Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] blokada dodawania HP za zabójstwo VIPA dla perku xy

cod nowy

Najlepsza odpowiedź Linux', 22.06.2015 09:36

 

public DeathMsgVip(kid,vid,hs)
{
if(cod_get_user_perk(kid) == cod_get_perkid("xy"))
{
set_user_health(kid, min(get_user_health(kid)+(hs?10:5),300));
}
}
 
w taki sposób nadal dodaje hp na tym perku 

 

 

== zmien na !=. W ten sposob jak to zrobiles, bedzie wykonywac funkcje tylko gdy gracz posiada wybrany perk. W nowych codach dawno nie grzebalem ale chyba wydaje mi sie, ze wystarczy to zrobic tak cod_get_user_perk(kid) != NazwaItemu

Przejdź do postu


4 odpowiedzi w tym temacie

#1 tytusek

    Guru

  • Power User

Reputacja: 158
Profesjonalista

  • Postów:711
Offline

Napisano 21.06.2015 14:39

Witam chce w VIPie zablokować hp za zabójstwo dla graczy posiadających perk xy 

 

public DeathMsgVip(kid,vid,hs){

set_user_health(kid, min(get_user_health(kid)+(hs?10:5),300));
}
 
urywek kodu z vipa więcej chyba nie potrzeba 

  • +
  • -
  • 0

#2 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 495
Wszechobecny

  • Postów:1444
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 22.06.2015 08:07

public DeathMsgVip(kid,vid,hs)
{
if(perk_gracza[kid]!= xy)
set_user_health(kid, min(get_user_health(kid)+(hs?10:5),300));

}


Bedzie dodawac zdrowie tylko gdy gracz nie posiada perku xy (perk_gracza zmienic na natyw z nowego coda, pisane z pamieci).


  • +
  • -
  • 1

#3 tytusek

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 158
Profesjonalista

  • Postów:711
Offline

Napisano 22.06.2015 09:15

public DeathMsgVip(kid,vid,hs)
{
if(cod_get_user_perk(kid) == cod_get_perkid("xy"))
{
set_user_health(kid, min(get_user_health(kid)+(hs?10:5),300));
}
}
 
w taki sposób nadal dodaje hp na tym perku 

  • +
  • -
  • 0

#4 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 495
Wszechobecny

  • Postów:1444
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 22.06.2015 09:36   Najlepsza odpowiedź

 

public DeathMsgVip(kid,vid,hs)
{
if(cod_get_user_perk(kid) == cod_get_perkid("xy"))
{
set_user_health(kid, min(get_user_health(kid)+(hs?10:5),300));
}
}
 
w taki sposób nadal dodaje hp na tym perku 

 

 

== zmien na !=. W ten sposob jak to zrobiles, bedzie wykonywac funkcje tylko gdy gracz posiada wybrany perk. W nowych codach dawno nie grzebalem ale chyba wydaje mi sie, ze wystarczy to zrobic tak cod_get_user_perk(kid) != NazwaItemu


  • +
  • -
  • 1

#5 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 633
Wszechmogący

  • Postów:1512
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 23.06.2015 19:48

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0


Wróć do Pytania



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

CS 1.6 Non Steam Download, Pobierz CS - BoostProject.pl