Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Miejsce uderzenia nożem/trafienie w ścianę/gracza


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 oeN.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 95
Zaawansowany

  • Postów:294
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 29.07.2015 21:36

Witam,

 

Jest jakiś event (może być kanapki) którym sprawdzę w jakim miejscu trafił nóż? Albo inaczej, chciałbym żeby przy trafieniu nożem w ścianę/gracza (w cokolwiek) tworzył się sprite (z tym sobie poradzę). Tylko jak wykryć to miejsce?


  • +
  • -
  • 0

#2 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 29.07.2015 21:49

Bardzo prosto, tu masz plugin https://amxx.pl/topi...2661-exp-walls/. Wystarczy przerobic funkcje.
  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png


#3 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 30.07.2015 08:37

Linux' jesteś pewien, że zadziała to również na nóż?


  • +
  • -
  • 1

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark


#4 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 30.07.2015 09:20

Co do potarcia nożem ściany wykorzystałbym

forward_emitsound
i czy dźwięk to
knife_hitwall1.wav
a do trafienia gracza wykorzystałbym

Ham_TakeDamage

  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#5 oeN.

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 95
Zaawansowany

  • Postów:294
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 30.07.2015 09:44

Również myślałem o EmitSound ale jednak mi najbardziej chodzi o miejsce trafienia, pozycja w której mam stworzyć sprite.


  • +
  • -
  • 0

#6 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 31.07.2015 21:24

Linux' jesteś pewien, że zadziała to również na nóż?

 

No faktycznie moj blad :).

 

 

Również myślałem o EmitSound ale jednak mi najbardziej chodzi o miejsce trafienia, pozycja w której mam stworzyć sprite.

 

Ale to w czym problem? Zamiast podmiany dzwieku wywolujesz sprite. Np

register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound");

public EmitSound(id, channel, sample[])
{
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return FMRES_IGNORED;

	new temp[2];
	new weapon = get_user_weapon(id, temp[0], temp[1]);
	if(weapon == CSW_KNIFE)
	{
			if(equal(sample,"weapons/knife_hit2.wav")) 
			{
				// kod sprite
				return FMRES_SUPERCEDE;
			}
	}

	return FMRES_IGNORED;
}

A pozycje pobierzesz za pomoca pozycji celownika.


  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png


#7 oeN.

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 95
Zaawansowany

  • Postów:294
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 01.08.2015 10:08

Już to zrobiłem, ale też wpadłem na lepszy sposób, już nie chodzi o trafienie w ścianę a w gracza, a pobranie położenia trafionego gracza to prosta sprawa i tak zrobiłem, działa jak chciałem, temat można zamknąć.


  • +
  • -
  • 0

#8 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 01.08.2015 12:24

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych