Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[KOSZ] Problem z pluginem team win and lose sound


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 vBombatczSteam

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:15
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 28.06.2015 21:02

Witam mam problem wgrałem plugin o nazwie team win and lose sound na mój serwer. Oraz wgrałem piosenki do folderu wskazanego w pluginie .  Zresetowałem serwer i wszedłem na niego . Wgrywały mi się muzyki z serwer tak jak powinno byc . Ale gdy wygrałem rundę lub przegrałem to nic nie leci nie wiem co się dzieje. Łapcie moje sma :

 

 

 

 

 

 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Kazalu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "EndMapPlaySound"

new Players[ 32 ];
new playerCount, i, player, CTscore, Tscore;

new string[ 32 ];

new Float:flGameTime, Float:flOldTerGameTime;

public plugin_precache()
{
precache_sound( "sound/WinSound.wav" );
precache_sound( "sound/LoseSound.wav" );
}

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

set_task( 2.0, "PlaySound", 0, "0", 100, "d" );

register_event("SendAudio", "EndOfRound", "a");
}

public PlaySound()
{
get_players( Players, playerCount, "c" );
for (i=1; i<=playerCount; i++)
{
player = Players[ i ];

if( Tscore > CTscore )
{
if( cs_get_user_team( player ) == CS_TEAM_T )
client_cmd( player, "spk %s", "sound/WinSound.wav" );
else if( cs_get_user_team( player ) == CS_TEAM_CT )
client_cmd( player, "spk %s", "sound/LoseSound.wav" );
}
else if( CTscore > Tscore )
{
if( cs_get_user_team( player ) == CS_TEAM_CT )
client_cmd( player, "spk %s", "sound/WinSound.wav" );
else if( cs_get_user_team( player ) == CS_TEAM_T )
client_cmd( player, "spk %s", "sound/LoseSound.wav" );
}
else if( Tscore == CTscore )
client_cmd( player, "spk %s", "sound/WinSound.wav" );
}
}

public EndOfRound()
{
read_data( 2, string, 31 );

flGameTime = get_gametime();

if( flGameTime > flOldTerGameTime )
{
flOldTerGameTime = flGameTime;

if( equali( string, "%!MRAD_terwin" ) )
Tscore++;
else if( equali( string, "%!MRAD_ctwin" ) )
CTscore++;
}
}

 

 

Za pomoc oferuje + na forum .


  • +
  • -
  • 0

#2 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 29.06.2015 05:13

Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią.
Napisz ponownie temat nazywając go tak, aby każdy wiedział o co chodzi.

Jednoznacznie określ problematykę tematu, wyróżniając go spośród reszty.
Nie dodawaj zbędnych informacji, znaków, ani emotikon w nazwie tematu.

Ten temat w ciągu 24 godzin zostanie przeniesiony do kosza.
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych