Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 04.07.2015 23:54
Inteligencja: 0
Zdrowie: 100
Wytrzymałość: 50
Kondycja: 50
Bronie: ak47, famas, deagle, hegrenade, smokegrenade
Opis: wytrzymały, 5 skoków, 70 widzialny, 1/8 na wyrzucenie broni przeciwnika
#2
Napisano 07.07.2015 19:35
#3
Napisano 07.07.2015 20:07
Nie wiedziałem jaka flaga więc ustawiłem "ADMIN_LEVEL_H" czyli "t"
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
new const nazwa[] = "[MEGA PREMIUM] Triner";
new const opis[] = "wytrzymały, 5 skoków, 70 widzialny, 1/8 na wyrzucenie broni przeciwnika ";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 100;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 50;
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[[MEGA PREMIUM] Triner] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 70);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 5;
return FMRES_IGNORED;
}
public Damage_Wyrzucenie(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);
if(!is_user_alive(idattacker))
return;
if(!ma_klase[idattacker])
return;
if(random_num(1, 8) != 1)
return;
client_cmd(id, "drop");
}
Użytkownik XXL edytował ten post 07.07.2015 20:08
#4
Napisano 07.07.2015 20:45
@up: przecież napisał, że flaga n ;d
Zamień ADMIN_LEVEL_H na ADMIN_LEVEL_B i będziesz miał na flage n
#5
Napisano 07.07.2015 20:53
Ja dalej nie widzę gdzie jest napisane jaka flaga..
#6
Napisano 07.07.2015 20:59
W temacie proszę-o-klasę-mega-premium-triner-flaga-n
Masz poprawione od XXL
Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------
#7
Napisano 07.07.2015 21:44
#8
Napisano 07.07.2015 22:06
masz
Załączone pliki
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa
Klasa
Klasa wampirNapisany przez Rafii, 16.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 |
|
|
|||
![]() |
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 |
|
|
||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023 |
|
|
|||
![]() |
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod







codclass_TrinerMP.amxx







