Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Łapanie, gdy gracz wystrzelił ostatni pocisk z magazynku (nie PlayEmptySound)


Najlepsza odpowiedź Asiap, 22.06.2015 21:18

event AmmoX ??

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 22.06.2015 20:51

Witam,

Jak złapać ten moment, gdy gracz wystrzeliwuje ostatni pocisk i ma w hud ammo: 0/35 (druga liczba przykladowa)

 

Chodzi o to aby magazynek był pusty...

Umiem złapać próbę wystrzału, gdy nie ma ammo (PlayEmptySound), ale z tym nie mam pomysłu.

 

Monitorowanie ammo gracza? Ham_Item_Reload? Cokolwiek?


  • +
  • -
  • 0

#2 Asiap

    Wszechpomocny

  • Girl

Reputacja: 171
Profesjonalista

  • Postów:323
  • Lokalizacja:Kętrzyn
Offline

Napisano 22.06.2015 21:18   Najlepsza odpowiedź

event AmmoX ??


  • +
  • -
  • 1

#3 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 22.06.2015 21:37

Nie da się sprawdzić jakimś eventem ile ma się naboi? Nie można sprawdzić po strzale czy jest 0? Jeśli nie, można sprawdzać, czy ma się 1 nabój - wówczas kolejny strzał będzie równoznaczny z pustym magazynkiem. Trzeba jednak wziąć pod uwagę możliwość zmiany broni, bądź przeładowania, czy opuszczenia broni.

Kombinuj


  • +
  • -
  • 1

#4 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 23.06.2015 14:07

Kombinuj... Myślisz, że nie sprawdzałem?

AmmoX sprawdzę jeszcze i dam znać


Wątek zakładam tylko w ostateczności
  • +
  • -
  • 0

#5 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 23.06.2015 16:18

register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1", "3=0")
register_event("AmmoX", "AmmoX", "be", "2=0")

Działa, aż miło, dzięki Asiap, Magnet -  gdy wspomniałeś o zmianie broni to przypomniało mi się, że CurWeapon ma parametr do ammo :DDDD


MAGNET (23.06.2015 19:26):
o to mi się rozchodziło ;)

  • +
  • -
  • 0

#6 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 23.06.2015 19:26

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych