Witam.
Chciałbym żeby klasa miała takie statystyki:
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 10
Opis: Ma 10(+int) obrażeń z MP5
Bronie: MP5,USP,Glock-18
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 15.07.2015 07:23
Witam.
Chciałbym żeby klasa miała takie statystyki:
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 10
Opis: Ma 10(+int) obrażeń z MP5
Bronie: MP5,USP,Glock-18
Napisano 15.07.2015 11:54
Proszę.
Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------
Napisano 15.07.2015 15:38
Trzymaj dobry, bo kolega na górze znowu o czymś zapomniał
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Amadeusz (Premium)"; new const opis[] = "Ma 10(+int) obrazen z MP5."; new const bronie = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_MP5NAVY); new const zdrowie = 20; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 20; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Alelluja"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "DmG"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A)) // teraz jest na flage m, a jak chcesz na flage a czyli immunitet to zamien ADMIN_LEVEL_A na ADMIN_IMMUNITY { client_print(id, print_chat, "[Amadeusz (Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_distabled(id) ma_klase[id] = false; public DmG(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.2, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Napisano 15.07.2015 18:24
Trzymaj dobry, bo kolega na górze znowu o czymś zapomniał
![]()
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Amadeusz (Premium)"; new const opis[] = "Ma 10(+int) obrazen z MP5."; new const bronie = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_MP5NAVY); new const zdrowie = 20; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 20; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Alelluja"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "DmG"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A)) // teraz jest na flage m, a jak chcesz na flage a czyli immunitet to zamien ADMIN_LEVEL_A na ADMIN_IMMUNITY { client_print(id, print_chat, "[Amadeusz (Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_distabled(id) ma_klase[id] = false; public DmG(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.2, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Błąd przy próbie kompilacji
Napisano 15.07.2015 20:11
Użytkownik protypek edytował ten post 15.07.2015 20:12
Napisano 15.07.2015 20:43
Zamień to:
public
cod_class_distabled(id)
ma_klase[id] = false;
Na
public cod_class_distabled(id){
ma_klase[id] = false;}
Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------
Napisano 16.07.2015 05:28
Kompilowałem na Amxx i nawet jak to zamienilem co napisal Alleluja to i tak sie nie kompiluje u mnie.
Zobaczcie sami moze ja cos zle podmienilem bo zielony jestem w te sprawy.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Amadeusz (Premium)";
new const opis[] = "Ma 10(+int) obrazen z MP5.";
new const bronie = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_MP5NAVY);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Alelluja");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "DmG");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A)) // teraz jest na flage m, a jak chcesz na flage a czyli immunitet to zamien ADMIN_LEVEL_A na ADMIN_IMMUNITY
{
client_print(id, print_chat, "[Amadeusz (Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_distabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public DmG(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Użytkownik SabberZ edytował ten post 16.07.2015 05:30
Napisano 16.07.2015 09:53
Masz
Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------
Napisano 16.07.2015 13:25
Masz
Nie zmienia to postaci żeby jak masz:
public cod_class_distabled(id) ma_klase[id] = false;
albo
public cod_class_distabled(id) { ma_klase[id] = false; }
Mi się normalnie kompiluję z pierwszą opcją.
Napisano 16.07.2015 13:58
To:
public cod_class_distabled(id) { ma_klase[id] = false; }
a to:
public cod_class_distabled(id) ma_klase[id] = false;
To to samo XDDDDDDDD
Przyjrzyj się tu:
public cod_class_distabled(id)
a dokładniej tu:
cod_class_distabled(id)
a tak bardzo dokładnie to tu:
distabled
Wyrzuć stamtąd literkę "t" i po sprawie...
Napisano 16.07.2015 15:00
A i tak chyba nikt nie zauważył istotnego błędu:
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
obrażenie zwiększone będą dla AK47 nie dla MP5NAVY
Napisano 16.07.2015 15:26
Tsaaa, jasne, a zwiększone dmg będą powodować czaszkę zamiast ikonki bronii...
public DmG(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET) { SetHamParamFloat(4, damage+(cod_get_user_intelligence(id, 1, 1, 1)*0.2)) return HAM_HANDLED } return HAM_IGNORED; }
To będzie poprawnie, tylko nie wiem czy nie ma literówek, ale to łatwo poprawić.
Napisano 17.07.2015 00:03
Tsaaa, jasne, a zwiększone dmg będą powodować czaszkę zamiast ikonki bronii...
public DmG(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET) { SetHamParamFloat(4, damage+(cod_get_user_intelligence(id, 1, 1, 1)*0.2)) return HAM_HANDLED } return HAM_IGNORED; }To będzie poprawnie, tylko nie wiem czy nie ma literówek, ale to łatwo poprawić.
ps. czemu:
get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47
?
ps.2.
SetHamParamFloat(4, damage+(cod_get_user_intelligence(id, 1, 1, 1)*0.2))
spójrz na opis.
Napisano 17.07.2015 07:30
Ajć, wziąłem stary kod...
To czemu ktoś w int dał mnożnik 0.2? oO
public DmG(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET) { SetHamParamFloat(4, damage+cod_get_user_intelligence(id, 1, 1, 1) return HAM_HANDLED } return HAM_IGNORED; }
My się tu poprawiamy, a autor nic
Napisano 17.07.2015 10:35
To czemu ktoś w int dał mnożnik 0.2? oO
Mnożnik mogłeś zostawić, chodziło mi o brak 10 DMG:)
Przy użyciu cod_inflict_damage pokazuje broń z której zabito, nie ma czaszki - bynajmniej u mnie
Napisano 17.07.2015 11:01
Czaszka bedzie gdy strzelisz do gracza ktory ma 20hp, broń zabierze mu np. 15, a dodatkowe dmg zrobi reszte
public DmG(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET) { SetHamParamFloat(4, damage+10+cod_get_user_intelligence(idattacker, 1, 1, 1)) return HAM_HANDLED } return HAM_IGNORED; }
Sprawdź to... Chyba ostateczna wersja
Napisano 17.07.2015 11:40
Czaszka bedzie gdy strzelisz do gracza ktory ma 20hp, broń zabierze mu np. 15, a dodatkowe dmg zrobi reszte
public DmG(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET) { SetHamParamFloat(4, damage+10+cod_get_user_intelligence(id, 1, 1, 1) return HAM_HANDLED } return HAM_IGNORED; }Sprawdź to... Chyba ostateczna wersja
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
codclass_amadeusz.sma(1) : error 013: no entry point (no public functions)
1 Error.
Could not locate output file codclass_amadeusz.amxx (compile failed).
Coś takiego nie czaje o co biega
Napisano 17.07.2015 17:45
Napisano 17.07.2015 19:40
Ten kod do podałem masz podmienić, a nie skonpilować go
ale zeby miec plik amxx to trzeba cale sma skompilowac a to co dales podmienilem i ten blad przy kompilacji byl
Napisano 17.07.2015 19:45 Najlepsza odpowiedź
Sprawdz oO
Klasa
Klasa wampirNapisany przez Rafii, 16.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych