Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

[ROZWIĄZANE] Ograniczenie umiejętności: szybkostrzelność

modyfikacja

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 protypek

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:227
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 07.06.2015 13:40

Witam, próbowałem przerobić umiejętność szybkostrzelność tak żeby nie obejmowała kosy, awp, scouta. Ale nie dałem rady.

 

Proszę o pomoc.

Oczywiście daje +.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 09.06.2015 18:10

Sprawdź, nie próbowałem kompilować...

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#3 protypek

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:227
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 13.06.2015 16:15

 
L 06/13/2015 - 17:13:27: [AMXX] Run time error 10 (plugin "rpgx_upgrade_speedshoot+.amxx") (native "get_weaponname") - debug not enabled!

L 06/13/2015 - 17:13:27: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes). 

 

 

 

 

 

 

Nie chce debugować bo mam już serwer obciążony wystarczająco. 


Użytkownik protypek edytował ten post 13.06.2015 16:17

  • +
  • -
  • 0

#4 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 13.06.2015 16:47

debuguj, nie wpływa to na obiążenie aż tak, a jak wyłapiesz błąd z debugu to możesz potem wyłączyć debug


  • +
  • -
  • 0

#5 protypek

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:227
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 14.06.2015 10:08

debuguj, nie wpływa to na obiążenie aż tak, a jak wyłapiesz błąd z debugu to możesz potem wyłączyć debug

Ok. A ty właśnie czasami tego nie zrobiłeś że ten plugin zmienia szybkostrzelność w awp, scoucie oraz na kosie? Bo ja chciałem żeby w tych broniach się to nie zmieniało. 


  • +
  • -
  • 0

#6 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 14.06.2015 11:06

Wydaje mi się, że nie...

 

Po prostu sprawdź.

 

Ewentualnie zmień to:

if(!(1<<weaponid & (1<<CSW_KNIFE | 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_SCOUT)))

na to:

if(~(1<<weaponid) & (1<<CSW_KNIFE | 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_SCOUT))

  • +
  • -
  • 1

#7 XXL

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 139
Zaawansowany

  • Postów:637
Offline

Napisano 18.06.2015 14:27


if(~(1<<weaponid) & (1<<CSW_KNIFE | 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_SCOUT))

 

Tak z ciekawości zapytam co daje ten kod

(~

???


  • +
  • -
  • 0

#8 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 18.06.2015 16:21

Negacja bitowa albo odwracanie bitów...

Chyba tak to się nazywa....

 

Gdy mamy liczbę 100101 to ~100101 = 011010

 

A że 1<<x, gdzie x to liczba, to nic innego jak przesunięcie bitowe, poczytaj sobie

CSW_* to nic innego jak liczba (zobacz amxconst.inc)


  • +
  • -
  • 0

#9 protypek

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:227
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 20.06.2015 16:09

Nie działa. Dalej wszystkie bronie obejmuję. :(


  • +
  • -
  • 0

#10 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 20.06.2015 16:55

A kompilujesz ten kod? Podmieniasz na serwerze? Nie wydaje mi się, żeby kod był błędny...


  • +
  • -
  • 0

#11 protypek

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:227
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 20.06.2015 17:10

Oczywiście. -,- 
Posiadam teraz 3 serwery i to nie są moje pierwsze serwery. Więc wiem czy działa plugin poprawnie czy nie. ;)

Aktualnie kompilowałem tylko ograniczając bronie AWP i Scouta:
 

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <fakemeta_util>
#include <rpgx>


new upgrade_id;
new level, weaponid, ent, Float:nextattack, weapon[32];


public plugin_init()
register_plugin("SpeedShoot+ RPGx Upgrade", "2.0", "roflmao456");


public RPGx_OnPluginReady()
upgrade_id = RPGx_MakeUpgrade("SpeedShoot+", 5, 15, 15);


public client_PreThink(id)
{
level = RPGx_GetUpgradeLevel(id, upgrade_id);
if(level)
{
weaponid = get_user_weapon(id);
if(~(1<<weaponid) & (1<<CSW_AWP | 1<<CSW_SCOUT))
{
get_weaponname(weaponid, weapon, 31);
ent = fm_find_ent_by_owner(-1, weapon, id);
if(ent)
{
nextattack = get_pdata_float(ent, 46, 4);
if(nextattack > 0.0)
set_pdata_float(ent, 46, nextattack - (nextattack * (level * 0.015)), 4);
}
}
}
}

Myślałem nad czymś takim ale nwm czy to coś zmieni:

 

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <fakemeta_util>
#include <rpgx>


new upgrade_id;
new level, weaponid, ent, Float:nextattack, weapon[32];


public plugin_init()
register_plugin("SpeedShoot+ RPGx Upgrade", "2.0", "roflmao456");


public RPGx_OnPluginReady()
upgrade_id = RPGx_MakeUpgrade("SpeedShoot+", 5, 15, 15);


public client_PreThink(id)
{
level = RPGx_GetUpgradeLevel(id, upgrade_id);
if(level)
{
weaponid = get_user_weapon(id);
{
get_weaponname(weaponid, weapon, 31);
ent = fm_find_ent_by_owner(-1, weapon, id);
if(ent)
{
if(~(1<<weaponid) & (1<<CSW_AWP | 1<<CSW_SCOUT))
nextattack = get_pdata_float(ent, 46, 4);
if(nextattack > 0.0)
set_pdata_float(ent, 46, nextattack - (nextattack * (level * 0.015)), 4);
}
}
}
}

 


Użytkownik protypek edytował ten post 20.06.2015 17:21

  • +
  • -
  • 0

#12 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 20.06.2015 17:43

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <fakemeta_util>
#include <rpgx>

new upgrade_id;
new level, weaponid, ent, Float:nextattack;

new const Nazwy_broni[][] = {
	"", "weapon_p228", "", "weapon_scout", "weapon_hegrenade", "weapon_xm1014", "weapon_c4", "weapon_mac10", 
	"weapon_aug", "weapon_smokegrenade", "weapon_elite", "weapon_fiveseven", "weapon_ump45", "weapon_sg550", 
	"weapon_galil", "weapon_famas", "weapon_usp", "weapon_glock18", "weapon_awp", "weapon_mp5navy", "weapon_m249", 
	"weapon_m3", "weapon_m4a1", "weapon_tmp", "weapon_g3sg1", "weapon_flashbang", "weapon_deagle", "weapon_sg552", 
	"weapon_ak47", "weapon_knife", "weapon_p90" }

public plugin_init()
	register_plugin("SpeedShoot+ RPGx Upgrade", "2.0", "roflmao456");

public RPGx_OnPluginReady()
	upgrade_id = RPGx_MakeUpgrade("SpeedShoot+", 5, 15, 15);

public client_PreThink(id)
{
	level = RPGx_GetUpgradeLevel(id, upgrade_id);
	if(level)
	{
		weaponid = get_pdata_int(get_pdata_cbase(id,373,5), 43, 4)
		
		if(!(1<<weaponid & (1<<CSW_KNIFE | 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_SCOUT)))
		{
			ent = fm_find_ent_by_owner(-1, Nazwy_broni[weaponid], id);
			if(ent)
			{
				nextattack = get_pdata_float(ent, 46, 4);
				if(nextattack > 0.0)
					set_pdata_float(ent, 46, nextattack - (nextattack * (level * 0.015)), 4);
			}
		}
	}
}

Albo mi się wydaje albo coś tu zwraca złe wyniki


  • +
  • -
  • 1

#13 protypek

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:227
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 20.06.2015 17:48

Coś z tym źle jest, niezdefiniowany symbol:

weaponid = get_pdata_int(get_pdata_cbase(id,373,5), 43, 4)

  • +
  • -
  • 0

#14 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 20.06.2015 18:01

Przez pół roku tkwiłem w przekonaniu, że get_pdata_cbase jest w fakemecie :X

 

Teraz widzę, że nie...

 

 

Dodaj:

#include hamsandwich


  • +
  • -
  • 0

#15 protypek

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:227
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 22.06.2015 10:14

Ok, dzięki :) Wszystko śmiga. 


  • +
  • -
  • 0

#16 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 23.06.2015 19:47

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych