Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Jak sprawdzić, czy gracz zmienił broń

zmiana broni curweapon

Najlepsza odpowiedź Asiap, 22.06.2015 07:47

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

public plugin_init() {
	new szName[24];
	for(new i = 1; i <= 30; i++)
	{
		if(i == 2 || !get_weaponname(i, szName, 23))
		{
			continue;
		}

		RegisterHam(Ham_Item_Deploy, szName, "ItemDeploy", 1);
	}
}

public ItemDeploy(ent) {
	new id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4);
	new szWeapon[24];

	if(!get_weaponname(get_pdata_int(get_pdata_cbase(id, 373), 43, 4), szWeapon, 23))
	{
		return;
	}

	client_print(id, print_chat, "Wyciagnales bron ^"%s^"", szWeapon);
}
Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jcr

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:69
  • Lokalizacja:Wroclaw
Offline

Napisano 21.06.2015 20:39

Witam, orientuje się ktoś, jak zrobić, żeby wykonał się kod gdy gracz zmieni bron?

Mam coś takiego:

...
public plugin_init()
{
    ...
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
    register_event("CurWeapon", "event_curweapon", "be", "1=1");
    ...
}
...
public event_curweapon(id)
{
        if(is_user_alive(id))
        ColorChat(id, RED, "[DEBUG]^x04 ZMIANA BRONI");
        return PLUGIN_CONTINUE;
}
...

Teooretycznie, gdy gracz zmieni broń, powinna mu się wyświetlić wiadomość [DEBUG] ZMIANA BRONI

ale niestety tak się nie dzieje.

Czy mogę liczyć na waszą pomoc?


Użytkownik Jcr edytował ten post 21.06.2015 20:41

  • +
  • -
  • 0

#2 Asiap

    Wszechpomocny

  • Girl

Reputacja: 171
Profesjonalista

  • Postów:323
  • Lokalizacja:Kętrzyn
Offline

Napisano 22.06.2015 07:47   Najlepsza odpowiedź

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

public plugin_init() {
	new szName[24];
	for(new i = 1; i <= 30; i++)
	{
		if(i == 2 || !get_weaponname(i, szName, 23))
		{
			continue;
		}

		RegisterHam(Ham_Item_Deploy, szName, "ItemDeploy", 1);
	}
}

public ItemDeploy(ent) {
	new id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4);
	new szWeapon[24];

	if(!get_weaponname(get_pdata_int(get_pdata_cbase(id, 373), 43, 4), szWeapon, 23))
	{
		return;
	}

	client_print(id, print_chat, "Wyciagnales bron ^"%s^"", szWeapon);
}

  • +
  • -
  • 1

#3 Jcr

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:69
  • Lokalizacja:Wroclaw
Offline

Napisano 22.06.2015 15:46

Dziękuję ślicznie, działa jak należy :)

temat można zamknąć


  • +
  • -
  • 0

#4 Jcr

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:69
  • Lokalizacja:Wroclaw
Offline

Napisano 22.06.2015 16:39

mam jeszcze taki problem, że nawet jak zrobie coś takiego:

public ItemDeploy(ent)
{
    new id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4);
    new szWeapon[24];

    if(!get_weaponname(get_pdata_int(get_pdata_cbase(id, 373), 43, 4), szWeapon, 23))
    {
        return;
    }
    set_user_maxspeed(id, 80.0);
    ColorChat(id, RED, "[DEBUG]^x04 ZMIANA BRONI");
}

To wiadomość ZMIANA BRONI się wyświetla, a prędkośc gracza już się nie zmienia :/

 


  • +
  • -
  • 0

#5 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 22.06.2015 18:11

Do prędkości użyj Ham_CS_ResetPlayerMaxSpeed...

 

Poczytaj w dziale tutoriale poradnik by BlackPerfum


  • +
  • -
  • 0

#6 Jcr

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:69
  • Lokalizacja:Wroclaw
Offline

Napisano 22.06.2015 22:10

Widziałem już ten poradnik pare razy, ale cięzko mi to jakoś zaimplementować, musze sobie do tego przysiąść i się skupić :P


  • +
  • -
  • 0

#7 Jcr

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:69
  • Lokalizacja:Wroclaw
Offline

Napisano 23.06.2015 19:35

Ok, zrobiłem sobie to metodą ( http://amxx.pl/topic...ędkości-gracza/) ale użytkownika ASIAP też było okej

Można zamknąć


  • +
  • -
  • 0

#8 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 23.06.2015 19:35

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: zmiana broni, curweapon

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych