sma
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Czarodziej [Premium]";
new const opis[] = "Może na kilka sec stac się niewidzalny i wysokoskoczny,ma SG.Trafił do więzienia za czarną magie ;-;. .";
new const bronie = (1<<CSW_SMOKEGRENADE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
new uzycia = 1
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))
{
client_print(id, print_chat, "[Czarodziej] [Premium] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
public cod_class_skill_used(id){
if(uzycia < 0)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 25);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);
set_task(10.0, "end")
}
else if(uzycia > 0)
{
client_print(id, print_chat, "[Czarodziej] Zuzyłeś swoją moc w tej rundzie")
}
}
public end(id)
{
client_print(id, print_chat, "[Czarodziej] Moc cie się wyczerpała jesteś widzalny")
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);
}