnie dobrze działa oprócz tego że można na swoich używać jego umiejętność
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
bug perku można swoich towarzyszy wyrzucać w powietrze
#1
Napisano 10.08.2015 14:10
#3
Napisano 10.08.2015 14:21
tak powinno dzialac
@edit
linux i tak jeste4s przegryw ![]()
Załączone pliki
Użytkownik plx211 edytował ten post 10.08.2015 14:22
#4
Napisano 10.08.2015 14:35
tak powinno dzialac
@edit
linux i tak jeste4s przegryw
ty też przegryw bo zapomniałeś dodac modulu cstrike :V ![]()
#5
Napisano 10.08.2015 18:22
Nie wiem czy ten kod nie działa czasem tak, że jak wybijemy go w powietrze to strzał, którym żeśmy go wybili nie ma podwójnych dmg ![]()
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#define FL_ONGROUND2 (FL_ONGROUND | FL_PARTIALGROUND | FL_INWATER | FL_CONVEYOR | FL_FLOAT | FL_FLY)
new const perk_name[] = "Wyrzutnia";
new const perk_desc[] = "Masz 1/6 szansy na wybicie wroga w powietrze, a gdy on sie w nim znajduje zadajesz mu 2 razy wieksze dmg";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "GoldenKill");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(idattacker) == get_user_team(this))
return HAM_IGNORED;
if(!(pev(this, pev_flags) & FL_ONGROUND2))
{
SetHamParamFloat(4, damage * 2)
return HAM_HANDLED
}
if(!random(6))
{
new Float: polozenie[3];
polozenie[0]= 0.0;
polozenie[1]= 0.0;
polozenie[2]= 0.0;
set_pev(this, pev_velocity, polozenie);
polozenie[2] = random_float( 800.0 , 1000.0 );
set_pev(this, pev_velocity, polozenie);
}
return HAM_IGNORED;
}
Moja wersja, z nudów zrobiona ![]()
I tak lipa pewnie, bo dla podrzutu trzebaby łapać POST, a dla double dmg PRE. Dlaczego POST dla podrzutu? Ano dlatego, że jakiś perk może blokować obrażenia na np. 5s, i podczas tych pięciu sekund strzelisz w gracza, a on podskoczy, mimo iż nie oberwał ![]()
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod




codperk_wyrzutnia.amxx










