Witam, próbowałem przerobić umiejętność szybkostrzelność tak żeby nie obejmowała kosy, awp, scouta. Ale nie dałem rady.
Proszę o pomoc.
Oczywiście daje +.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 07.06.2015 13:40
Witam, próbowałem przerobić umiejętność szybkostrzelność tak żeby nie obejmowała kosy, awp, scouta. Ale nie dałem rady.
Proszę o pomoc.
Oczywiście daje +.
Napisano 09.06.2015 18:10
Sprawdź, nie próbowałem kompilować...
Napisano 13.06.2015 16:15
L 06/13/2015 - 17:13:27: [AMXX] Run time error 10 (plugin "rpgx_upgrade_speedshoot+.amxx") (native "get_weaponname") - debug not enabled!L 06/13/2015 - 17:13:27: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
Nie chce debugować bo mam już serwer obciążony wystarczająco.
Użytkownik protypek edytował ten post 13.06.2015 16:17
Napisano 13.06.2015 16:47
debuguj, nie wpływa to na obiążenie aż tak, a jak wyłapiesz błąd z debugu to możesz potem wyłączyć debug
Napisano 14.06.2015 10:08
debuguj, nie wpływa to na obiążenie aż tak, a jak wyłapiesz błąd z debugu to możesz potem wyłączyć debug
Ok. A ty właśnie czasami tego nie zrobiłeś że ten plugin zmienia szybkostrzelność w awp, scoucie oraz na kosie? Bo ja chciałem żeby w tych broniach się to nie zmieniało.
Napisano 14.06.2015 11:06
Wydaje mi się, że nie...
Po prostu sprawdź.
Ewentualnie zmień to:
if(!(1<<weaponid & (1<<CSW_KNIFE | 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_SCOUT)))
na to:
if(~(1<<weaponid) & (1<<CSW_KNIFE | 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_SCOUT))
Napisano 18.06.2015 14:27
if(~(1<<weaponid) & (1<<CSW_KNIFE | 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_SCOUT))
Tak z ciekawości zapytam co daje ten kod
(~
???
Napisano 18.06.2015 16:21
Negacja bitowa albo odwracanie bitów...
Chyba tak to się nazywa....
Gdy mamy liczbę 100101 to ~100101 = 011010
A że 1<<x, gdzie x to liczba, to nic innego jak przesunięcie bitowe, poczytaj sobie
CSW_* to nic innego jak liczba (zobacz amxconst.inc)
Napisano 20.06.2015 16:09
Nie działa. Dalej wszystkie bronie obejmuję. ![]()
Napisano 20.06.2015 16:55
A kompilujesz ten kod? Podmieniasz na serwerze? Nie wydaje mi się, żeby kod był błędny...
Napisano 20.06.2015 17:10
Oczywiście. -,-
Posiadam teraz 3 serwery i to nie są moje pierwsze serwery. Więc wiem czy działa plugin poprawnie czy nie. ![]()
Aktualnie kompilowałem tylko ograniczając bronie AWP i Scouta:
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <fakemeta_util>
#include <rpgx>
new upgrade_id;
new level, weaponid, ent, Float:nextattack, weapon[32];
public plugin_init()
register_plugin("SpeedShoot+ RPGx Upgrade", "2.0", "roflmao456");
public RPGx_OnPluginReady()
upgrade_id = RPGx_MakeUpgrade("SpeedShoot+", 5, 15, 15);
public client_PreThink(id)
{
level = RPGx_GetUpgradeLevel(id, upgrade_id);
if(level)
{
weaponid = get_user_weapon(id);
if(~(1<<weaponid) & (1<<CSW_AWP | 1<<CSW_SCOUT))
{
get_weaponname(weaponid, weapon, 31);
ent = fm_find_ent_by_owner(-1, weapon, id);
if(ent)
{
nextattack = get_pdata_float(ent, 46, 4);
if(nextattack > 0.0)
set_pdata_float(ent, 46, nextattack - (nextattack * (level * 0.015)), 4);
}
}
}
}
Myślałem nad czymś takim ale nwm czy to coś zmieni:
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <fakemeta_util>
#include <rpgx>
new upgrade_id;
new level, weaponid, ent, Float:nextattack, weapon[32];
public plugin_init()
register_plugin("SpeedShoot+ RPGx Upgrade", "2.0", "roflmao456");
public RPGx_OnPluginReady()
upgrade_id = RPGx_MakeUpgrade("SpeedShoot+", 5, 15, 15);
public client_PreThink(id)
{
level = RPGx_GetUpgradeLevel(id, upgrade_id);
if(level)
{
weaponid = get_user_weapon(id);
{
get_weaponname(weaponid, weapon, 31);
ent = fm_find_ent_by_owner(-1, weapon, id);
if(ent)
{
if(~(1<<weaponid) & (1<<CSW_AWP | 1<<CSW_SCOUT))
nextattack = get_pdata_float(ent, 46, 4);
if(nextattack > 0.0)
set_pdata_float(ent, 46, nextattack - (nextattack * (level * 0.015)), 4);
}
}
}
}
Użytkownik protypek edytował ten post 20.06.2015 17:21
Napisano 20.06.2015 17:43
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <fakemeta_util>
#include <rpgx>
new upgrade_id;
new level, weaponid, ent, Float:nextattack;
new const Nazwy_broni[][] = {
"", "weapon_p228", "", "weapon_scout", "weapon_hegrenade", "weapon_xm1014", "weapon_c4", "weapon_mac10",
"weapon_aug", "weapon_smokegrenade", "weapon_elite", "weapon_fiveseven", "weapon_ump45", "weapon_sg550",
"weapon_galil", "weapon_famas", "weapon_usp", "weapon_glock18", "weapon_awp", "weapon_mp5navy", "weapon_m249",
"weapon_m3", "weapon_m4a1", "weapon_tmp", "weapon_g3sg1", "weapon_flashbang", "weapon_deagle", "weapon_sg552",
"weapon_ak47", "weapon_knife", "weapon_p90" }
public plugin_init()
register_plugin("SpeedShoot+ RPGx Upgrade", "2.0", "roflmao456");
public RPGx_OnPluginReady()
upgrade_id = RPGx_MakeUpgrade("SpeedShoot+", 5, 15, 15);
public client_PreThink(id)
{
level = RPGx_GetUpgradeLevel(id, upgrade_id);
if(level)
{
weaponid = get_pdata_int(get_pdata_cbase(id,373,5), 43, 4)
if(!(1<<weaponid & (1<<CSW_KNIFE | 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_SCOUT)))
{
ent = fm_find_ent_by_owner(-1, Nazwy_broni[weaponid], id);
if(ent)
{
nextattack = get_pdata_float(ent, 46, 4);
if(nextattack > 0.0)
set_pdata_float(ent, 46, nextattack - (nextattack * (level * 0.015)), 4);
}
}
}
}
Albo mi się wydaje albo coś tu zwraca złe wyniki
Napisano 20.06.2015 17:48
Coś z tym źle jest, niezdefiniowany symbol:
weaponid = get_pdata_int(get_pdata_cbase(id,373,5), 43, 4)
Napisano 20.06.2015 18:01
Przez pół roku tkwiłem w przekonaniu, że get_pdata_cbase jest w fakemecie ![]()
Teraz widzę, że nie...
Dodaj:
#include hamsandwich
Napisano 22.06.2015 10:14
Ok, dzięki
Wszystko śmiga.
Napisano 23.06.2015 19:47
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Modyfikacja
kilka modyfikacji/integracji blockmaker/expmodNapisany przez fandyPND, 08.08.2024 |
|
|
|||
Inny
Dodanie Broni do PaintBallNapisany przez One ShooT, 05.02.2024 |
|
|
|||
Modyfikacja
prośba o przerobienie pluginuprośba Napisany przez bili, 06.02.2021 |
|
|
|||
Modyfikacja
Prośba o dodanie modelu do vipa z generatoraNapisany przez Vanilla, 01.02.2021 |
|
|
|||
Modyfikacja
Plugin na przenikanie/spadochron pod komendąNapisany przez Polonez, 22.01.2021 |
|
|
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych