Tak, próbowałem, i to jest skuteczne (moduł fun ustawia 999 w thinku), ale mamy problem...
Jak się zatrzymam (prędkosć 0) i rusze to przez ~1,5s nie ma dźwięku kroków, pewnie nic takiego ale wystarczy, że co sekunde będę wciskał shift i już mam ciche chodzenie (mimo iż biegnę sekunde z pełną prędkośćią)
Jest na to jakiś sposób?
public CmdStart(id)
{
static Float:velocity[3], Float:speed;
speed = vector_length(velocity)
pev(id, pev_velocity, velocity);
if(szybkosc_gracza[id] > speed * 1.8 && speed)
set_pev(id, pev_flTimeStepSound, 999);
}
public CmdStart(id, uc_handle)
{
static Float:fmove, Float:smove, Float:walkspeed;
get_uc(uc_handle, UC_ForwardMove, fmove);
get_uc(uc_handle, UC_SideMove, smove );
walkspeed = szybkosc_gracza[id] * 0.52
fmove = floatabs(fmove);
smove = floatabs(smove);
if(fmove <= walkspeed && smove <= walkspeed && !(fmove == 0.0 && smove == 0.0))
set_pev(id, pev_flTimeStepSound, 999);
}
public CmdStart(id, uc)
{
static Float:flMoveSpeed
get_uc(uc, UC_ForwardMove, flMoveSpeed)
if( !flMoveSpeed )
get_uc(uc, UC_SideMove, flMoveSpeed)
if( 0.0 < floatabs(flMoveSpeed) <= szybkosc_gracza[id] * 0.52 )
set_pev(id, pev_flTimeStepSound, 999);
}
Te 3 kody, każdy zawodzi, przy rozpędzaniu się są ciche kroki, a jak zmniejsze pev_flTimeStepSound to słychać kroki na shifcie, więc musi zostać 
Jakieś pomysły?