Witam,
Jest jakiś event (może być kanapki) którym sprawdzę w jakim miejscu trafił nóż? Albo inaczej, chciałbym żeby przy trafieniu nożem w ścianę/gracza (w cokolwiek) tworzył się sprite (z tym sobie poradzę). Tylko jak wykryć to miejsce?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 29.07.2015 21:36
Witam,
Jest jakiś event (może być kanapki) którym sprawdzę w jakim miejscu trafił nóż? Albo inaczej, chciałbym żeby przy trafieniu nożem w ścianę/gracza (w cokolwiek) tworzył się sprite (z tym sobie poradzę). Tylko jak wykryć to miejsce?
Napisano 29.07.2015 21:49
Napisano 30.07.2015 08:37
Linux' jesteś pewien, że zadziała to również na nóż?
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.

Napisano 30.07.2015 09:20
forward_emitsoundi czy dźwięk to
knife_hitwall1.wava do trafienia gracza wykorzystałbym
Ham_TakeDamage
Napisano 30.07.2015 09:44
Również myślałem o EmitSound ale jednak mi najbardziej chodzi o miejsce trafienia, pozycja w której mam stworzyć sprite.
Napisano 31.07.2015 21:24
Linux' jesteś pewien, że zadziała to również na nóż?
No faktycznie moj blad
.
Również myślałem o EmitSound ale jednak mi najbardziej chodzi o miejsce trafienia, pozycja w której mam stworzyć sprite.
Ale to w czym problem? Zamiast podmiany dzwieku wywolujesz sprite. Np
register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound");
public EmitSound(id, channel, sample[])
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return FMRES_IGNORED;
new temp[2];
new weapon = get_user_weapon(id, temp[0], temp[1]);
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(equal(sample,"weapons/knife_hit2.wav"))
{
// kod sprite
return FMRES_SUPERCEDE;
}
}
return FMRES_IGNORED;
}
A pozycje pobierzesz za pomoca pozycji celownika.
Napisano 01.08.2015 10:08
Już to zrobiłem, ale też wpadłem na lepszy sposób, już nie chodzi o trafienie w ścianę a w gracza, a pobranie położenia trafionego gracza to prosta sprawa i tak zrobiłem, działa jak chciałem, temat można zamknąć.
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych