Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

bug perku można swoich towarzyszy wyrzucać w powietrze

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 tytusek

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:822
Offline

Napisano 10.08.2015 14:10

Witam mam buga w pewnym perku, perk ogólnie dobrze działa oprócz tego że można na swoich używać jego umiejętność 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 10.08.2015 14:19

Teraz bedzie dobrze

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

b35020692_qesnxqa.png


#3 plx211

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 231
Wszechwidzący

  • Postów:397
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.08.2015 14:21

tak powinno dzialac

 

@edit

linux i tak jeste4s przegryw xD

Załączone pliki


Użytkownik plx211 edytował ten post 10.08.2015 14:22

  • +
  • -
  • 1

#4 tytusek

    Czempion

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:822
Offline

Napisano 10.08.2015 14:35

tak powinno dzialac

 

@edit

linux i tak jeste4s przegryw xD

ty też przegryw bo zapomniałeś dodac modulu cstrike :V xD


  • +
  • -
  • 0

#5 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 10.08.2015 18:22

Nie wiem czy ten kod nie działa czasem tak, że jak wybijemy go w powietrze to strzał, którym żeśmy go wybili nie ma podwójnych dmg :/

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

#define FL_ONGROUND2    (FL_ONGROUND | FL_PARTIALGROUND | FL_INWATER | FL_CONVEYOR | FL_FLOAT | FL_FLY) 

new const perk_name[] = "Wyrzutnia";
new const perk_desc[] = "Masz 1/6 szansy na wybicie wroga w powietrze, a gdy on sie w nim znajduje zadajesz mu 2 razy wieksze dmg";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init() 
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "GoldenKill");

	cod_register_perk(perk_name, perk_desc);

	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_perk_enabled(id)
	ma_perk[id] = true;

public cod_perk_disabled(id)
	ma_perk[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_perk[idattacker])
		return HAM_IGNORED;

	if(get_user_team(idattacker) == get_user_team(this))
		return HAM_IGNORED;

	if(!(pev(this, pev_flags) & FL_ONGROUND2))
	{
		SetHamParamFloat(4, damage * 2)
		return HAM_HANDLED
	}

	if(!random(6))
	{
		new Float: polozenie[3];
		polozenie[0]= 0.0;
		polozenie[1]= 0.0;
		polozenie[2]= 0.0;
		set_pev(this, pev_velocity, polozenie);
		polozenie[2] = random_float( 800.0 , 1000.0 );
		set_pev(this, pev_velocity, polozenie);
	}

	return HAM_IGNORED;
}

Moja wersja, z nudów zrobiona :X

 

 

I tak lipa pewnie, bo dla podrzutu trzebaby łapać POST, a dla double dmg PRE. Dlaczego POST dla podrzutu? Ano dlatego, że jakiś perk może blokować obrażenia na np. 5s, i podczas tych pięciu sekund strzelisz w gracza, a on podskoczy, mimo iż nie oberwał :P


  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych