Witam, bawiąc się ostatnio broniami znalazłem dwa kody... z Cod Moda
Jeden usuwa rozrzut, a drugi go zmniejsza...
new const perk_desc[] = "Usuwa rorzut broni"; public plugin_init() { register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink"); register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1) } public PreThink(id) { if(ma_perk[id]) set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0}) } public UpdateClientData(id, sw, cd_handle) { if(ma_perk[id]) set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0}) }
new const perk_desc[] = "Zmniejsza rorzut broni"; public plugin_init() { register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart"); } public CmdStart(id, uc_handle) { if(get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_ATTACK) { new Float:punchangle[3] pev(id, pev_punchangle, punchangle) for(new i=0; i<3;i++) punchangle[i]*=0.9; set_pev(id, pev_punchangle, punchangle) } }
(zostawiłem najpotrzebniejsze rzeczy, reszta to cod modowy syf)
Który sposób wpływania na rozrzut jest lepszy?
Wiem, że jeden kod usuwa, a drugi zmniejsza rozrzut, ale dlaczego ktoś nie zrobił np. usuwania rozrzutu w CmdStart lub zmniejszania w prethinku i updateclientdata?
Proszę o rozjaśnienie...