Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

[ROZWIĄZANE] Dodanie modelu awp do pluginu

modyfikacja

Najlepsza odpowiedź Rivit, 16.07.2015 14:13

Jak już piszesz kod to wstaw normalnie, bo jak to czytam to mnie trafia...

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include fakemeta
#include hamsandwich

#define m_pPlayer 41

public plugin_init()
{
	register_plugin("Modele", "1.0", "riviT")

	RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_ak47", "fwHamItemDeployPost", 1)
	RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_m4a1", "fwHamItemDeployPost", 1)
	RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_awp", "fwHamItemDeployPost", 1)
}
 
public plugin_precache()
{
	precache_model("models/vip/v_ak47vip.mdl");
	precache_model("models/vip/v_m4a1vip2.mdl");
	precache_model("models/vip/v_awp.mdl");
}
 
public fwHamItemDeployPost(ent)
{
	static id;
	id = get_pdata_cbase(ent, m_pPlayer, 4);
	
	if(!is_user_alive(id) || !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) return;
	
	switch(cs_get_weapon_id(ent))
	{
		case CSW_M4A1: set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vip/v_m4a1vip2.mdl")
		case CSW_AK47: set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vip/v_ak47vip.mdl")
		case CSW_AWP: set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vip/v_awp.mdl")
	}
}
Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 michal7840

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:334
  • Imię:Michał
Offline

Napisano 15.07.2015 22:50

Witam, posiadam plugin na podmianę modeli dla ak47 i m4a1, próbowałem sam dodać jeszcze AWP do tego pluginu lecz plugin wtedy nie działa. Czy mógłby mi ktoś dodać tą awp do pluginu? Dodam jeszcze że plugin jest zrobiony na flagę "t" ponieważ te modele są tylko dla vipa.

#include <amxmodx>

#include <cstrike>
#include <engine>
 
#define FLAGA ADMIN_LEVEL_H
 
 
public plugin_init(){
register_plugin("Plugin", "0.1", "Eapl")
 
// nasluchiwacze
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1");
}
 
public plugin_precache(){
// Wczytanie modeli broni
 
       precache_model("models/vip/v_ak47vip.mdl");
precache_model("models/vip/v_m4a1vip2.mdl");
 
 
}
 
public CurWeapon(id)
{
 
new weapon = read_data(2);
 
 
 
if(weapon == CSW_AK47 && (get_user_flags(id) & FLAGA))
 
{
 
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_ak47vip.mdl")
 
}
 
if(weapon == CSW_M4A1 && (get_user_flags(id) & FLAGA))
 
{
 
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_m4a1vip2.mdl")
 
}
 
 
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
 

Użytkownik michal7840 edytował ten post 15.07.2015 22:54


#2 ^Szeregowy^

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:238
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 16.07.2015 01:55

 

#include <amxmodx>
 
#include <cstrike>
#include <engine>
 
#define FLAGA ADMIN_LEVEL_H
 
 
public plugin_init(){
register_plugin("Plugin", "0.1", "Eapl")
 
// nasluchiwacze
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1");
}
 
public plugin_precache(){
// Wczytanie modeli broni
 
       precache_model("models/vip/v_ak47vip.mdl");
precache_model("models/vip/v_m4a1vip2.mdl");
precache_model("models/vip/v_awpvip3.mdl");
 
 
}
 
public CurWeapon(id)
{
 
new weapon = read_data(2);
 
 
 
if(weapon == CSW_AK47 && (get_user_flags(id) & FLAGA))
 
{
 
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_ak47vip.mdl")
 
}
 
if(weapon == CSW_M4A1 && (get_user_flags(id) & FLAGA))
 
{
 
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_m4a1vip2.mdl")
 
}
if(weapon == CSW_M4A1 && (get_user_flags(id) & FLAGA))
 
{
 
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_awpvip3.mdl")
 
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
 

ZNAJOMOŚĆ AMXX [%]

JAILBREAK[90%]2cp5bgj.jpg

COD MOD[70%]f5krm.jpg

PAINTBALL[40%]15f3vhc.jpg

ZOMBIE MOD[10%]1zp32m9.jpg

POZOSTAŁE[5%]34fldsg.jpg


#3 michal7840

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:334
  • Imię:Michał
Offline

Napisano 16.07.2015 13:58

 

 

#include <amxmodx>
 
#include <cstrike>
#include <engine>
 
#define FLAGA ADMIN_LEVEL_H
 
 
public plugin_init(){
register_plugin("Plugin", "0.1", "Eapl")
 
// nasluchiwacze
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1");
}
 
public plugin_precache(){
// Wczytanie modeli broni
 
       precache_model("models/vip/v_ak47vip.mdl");
precache_model("models/vip/v_m4a1vip2.mdl");
precache_model("models/vip/v_awpvip3.mdl");
 
 
}
 
public CurWeapon(id)
{
 
new weapon = read_data(2);
 
 
 
if(weapon == CSW_AK47 && (get_user_flags(id) & FLAGA))
 
{
 
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_ak47vip.mdl")
 
}
 
if(weapon == CSW_M4A1 && (get_user_flags(id) & FLAGA))
 
{
 
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_m4a1vip2.mdl")
 
}
if(weapon == CSW_M4A1 && (get_user_flags(id) & FLAGA))
 
{
 
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_awpvip3.mdl")
 
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
 

 

 

Dodałeś dwa razy CSW_M4A1 ale poprawiłem na CSW_AWP, ale i tak nie działa, nawet ak47 i m4a1 które wcześniej działały, teraz nie działają.

Słyszałem że można zrobić ten plugin przy użyciu hamsandwich, ale nie wiem jak.



#4 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 16.07.2015 14:13   Najlepsza odpowiedź

Jak już piszesz kod to wstaw normalnie, bo jak to czytam to mnie trafia...

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include fakemeta
#include hamsandwich

#define m_pPlayer 41

public plugin_init()
{
	register_plugin("Modele", "1.0", "riviT")

	RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_ak47", "fwHamItemDeployPost", 1)
	RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_m4a1", "fwHamItemDeployPost", 1)
	RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_awp", "fwHamItemDeployPost", 1)
}
 
public plugin_precache()
{
	precache_model("models/vip/v_ak47vip.mdl");
	precache_model("models/vip/v_m4a1vip2.mdl");
	precache_model("models/vip/v_awp.mdl");
}
 
public fwHamItemDeployPost(ent)
{
	static id;
	id = get_pdata_cbase(ent, m_pPlayer, 4);
	
	if(!is_user_alive(id) || !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) return;
	
	switch(cs_get_weapon_id(ent))
	{
		case CSW_M4A1: set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vip/v_m4a1vip2.mdl")
		case CSW_AK47: set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vip/v_ak47vip.mdl")
		case CSW_AWP: set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vip/v_awp.mdl")
	}
}

  • +
  • -
  • 2

#5 michal7840

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:334
  • Imię:Michał
Offline

Napisano 16.07.2015 15:17

Dzięki, działa. A jak dodać to tego modele p i w?



#6 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 16.07.2015 15:23

Na przykładzie:

case CSW_M4A1:
{
    set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vip/v_m4a1vip2.mdl")
    set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/vip/p_m4a1vip2.mdl")
}

Pamiętaj, aby sprecachować model jak go używasz!!

 

 

Co do w_ to jest to taki model, który widzimy po wyrzuceniu na ziemię, można to zrobić przez FM_SetModel czy jakoś tak...

 

Ale to dziwnie będzie jak w_ na flage będzie..

 

O, zerknij sb w GHW_Weapon_Replacement, tam może będzie to do zmiany w_


  • +
  • -
  • 0

#7 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 16.07.2015 16:18

Klikajac w te wypowiedz uzyskac odpowiedz na wszystkie nurtujace cie pytania.


  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png


#8 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 16.07.2015 16:59

Tak, tylko, że tam jest to robione przez CurWeapon, a ono się nie wykonuje tylko przy zmianie broni w przeciwieństwie do Ham_Item_Deploy


  • +
  • -
  • 0

#9 michal7840

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:334
  • Imię:Michał
Offline

Napisano 16.07.2015 17:34

Dziękuje, kod TibacK działa :)

 

Można zamknąć.



#10 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 21.07.2015 11:52

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pro
Skiny do CS:GO za SMS, PSC, Przelew - CSGOPaka.com
Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
CSGO Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg