Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Kiedy klasa ma sg550 serwer dostaje crasha, nie działające dmg od inta w klasach.

cmod cs:go

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Lucjan

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:12
  • Imię:Seweryn
  • Lokalizacja:Żywiec
Offline

Napisano 09.07.2015 12:27

Kiedy dodam na serwer klasę która ma sg550 i ktoś ja wybierze z miejsca wywala serwer. 

przykładowy kod klasy w załączniku.

Kolejnym problemem jest niedziałający dodatkowy dmg od inta w klasach choć w perkach on działa to w klasach nie dodaje. 

Przykładowy kod klasy w załączniku. Korzystam z tego silnika: http://amxx.pl/topic...własny-mod-rpg/

Załączone pliki

  • Załączony plik  sg550.sp   740 bajtów  66 Ilość pobrań
  • Załączony plik  dmgodint.sp   1,77 KB  66 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 0

#2 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 09.07.2015 13:17

W CS:GO nie ma sg550 :mur:  lecz jest sg556. Dlatego crashuje. Co do obrazen, zamien:

if(active[attacker])
{
	decl String:sWeapon[32];
	GetClientWeapon(attacker, sWeapon, sizeof(sWeapon));
	if(StrEqual(sWeapon, "weapon_ssg08"))
	{
		damage += (float(Cmod_GetINT(attacker))/2);
		return Plugin_Changed;
	}
}

return Plugin_Continue;

Na

if(active[attacker])
{
	decl String:sWeapon[32];
	GetClientWeapon(attacker, sWeapon, sizeof(sWeapon));
	if(StrEqual(sWeapon, "weapon_ssg08"))
		damage += (float(Cmod_GetINT(attacker))/2);
}

return Plugin_Changed;

To beda dzialac prawidlowo.


  • +
  • -
  • 1

b35020692_qesnxqa.png


#3 Lucjan

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:12
  • Imię:Seweryn
  • Lokalizacja:Żywiec
Offline

Napisano 09.07.2015 14:57

Ok dzięki za sg ale dmg od inta nadal nie działa...


  • +
  • -
  • 0

#4 plx211

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 231
Wszechwidzący

  • Postów:397
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.07.2015 20:23

zamien:

if(active[attacker])
{
	decl String:sWeapon[32];
	GetClientWeapon(attacker, sWeapon, sizeof(sWeapon));
	if(StrEqual(sWeapon, "weapon_ssg08"))
	{
		damage += (float(Cmod_GetINT(attacker))/2);
		return Plugin_Changed;
	}
}

return Plugin_Continue;

na:

if(active[attacker])
{
	decl String:sWeapon[32];
	GetClientWeapon(attacker, sWeapon, sizeof(sWeapon));
	if(StrEqual(sWeapon, "weapon_ssg08"))
	{
		damage += float(Cmod_GetINT(attacker))*0.2;
		return Plugin_Changed;
	}
}

return Plugin_Continue;

  • +
  • -
  • 1

#5 Lucjan

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:12
  • Imię:Seweryn
  • Lokalizacja:Żywiec
Offline

Napisano 09.07.2015 22:15

Ten dmg nadal nie działa... Może ktoś ma jeszcze jakieś sugestie? 


  • +
  • -
  • 0

#6 plx211

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 231
Wszechwidzący

  • Postów:397
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.07.2015 22:56

Podaj wynik po 3/4 strzalach:

if(active[attacker])
{
	decl String:sWeapon[32];
	GetClientWeapon(attacker, sWeapon, sizeof(sWeapon));
	if(StrEqual(sWeapon, "weapon_ssg08"))
	{
PrintToChat(attacker, "1) %f", damage);
		damage += float(Cmod_GetINT(attacker))*0.2;
PrintToChat(attacker, "2) %f", damage);		return Plugin_Changed;
	}
}

return Plugin_Continue;

  • +
  • -
  • 0

#7 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 10.07.2015 12:44

Nie wiem jak w najnowszej wersji cmoda, ale w tej której ja używam forwardy aktywacji i dezaktywacji klasy mają nazwy:

 

public Cmod_OnClassEnabled(client, classID:id)
{
active[id] = true;
}


public Cmod_OnClassDisabled(client, classID:id)
{
active[id] = false;
}

 


  • +
  • -
  • 1

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#8 Lucjan

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:12
  • Imię:Seweryn
  • Lokalizacja:Żywiec
Offline

Napisano 12.07.2015 00:10

Zwiększywszy atrybut inta do 100 i oto efekt:

83 101  84  106


Użytkownik Lucjan edytował ten post 12.07.2015 00:11

  • +
  • -
  • 0

#9 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 15.07.2015 20:27

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych