Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[Prośba]Napisanie prostego pluginu na dodawanie itemów po czasie.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 sk0czek

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:29
Offline

Napisano 04.07.2015 13:41

Witam, zwracam się z prośba do użytkowników potrafiących napisać prosty plugin. Miałby on polegać na tym iż od wejścia na serwer po 10 sekundach gracz dostanie:

1 granat oślepiający i 1 granat dymny, i aby ten plugin był na flage np. flage M.

 

Bardzo proszę o pomoc i dziekuje temu który pomoze :) W nagrode daje reputacje.


  • +
  • -
  • 0

#2 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 04.07.2015 13:57

Tak na szybko

#include <amxmodx>
#include <fun>

public plugin_init()
{
	register_plugin("Dodatkowe Granaty", "1.0", "Linux`");
}
public client_authorized(id)
{
	if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A)
		set_task(10.0, "DajGranaty", id);
}
public DajGranaty(id)
{
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}

  • +
  • -
  • 1

b35020692_qesnxqa.png


#3 sk0czek

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:29
Offline

Napisano 04.07.2015 14:02

Dzięki wielkie! A można dodać żeby dawało to tylko graczom TT?


  • +
  • -
  • 0

#4 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 04.07.2015 14:10

Tak

#include <amxmodx>
#include <fun>

public plugin_init()
{
	register_plugin("Dodatkowe Granaty", "1.0", "Linux`");
}
public client_authorized(id)
{
	if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A)
		set_task(10.0, "DajGranaty", id);
}
public DajGranaty(id)
{
	if(is_user_alive(id) && get_user_team(id) == 1)
	{
		give_item(id, "weapon_flashbang");
		give_item(id, "weapon_smokegrenade");
	}
}

  • +
  • -
  • 1

b35020692_qesnxqa.png


#5 sk0czek

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:29
Offline

Napisano 04.07.2015 14:12

Ah kurcze teraz testuje i widzę, że dodaje tylko w 1 rundzie. Da rade jeszcze ogarnąć żeby dostawał w każdej rundzie TT? Jeszcze raz dzieks :)


  • +
  • -
  • 0

#6 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 04.07.2015 14:19

Edit:

 

Hmm jak ci tak bardzo zalezy by dawalo po tych 10 sekundach to zobacz teraz

#include <amxmodx>
#include <fun>

public plugin_init()
{
	register_plugin("Dodatkowe Granaty", "1.0", "Linux`");
	register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
}
public client_authorized(id)
{
	if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A)
		set_task(10.0, "DajGranaty", id);
}
public NowaRunda(id)
{
	if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A)
		set_task(10.0, "DajGranaty", id);
}
public DajGranaty(id)
{
	if(is_user_alive(id) && get_user_team(id) == 1)
	{
		give_item(id, "weapon_flashbang");
		give_item(id, "weapon_smokegrenade");
	}
}

A na przyszlosc, musisz pisac dokladniej o co chodzi bo tak to taka zabawa w kotka i myszke :)


  • +
  • -
  • 1

b35020692_qesnxqa.png


#7 sk0czek

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:29
Offline

Napisano 04.07.2015 14:27

Teraz nie dodaje w ogóle granatów :? Ani po 10 sekundach ani po odrodzeniu. Chodzi o to aby dostawał po 10 sekundach w każdej rundzie będąc w TT i mając tą flage. Sory za zamieszanie.


Użytkownik sk0czek edytował ten post 04.07.2015 14:27

  • +
  • -
  • 0

#8 sk0czek

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:29
Offline

Napisano 04.07.2015 14:46

Niestety, nadal dodaje granaty tylko w rundzie pierwszej po dołączeniu na serwer :(


  • +
  • -
  • 0

#9 klqs99

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:93
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 04.07.2015 17:33

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fun>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "klqs"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
}

public round_start(id){
	if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A){
		set_task(10.0, "Granaty", id);
	}
	
}
public Granaty(id){
	if(is_user_alive(id) && get_user_team(id) == 1){
		give_item(id, "weapon_flashbang");
		give_item(id, "weapon_smokegrenade");
	}
}

Mój pierwszy plugin  :P Nie testowałem.

 


Użytkownik klqs99 edytował ten post 04.07.2015 17:37

  • +
  • -
  • 0

#10 skorpius

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:322
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Dębica
Offline

Napisano 04.07.2015 18:31

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fun>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "klqs"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
}

public round_start(id){
	if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A){
		set_task(10.0, "Granaty", id);
	}
	
}
public Granaty(id){
	if(is_user_alive(id) && get_user_team(id) == 1){
		give_item(id, "weapon_flashbang");
		give_item(id, "weapon_smokegrenade");
	}
}
Mój pierwszy plugin :P Nie testowałem.
Hahaheh to że dałeś Public z nazwą round_start nic ci nie da.

Nie dodałeś event;U który by uchwycić runde. Moim zdaniem JEŚLI zadziała to tak samo jak te wyżej tzn wejście na serwer, w co wątpię gdyż nie na tu plugin_init

Użytkownik skorpius edytował ten post 04.07.2015 18:33

  • +
  • -
  • 1

4680134.png


#11 klqs99

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:93
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 04.07.2015 18:36

skorpius, dzięki za porade :P

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fun>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "klqs"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start");
}

public Poczatek_Rundy(id){
	if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A){
		set_task(10.0, "Granaty", id);
	}
	
}
public Granaty(id){
	if(is_user_alive(id) && get_user_team(id) == 1){
		give_item(id, "weapon_flashbang");
		give_item(id, "weapon_smokegrenade");
	}
}

To powinno działać, także nie testowane :P


Użytkownik klqs99 edytował ten post 04.07.2015 18:43

  • +
  • -
  • 1

#12 sk0czek

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:29
Offline

Napisano 05.07.2015 09:55

Nie działa, nie dodaje granatów. Ani po wejsciu na serwer ani w innych rundach :(((


  • +
  • -
  • 0

#13 WeBsteR

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:297
  • Imię:dawid
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 05.07.2015 10:36

Łap coś po mojemu ;):

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

public plugin_init()
{
    register_plugin("Granaty","1.0","Webster");
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "respawn", 1);
}
    
public respawn(id)
{
    if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A)
    {
        set_task(10.0,"gift",id)
    }
}

public client_authorized(id)
{
    if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A)
    {
        set_task(10.0,"gift",id)
    }
}

public gift(id)
{
    for(new id=0;id<33;id++)
    {
        if(is_user_alive(id) && get_user_team(id) == 1)
        {
            give_item(id,"weapon_flashbang")
            give_item(id,"weapon_smokegrenade")
        }
    }
}


Użytkownik WeBsteR edytował ten post 05.07.2015 10:39

  • +
  • -
  • 2
Zabijaka Gryps to mój autorytet!

#14 sk0czek

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:29
Offline

Napisano 05.07.2015 11:08

Wersja od Ciebie Webster dziala tak jak dzialac powinna :) dzięki :)


  • +
  • -
  • 0

#15 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 05.07.2015 11:14

 

Łap coś po mojemu ;):

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

public plugin_init()
{
    register_plugin("Granaty","1.0","Webster");
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "respawn", 1);
}
    
public respawn(id)
{
    if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A)
    {
        set_task(10.0,"gift",id)
    }
}

public client_authorized(id)
{
    if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A)
    {
        set_task(10.0,"gift",id)
    }
}

public gift(id)
{
    for(new id=0;id<33;id++)
    {
        if(is_user_alive(id) && get_user_team(id) == 1)
        {
            give_item(id,"weapon_flashbang")
            give_item(id,"weapon_smokegrenade")
        }
    }
}

 

Moje tez dziala tylko autor twierdzi, ze nie :D. Moge wiedziec na co ta petla? Skoro odrodzenie wykonuje sie u wszystkich graczy a autoryzacja klienta jest na biezaco. Teraz z tego co widze bedzie dawac wszystkim ktorzy zyja i sa w tt, ale tylko gdy jest ktos z flaga na serwerze. Fiu fiu..


  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png


#16 WeBsteR

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:297
  • Imię:dawid
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 05.07.2015 11:19

 

 

Łap coś po mojemu ;):

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

public plugin_init()
{
    register_plugin("Granaty","1.0","Webster");
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "respawn", 1);
}
    
public respawn(id)
{
    if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A)
    {
        set_task(10.0,"gift",id)
    }
}

public client_authorized(id)
{
    if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A)
    {
        set_task(10.0,"gift",id)
    }
}

public gift(id)
{
    for(new id=0;id<33;id++)
    {
        if(is_user_alive(id) && get_user_team(id) == 1)
        {
            give_item(id,"weapon_flashbang")
            give_item(id,"weapon_smokegrenade")
        }
    }
}

 

Moje tez dziala tylko autor twierdzi, ze nie :D. Moge wiedziec na co ta petla? Skoro odrodzenie wykonuje sie u wszystkich graczy a autoryzacja klienta jest na biezaco. Teraz z tego co widze bedzie dawac wszystkim ktorzy zyja i sa w tt, ale tylko gdy jest ktos z flaga na serwerze. Fiu fiu..

 

Ma pierwszy rzut oka twoje też powinno działać bardzo dobrze, lecz autor twierdzi, że nie działa, więc chciałem coś dodać od siebie, nw jakoś tak mi przyszło do głowy by zrobić pętle :) lecz to co mówisz jest prawdą.

To już powinno dobrze działać:

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

public plugin_init()
{
    register_plugin("Granaty","1.0","Webster");
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "respawn", 1);
}
    
public respawn(id)
{
    if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A)
    {
        set_task(10.0,"gift",id)
    }
}

public client_authorized(id)
{
    if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A)
    {
        set_task(10.0,"gift",id)
    }
}

public gift(id)
{
        if(is_user_alive(id) && get_user_team(id) == 1)
        {
            give_item(id,"weapon_flashbang")
            give_item(id,"weapon_smokegrenade")
        }
}

Użytkownik WeBsteR edytował ten post 05.07.2015 11:26

  • +
  • -
  • 0
Zabijaka Gryps to mój autorytet!

#17 sk0czek

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:29
Offline

Napisano 05.07.2015 11:24

No to pięknie :( Działa tylko na mnie bo nie mam innej mozliwości sprawdzenia. Czyli która wersja będzie działać poprawnie? Bo od Ciebie Linux ta wersja:

 

 

#include <amxmodx>
#include <fun>

public plugin_init()
{
    register_plugin("Dodatkowe Granaty", "1.0", "Linux`");
    register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
}
public client_authorized(id)
{
    if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A)
        set_task(10.0, "DajGranaty", id);
}
public NowaRunda(id)
{
    if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A)
        set_task(10.0, "DajGranaty", id);
}
public DajGranaty(id)
{
    if(is_user_alive(id) && get_user_team(id) == 1)
    {
        give_item(id, "weapon_flashbang");
        give_item(id, "weapon_smokegrenade");
    }
}

 

Nie dodaje granatów w żadnej rundzie ani na początku.


  • +
  • -
  • 0

#18 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 05.07.2015 11:39

Moje powinno dzialac ale skoro twierdzisz, ze nie dziala to sprzeczac sie nie będę :). To tez bedzie poprawne

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

public plugin_init()
{
    register_plugin("Granaty","1.0","Webster");
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "respawn", 1);
}
    
public respawn(id)
{
    if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A)
    {
        set_task(10.0,"gift",id)
    }
}

public client_authorized(id)
{
    if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A)
    {
        set_task(10.0,"gift",id)
    }
}

public gift(id)
{
        if(is_user_alive(id) && get_user_team(id) == 1)
        {
            give_item(id,"weapon_flashbang")
            give_item(id,"weapon_smokegrenade")
        }
}

  • +
  • -
  • 1

b35020692_qesnxqa.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych