Witam. Posiadam plugin na zmiane modeli dla vipa i niektórzy gracze narzekają na spadki fps. Dlatego chciałbym do tego pluginu dodać możliwość wyłączenia konkretnego modelu.
Np. żeby po wpisaniu /skiny była możliwość wyłączenia konkretnego modelu dla vipa. Da się coś takiego zrobić?
Niżej macie .sma pluginu:
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include fakemeta
#include hamsandwich
#define m_pPlayer 41
public plugin_init()
{
register_plugin("Modele", "1.0", "riviT")
RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_ak47", "fwHamItemDeployPost", 1)
RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_m4a1", "fwHamItemDeployPost", 1)
RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_knife", "fwHamItemDeployPost", 1)
RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_awp", "fwHamItemDeployPost", 1)
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/vipskins/v_ak47vip.mdl");
precache_model("models/vipskins/v_m4a1vip2.mdl");
precache_model("models/vipskins/v_knifevip3.mdl");
precache_model("models/vipskins/v_awpvip4.mdl");
}
public fwHamItemDeployPost(ent)
{
static id;
id = get_pdata_cbase(ent, m_pPlayer, 4);
if(!is_user_alive(id) || !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) return;
switch(cs_get_weapon_id(ent))
{
case CSW_M4A1: set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vipskins/v_m4a1vip2.mdl")
case CSW_AK47: set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vipskins/v_ak47vip.mdl")
case CSW_KNIFE: set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vipskins/v_knifevip3.mdl")
case CSW_AWP: set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vipskins/v_awpvip4.mdl")
}
}
Użytkownik michal7840 edytował ten post 27.07.2015 16:55


Dodatki SourceMod












