W tym poradniku pokaze jak w prosty sposob dodac dodatkowe doswiadczenie w nowej rundzie jezeli na serwerze gra np 20 osob.
Pierw na gorze dodajemy:
new ilosc_graczy
nastepnie szukamy:
public Action:KoniecRundy(Handle:event_endround, const String:name[],bool:dontBroadcast) { for(new i = 1, max = GetMaxClients(); i <= max; ++ i) { if(!IsClientInGame(i) || !klasa_gracza[i]) continue;
i w petli dodajemy:
ilosc_graczy = i;
teraz szukamy:
public Action:NowaRunda(Handle:event_newround, const String:name[],bool:dontBroadcast) {
i do srodka dodajemy:
if(ilosc_graczy >= 20) // od ilu osob ma byc wykonywana funkcja { new doswiadczenie = 0; for(new i = 1, max = GetMaxClients(); i <= max; ++ i) { if(!IsClientInGame(i) || !klasa_gracza[i]) continue; if(vip_gracza[i]) doswiadczenie += xp_kill_vip/2; // (opcjonalnie do ustawienia ilosc doswiadczenia) else doswiadczenie += xp_kill/2; PrintToChat(i, "[COD:MW] Premia %i doswiadczenia za +20 osob na serwerze.", doswiadczenie); DodajDoswiadczenie(i, doswiadczenie); } }
Od teraz gdy na serwerze bedzie dwudziestu lub wiecej graczy kazdy podczas nowej rundy dostanie dodatkowe doswiadczenie.