Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak dodać do tego nieskończoność ammo


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Kickac2012

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:42
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:<CIACH!>
Offline

Napisano 02.06.2015 19:20

Tak jak w temacie, jak dodać do tego nieskonczonosc ammo: 

Spoiler

  • +
  • -
  • 0

#2 Z!3L0ny

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 171
Profesjonalista

  • Postów:494
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 02.06.2015 21:44

Próbowałeś tego?

dodać:

#include <cstrike>

Potem dodać pod #define

new CSW_MAXAMMO[33]= {-2, 52, 0, 90, 1, 32, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 32, 90, 120, 90, 2, 35, 90, 90, 0, 100, -1, -1}
new cvar_enable

w public plugin_init() dodajesz

	register_cvar("ne_uammo_version", NE_UA_VERSION, FCVAR_SPONLY)
	cvar_enable= register_cvar("ne_uammo_enable", "1")
	register_event("CurWeapon", "event_curweapon", "be", "1=1")

A na koniec dodajesz plubic na samym dole

public event_curweapon(id)
{
	if(!get_pcvar_num(cvar_enable) || !is_user_alive(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	new weaponID= read_data(2)
	if(weaponID==CSW_C4 || weaponID==CSW_KNIFE || weaponID==CSW_HEGRENADE || weaponID==CSW_SMOKEGRENADE || weaponID==CSW_FLASHBANG)
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(cs_get_user_bpammo(id, weaponID)!=CSW_MAXAMMO[weaponID])
		cs_set_user_bpammo(id, weaponID, CSW_MAXAMMO[weaponID])
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik Z!3L0ny edytował ten post 02.06.2015 21:51

  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych